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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Gregory M. Smith
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아티스트
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인원
게임 소개
이 게임은 저복잡도, 솔리테어, 전술 수준(단일 함정 대 항공기 편대)의 게임으로, 들어오는 항공기의 세 가지 파동을 각각 4개의 하위 파동으로 나누고 각 항공기 마커는 약 20대의 공격 항공기를 나타냅니다.
플레이어는 준비 시작, 더 큰 포탑에 직면하기, 다수의 AA 포탑 발사 결정, 피해 통제 팀의 이동 및 사용, 전복 방지를 위한 반격 시기에 대한 결정을 제어합니다. 과거 또는 무작위 설정 옵션과 추가 미국 항공기가 있는 가상 시나리오가 있습니다. 이 규칙은 화재 및 화재 확산, 역홍수, 스트래핑, 피해 제어 레이더 경고, 예비 총기 승무원을 대상으로 합니다.
플레이어의 목표는 배의 마지막 임무를 역사적으로 수행했던 것보다 더 멀리 나아가는 것입니다.
34x22인치 소형 헥스 맵 1개와 중형(9/16인치) 카운터 117개.
플레이어는 준비 시작, 더 큰 포탑에 직면하기, 다수의 AA 포탑 발사 결정, 피해 통제 팀의 이동 및 사용, 전복 방지를 위한 반격 시기에 대한 결정을 제어합니다. 과거 또는 무작위 설정 옵션과 추가 미국 항공기가 있는 가상 시나리오가 있습니다. 이 규칙은 화재 및 화재 확산, 역홍수, 스트래핑, 피해 제어 레이더 경고, 예비 총기 승무원을 대상으로 합니다.
플레이어의 목표는 배의 마지막 임무를 역사적으로 수행했던 것보다 더 멀리 나아가는 것입니다.
34x22인치 소형 헥스 맵 1개와 중형(9/16인치) 카운터 117개.
This is a low-complexity, solitaire, tactical-level (single ship versus aircraft formations) game, with three waves of incoming aircraft broken down into four sub-waves each, with each aircraft marker representing roughly 20 attacking aircraft.
The player controls the decisions on starting preparations, facing the larger gun turrets, firing decisions of the multitude of AA guns, movement and use of damage control teams, and when to counterflood to prevent capsizing. There are options for a historical or random setup and a hypothetical scenario with additional U.S. aircraft. The rules cover fires and fire spreading, counterflooding, strafing, damage control radar warning, and spare gun crews.
The player’s objective is to get further along the ship’s final mission than was done historically.
One 34x22” small-hex map and 117 medium (9/16”) counters.
The player controls the decisions on starting preparations, facing the larger gun turrets, firing decisions of the multitude of AA guns, movement and use of damage control teams, and when to counterflood to prevent capsizing. There are options for a historical or random setup and a hypothetical scenario with additional U.S. aircraft. The rules cover fires and fire spreading, counterflooding, strafing, damage control radar warning, and spare gun crews.
The player’s objective is to get further along the ship’s final mission than was done historically.
One 34x22” small-hex map and 117 medium (9/16”) counters.
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