-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
90-120 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Masayoshi Imura
-
아티스트
-
인원
게임 소개
Game Journal #91용으로 발행된 게임.
야마타이코쿠에서 사쓰마의 난에 이르기까지 일본 역사를 소재로 한 속전속결 워게임. History of the World에서 영감을 받은 기본 개념.
6세 각각의 연령에 대해 플레이어는 추가 보너스와 이벤트를 결정하는 파워와 다음 연령에 대한 파워 선택 순서를 결정한다. 마지막 나이가 되면 플레이어는 최종 보너스 카드도 선택합니다.
각 세력이 역사에 등장한 순서를 기준으로 세력침입을 해결한다. 어떤 세력이 모든 육군과 해군 부대를 배치했을 때, 그것은 각 영역에 대한 통제 수준에 따라 승리 포인트를 집계한다.
승자는 6세 동안 얻은 총 승리 포인트와 경기 종료 시 보너스 포인트로 결정된다.
야마타이코쿠에서 사쓰마의 난에 이르기까지 일본 역사를 소재로 한 속전속결 워게임. History of the World에서 영감을 받은 기본 개념.
6세 각각의 연령에 대해 플레이어는 추가 보너스와 이벤트를 결정하는 파워와 다음 연령에 대한 파워 선택 순서를 결정한다. 마지막 나이가 되면 플레이어는 최종 보너스 카드도 선택합니다.
각 세력이 역사에 등장한 순서를 기준으로 세력침입을 해결한다. 어떤 세력이 모든 육군과 해군 부대를 배치했을 때, 그것은 각 영역에 대한 통제 수준에 따라 승리 포인트를 집계한다.
승자는 6세 동안 얻은 총 승리 포인트와 경기 종료 시 보너스 포인트로 결정된다.
Issued game for Game Journal #91.
A fast-paced wargame based on Japanese history from Yamataikoku to Satsuma Rebellion. Basic concept inspired by History of the World.
For each of the six ages, players choose a power, which determines additional bonuses and events, as well as the order in which powers are selected for the next age. In the final age, players also choose a final bonus card.
Resolve power invasions based on the order in which each power appeared in history. When a power has placed all of its army and navy units, it tallies victory points based on its control level for each area.
The winner is determined by the total victory points earned in the six ages and the bonus points at the end of the game.
A fast-paced wargame based on Japanese history from Yamataikoku to Satsuma Rebellion. Basic concept inspired by History of the World.
For each of the six ages, players choose a power, which determines additional bonuses and events, as well as the order in which powers are selected for the next age. In the final age, players also choose a final bonus card.
Resolve power invasions based on the order in which each power appeared in history. When a power has placed all of its army and navy units, it tallies victory points based on its control level for each area.
The winner is determined by the total victory points earned in the six ages and the bonus points at the end of the game.
베스트게시물
-
[자유]
일하는 월요일
-
관리자
신나요
-
7
-
1536
-
2024-07-01
-
관리자
-
[자유]
요즘 코보게 배송 포장 잘 안해주시는군요..
-
Lv.52
상후니
-
10
-
734
-
2024-06-20
-
Lv.52
-
[자유]
쇼핑몰 분할에 대해 공지 한번 부탁드립니다
-
Lv.1
노말커피
-
17
-
977
-
2024-06-24
-
Lv.1
-
[자유]
다이브다이스 쇼핑몰에서 물건이 점점 내려가는데...
-
Lv.42
gear71
-
24
-
1276
-
2024-06-23
-
Lv.42
-
[창작]
[만화] 현실 개미인 내가 게임에선 대주주가 되는 만화
-
Lv.28
[개굴이]
-
7
-
425
-
2024-05-13
-
Lv.28