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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-50 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Andy Bergmann
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아티스트
Andy Bergmann, Daniel Rubio
-
인원
게임 소개
어두운 무덤: 아이스 체이서는 다크 툼 시리즈의 세 번째 모험입니다. 독특한 숙련된 캐릭터 그룹이 바르코넨 산의 얼음 동굴로 이동하여 악랄한 얼음 추격자들을 물리쳐야 하는 초휴대용 탁상용 던전 크롤러입니다.
캐릭터는 다른 다크 툼 게임과 완전히 호환되며, 아이템 수집, 몬스터 퇴치, 타일 탐험 등 4단계를 통해 공동 작업을 수행합니다. 각 차례마다 캐릭터는 발생한 아이템을 활용하는 것 외에도 다양한 공격, 움직임 또는 기타 능력 중에서 선택할 수 있습니다.
파티가 스테이지를 완전히 탐험하고 모든 몬스터를 물리치면 스테이지를 정복하고 다음 스테이지로 이동합니다. 퀘스트에 실패하면 다시 회수하여 다시 시도할 수 있습니다. 지도 타일, 몬스터, 아이템은 무작위로 제공되므로 모든 플레이가 고유합니다.
-게시자의 desc 설명
캐릭터는 다른 다크 툼 게임과 완전히 호환되며, 아이템 수집, 몬스터 퇴치, 타일 탐험 등 4단계를 통해 공동 작업을 수행합니다. 각 차례마다 캐릭터는 발생한 아이템을 활용하는 것 외에도 다양한 공격, 움직임 또는 기타 능력 중에서 선택할 수 있습니다.
파티가 스테이지를 완전히 탐험하고 모든 몬스터를 물리치면 스테이지를 정복하고 다음 스테이지로 이동합니다. 퀘스트에 실패하면 다시 회수하여 다시 시도할 수 있습니다. 지도 타일, 몬스터, 아이템은 무작위로 제공되므로 모든 플레이가 고유합니다.
-게시자의 desc 설명
Dark Tomb: The Ice Chasers is the third adventure in the Dark Tomb series. It\'s an ultra-portable tabletop dungeon crawler in which a group of uniquely skilled characters must navigate to the Ice Cavern of Mount Varconen and defeat the vicious Ice Chasers.
Characters are fully interchangeable with the other Dark Tomb games, and work collaboratively though four stages collecting items, battling monsters, and exploring tiles. On each turn characters can choose from a variety of attacks, movement, or other abilities in addition to utilizing items encountered.
If the party fully explores a stage and defeats all monsters they conquer it and move on to the next. If they fail in their quest, they can recoup and try again. Map tiles, monsters, and items are randomized, so every play-though is unique.
—description from the publisher
Characters are fully interchangeable with the other Dark Tomb games, and work collaboratively though four stages collecting items, battling monsters, and exploring tiles. On each turn characters can choose from a variety of attacks, movement, or other abilities in addition to utilizing items encountered.
If the party fully explores a stage and defeats all monsters they conquer it and move on to the next. If they fail in their quest, they can recoup and try again. Map tiles, monsters, and items are randomized, so every play-though is unique.
—description from the publisher
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