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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-30 분
-
연령
7+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
田中 宏明 (Hideaki Tanaka)
-
아티스트
サナダ シン (Shin Sanada)
-
인원
게임 소개
악마의 여왕\의 성으로 이사하는 것은 악마의 여왕\의 무모한 행동에서 시작되었다. 그러나 그녀의 도깨비\의 통계에는 스마트함 3이 포함되어 있어 짐을 수직으로 쌓습니다. 수화물이 문을 통과할까요, 안 통과할까요? 만약 통과하지 못한다면 악마의 여왕의 지옥불에 도깨비들이 타버릴까요?
플레이어들은 악마의 여왕의 요괴 역할을 맡게 되고, 그들 주변의 현실 세계의 물건들이 성\의 문을 통과할 것인지를 결정하는 것이 그들의 일이다. 매 라운드가 시작될 때마다 도어 카드가 추첨됩니다. 해당 색상의 문자열은 해당 도어 개방의 물리적 크기를 보여주며, 각 플레이어는 해당 문자열을 5초 동안 검사할 수 있습니다. 그런 다음 책상 상판이나 커튼 길이와 같은 항목이 있는 명령 카드가 그려집니다. 지정된 플레이어는 실제 환경에서 아이템과 일치하는 아이템을 선택한다. 커맨드 카드와 일치하는 항목이 없으면 턴이 종료되고 새로운 커맨드 카드를 그리는 것으로 다음 플레이어가 시작된다.
선수들은 아이템과 문열림이 더 큰지 투표한다. 모든 선수가 같은 방식으로 투표하면 턴이 종료된다. 판정이 갈리면 아이템을 측정해 정답자에게 각각 포인트를 준다. 한 명만 맞으면 라운드에 따라 가산점을 얻는다. 게임은 4라운드가 완료되거나 명령 카드가 소진되거나 플레이어가 일곱 번째 점수를 획득하면 종료된다. 경기가 끝날 때 가장 많은 점수를 받은 선수가 승자입니다.
플레이어들은 악마의 여왕의 요괴 역할을 맡게 되고, 그들 주변의 현실 세계의 물건들이 성\의 문을 통과할 것인지를 결정하는 것이 그들의 일이다. 매 라운드가 시작될 때마다 도어 카드가 추첨됩니다. 해당 색상의 문자열은 해당 도어 개방의 물리적 크기를 보여주며, 각 플레이어는 해당 문자열을 5초 동안 검사할 수 있습니다. 그런 다음 책상 상판이나 커튼 길이와 같은 항목이 있는 명령 카드가 그려집니다. 지정된 플레이어는 실제 환경에서 아이템과 일치하는 아이템을 선택한다. 커맨드 카드와 일치하는 항목이 없으면 턴이 종료되고 새로운 커맨드 카드를 그리는 것으로 다음 플레이어가 시작된다.
선수들은 아이템과 문열림이 더 큰지 투표한다. 모든 선수가 같은 방식으로 투표하면 턴이 종료된다. 판정이 갈리면 아이템을 측정해 정답자에게 각각 포인트를 준다. 한 명만 맞으면 라운드에 따라 가산점을 얻는다. 게임은 4라운드가 완료되거나 명령 카드가 소진되거나 플레이어가 일곱 번째 점수를 획득하면 종료된다. 경기가 끝날 때 가장 많은 점수를 받은 선수가 승자입니다.
Moving into the Demon Queen\'s castle began with the Demon Queen\'s reckless behavior. However, her goblin\'s stats include Smartness 3, so they stack their luggage vertically. Will the baggage pass through the door or not? If it doesn\'t pass, will the goblins be burned by the Demon Queen\'s hellfire!?
Players take on the role of the Demon Queen\'s goblins, and it\'s their job to decide if items in the real world around them will pass through the castle\'s doors. At the beginning of each round, a door card is drawn. A corresponding colored string shows the physical size of that door opening, and each player may examine that string for 5 seconds. Then a command card is drawn, with an item such as the top of a desk or the length of a curtain. The designated player chooses an item in the real-life environment that matches the item. If no item matches the command card, the turn ends and the next player begins by drawing a new command card.
Players vote whether the item or the door opening is larger. If all players vote the same way, the turn ends. If the decision is split, the item is measured and the correct players each receive a point. If only one player is correct, they gain extra points depending on the round. The game ends once round 4 is completed, the command cards run out, or a player scores their seventh point. The player with the most points at the end of the game is the winner.
Players take on the role of the Demon Queen\'s goblins, and it\'s their job to decide if items in the real world around them will pass through the castle\'s doors. At the beginning of each round, a door card is drawn. A corresponding colored string shows the physical size of that door opening, and each player may examine that string for 5 seconds. Then a command card is drawn, with an item such as the top of a desk or the length of a curtain. The designated player chooses an item in the real-life environment that matches the item. If no item matches the command card, the turn ends and the next player begins by drawing a new command card.
Players vote whether the item or the door opening is larger. If all players vote the same way, the turn ends. If the decision is split, the item is measured and the correct players each receive a point. If only one player is correct, they gain extra points depending on the round. The game ends once round 4 is completed, the command cards run out, or a player scores their seventh point. The player with the most points at the end of the game is the winner.
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