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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-15 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Dustin Dobson, Jamie Thul
-
아티스트
Filip Popovic
-
인원
게임 소개
여행자들은 그 영역의 구석구석에서 시간을 초월한 연역과 우연의 게임에 참여한다.
더 패스 어헤드는 미스타나 덱을 사용하는 2-4명의 플레이어를 위한 추측 게임이다. 매 라운드마다 현역 선수는 추첨된 다음 카드가 현재 보여주는 카드(랭킹과 슈트를 고려한 카드)보다 강할지 약할지 추측한다. 정확한 추측은 플레이를 다음 플레이어로 이동시키고, 부정확한 추측은 결과 카드를 얻는다. 이들은 일련의 매칭 결과를 만드는 데 사용되지 않으면 플레이어의 점수와 비교될 수 있다. 매 라운드가 끝날 때마다 플레이어는 여전히 가지고 있는 결과 카드를 합산하여 이전 라운드의 주행 점수에 추가한다. 모든 플레이어가 20점을 기록하면 게임이 종료되며, 가장 낮은 점수를 기록한 플레이어가 최종 승자가 됩니다.
패스 어헤드는 선수들이 패스 위에 놓인 것이 이미 마주친 것보다 강한지 약한지를 번갈아 가며 추측하는 가벼운 게임이다.
미스티카나는 파운데이션 덱(Foundation Deck)이다. 기본 카드만을 사용하여 여러 개의 코어 게임을 포함하고 작은 확장을 통해 더 많은 게임을 추가한다. 덱은 3개의 슈트(요소)에 걸쳐 6개의 랭크가 있는 카드를 특징으로 하며, "가위바위보" 계층 구조를 가진다. 각 게임은 덱의 디자인을 다양한 방식으로 사용할 수 있지만 유연한 기반을 통해 새로운 게임이 이전 엔트리와 원활하게 일치할 수 있습니다.
더 패스 어헤드는 미스타나 덱을 사용하는 2-4명의 플레이어를 위한 추측 게임이다. 매 라운드마다 현역 선수는 추첨된 다음 카드가 현재 보여주는 카드(랭킹과 슈트를 고려한 카드)보다 강할지 약할지 추측한다. 정확한 추측은 플레이를 다음 플레이어로 이동시키고, 부정확한 추측은 결과 카드를 얻는다. 이들은 일련의 매칭 결과를 만드는 데 사용되지 않으면 플레이어의 점수와 비교될 수 있다. 매 라운드가 끝날 때마다 플레이어는 여전히 가지고 있는 결과 카드를 합산하여 이전 라운드의 주행 점수에 추가한다. 모든 플레이어가 20점을 기록하면 게임이 종료되며, 가장 낮은 점수를 기록한 플레이어가 최종 승자가 됩니다.
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미스티카나는 파운데이션 덱(Foundation Deck)이다. 기본 카드만을 사용하여 여러 개의 코어 게임을 포함하고 작은 확장을 통해 더 많은 게임을 추가한다. 덱은 3개의 슈트(요소)에 걸쳐 6개의 랭크가 있는 카드를 특징으로 하며, "가위바위보" 계층 구조를 가진다. 각 게임은 덱의 디자인을 다양한 방식으로 사용할 수 있지만 유연한 기반을 통해 새로운 게임이 이전 엔트리와 원활하게 일치할 수 있습니다.
In every corner of the realm, travelers engage in a timeless game of deduction and chance.
The Path Ahead is a guessing game for 2-4 players that uses the Mysticana deck. Each round, the active player guesses whether the next card drawn will be stronger or weaker than the currently showing card (accounting for rank and suit). A correct guess moves play to the next player; an incorrect guess earns a consequence card. These may count against the player’s score if not used to make a set of matching consequences. At the end of each round, players add up any consequence cards they still hold and add it to their running score from previous rounds. The game is over when any player hits 20 points, with the lowest-scoring player the ultimate winner.
The Path Ahead is a light game where players take turns guessing whether what lies ahead on the path is stronger or weaker than what they’ve already encountered.
Mysticana is a Foundation Deck: an 18-card deck that includes multiple core games using just the base cards with even more games added through small expansions. The deck features cards with 6 ranks across 3 suits (elements) which have a “rock-paper-scissors” hierarchy. While each game might make use of the deck’s design in different ways, the flexible foundation enables new games to fit in seamlessly alongside previous entries.
The Path Ahead is a guessing game for 2-4 players that uses the Mysticana deck. Each round, the active player guesses whether the next card drawn will be stronger or weaker than the currently showing card (accounting for rank and suit). A correct guess moves play to the next player; an incorrect guess earns a consequence card. These may count against the player’s score if not used to make a set of matching consequences. At the end of each round, players add up any consequence cards they still hold and add it to their running score from previous rounds. The game is over when any player hits 20 points, with the lowest-scoring player the ultimate winner.
The Path Ahead is a light game where players take turns guessing whether what lies ahead on the path is stronger or weaker than what they’ve already encountered.
Mysticana is a Foundation Deck: an 18-card deck that includes multiple core games using just the base cards with even more games added through small expansions. The deck features cards with 6 ranks across 3 suits (elements) which have a “rock-paper-scissors” hierarchy. While each game might make use of the deck’s design in different ways, the flexible foundation enables new games to fit in seamlessly alongside previous entries.
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