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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-10 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
5-10 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Tomoki Motohashi
-
아티스트
Stable Diffusion, Tomoki Motohashi
-
인원
게임 소개
팔모디시는 혼자서 즐길 수 있는 스토리텔링 게임입니다. 플레이어는 게임을 통해 주인공이 \'적과 대결하는 스토리를 만듭니다.\' 주인공이 이 \'적\"을 이길 수 있을까?
플레이어는 이벤트 카드 덱을 사용하여 게임을 진행합니다. 각 이벤트 카드에는 주인공에게 어떤 일이 일어나는지 묻는 \'스토리\'와 하나 이상의 \'선택 사항'이 포함되어 있습니다.\' 플레이어는 \'스토리\' 질문에 답하고, \'선택'을 선택하고, 자신만의 독특한 스토리를 엮으면서 그 효과를 해결합니다.
여정 중에 얻은 \'동맹\'과 \'포춘\'은 \'적과의 최종 대결에서 유용하게 사용될 것입니다.\' 그러나 너무 많은 \"상처\"를 누적하면 게임이 종료됩니다.
이 게임은 테이블 없이도 어디서나 플레이할 수 있도록 설계되었습니다.
-디자이너의 desc 설명
플레이어는 이벤트 카드 덱을 사용하여 게임을 진행합니다. 각 이벤트 카드에는 주인공에게 어떤 일이 일어나는지 묻는 \'스토리\'와 하나 이상의 \'선택 사항'이 포함되어 있습니다.\' 플레이어는 \'스토리\' 질문에 답하고, \'선택'을 선택하고, 자신만의 독특한 스토리를 엮으면서 그 효과를 해결합니다.
여정 중에 얻은 \'동맹\'과 \'포춘\'은 \'적과의 최종 대결에서 유용하게 사용될 것입니다.\' 그러나 너무 많은 \"상처\"를 누적하면 게임이 종료됩니다.
이 게임은 테이블 없이도 어디서나 플레이할 수 있도록 설계되었습니다.
-디자이너의 desc 설명
Palmodyssey is a storytelling game that can be enjoyed solo. Through the game, players create a story where the protagonist faces off against an \'Enemy.\' Will the protagonist be able to defeat this \'Enemy\'?
Players progress through the game using an event card deck. Each event card contains a \'story\' that asks what happens to the protagonist, and one or more \'choices.\' Players answer the \'story\' questions, select a \'choice,\' and resolve its effects as they weave their own unique tale.
The \'Allies\' and \'Fortune\' obtained during the journey will prove useful in the final confrontation with the \'Enemy.\' However, accumulating too many \'Wounds\' will result in a game over.
This game is designed to be played anywhere, without the need for a table.
—description from the designer
Players progress through the game using an event card deck. Each event card contains a \'story\' that asks what happens to the protagonist, and one or more \'choices.\' Players answer the \'story\' questions, select a \'choice,\' and resolve its effects as they weave their own unique tale.
The \'Allies\' and \'Fortune\' obtained during the journey will prove useful in the final confrontation with the \'Enemy.\' However, accumulating too many \'Wounds\' will result in a game over.
This game is designed to be played anywhere, without the need for a table.
—description from the designer
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