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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-0 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Mitsuo Yamamoto
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아티스트
Mitsuo Yamamoto
-
인원
게임 소개
주사위를 굴리는 밸런스 게임입니다. 플레이어는 주사위를 던지고 뗏목에 주사위\의 총합이 같은 로그를 로드합니다. 경기 종료 시 가장 높은 점수를 획득한 플레이어가 승리합니다.
상자 안의 구성 요소
뗏목 보드.
우드 다이.
두 종류의 12개 로그 번호는 1부터 6까지였습니다.
12개의 페널티 스톤
12개의 스코어 타일
구속력 있는 로그 홀더
플레이어: 2 또는 그룹
플레이
첫 번째 플레이어를 결정한 다음 플레이어가 번갈아 가며 순서를 정합니다. 활성 플레이어는 주사위를 던지고 주사위와 동일한 값을 가진 통나무 한 개를 선택하여 뗏목에 싣습니다. 로그 배치에는 제한이 없습니다.
주사위와 같은 값의 로그가 없는 경우 플레이어는 뗏목에 페널티 스톤을 넣어야 합니다. 플레이어의 점수는 아니지만 플레이어는 스톤의 배치로 인해 상대의 다음 로그 배치에 차질을 빚을 수 있습니다.
모든 통나무가 뗏목에 안전하게 적재되면 놀이는 끝납니다. 플레이어는 뗏목에 안전하게 적재한 점수를 얻습니다. 플레이어가 통나무나 돌을 뗏목에서 떨어뜨리면 플레이는 종료되고 게임은 종료됩니다. 결제자는 게임 중에 득점한 점수를 잃게 되며, 다른 플레이어는 안전하게 로드할 수 있는 점수를 얻게 됩니다.
현역 선수는 순번 동안 뗏목의 안전에 대한 책임이 있습니다. 배치 후 5초가 지나면 다음 플레이어에게 책임이 이동합니다.
승자
모든 플레이어가 첫 번째 플레이어가 되면 경기는 종료됩니다. 가장 높은 점수를 받은 플레이어가 게임에서 승리합니다.
-게시자의 desc 설명
상자 안의 구성 요소
뗏목 보드.
우드 다이.
두 종류의 12개 로그 번호는 1부터 6까지였습니다.
12개의 페널티 스톤
12개의 스코어 타일
구속력 있는 로그 홀더
플레이어: 2 또는 그룹
플레이
첫 번째 플레이어를 결정한 다음 플레이어가 번갈아 가며 순서를 정합니다. 활성 플레이어는 주사위를 던지고 주사위와 동일한 값을 가진 통나무 한 개를 선택하여 뗏목에 싣습니다. 로그 배치에는 제한이 없습니다.
주사위와 같은 값의 로그가 없는 경우 플레이어는 뗏목에 페널티 스톤을 넣어야 합니다. 플레이어의 점수는 아니지만 플레이어는 스톤의 배치로 인해 상대의 다음 로그 배치에 차질을 빚을 수 있습니다.
모든 통나무가 뗏목에 안전하게 적재되면 놀이는 끝납니다. 플레이어는 뗏목에 안전하게 적재한 점수를 얻습니다. 플레이어가 통나무나 돌을 뗏목에서 떨어뜨리면 플레이는 종료되고 게임은 종료됩니다. 결제자는 게임 중에 득점한 점수를 잃게 되며, 다른 플레이어는 안전하게 로드할 수 있는 점수를 얻게 됩니다.
현역 선수는 순번 동안 뗏목의 안전에 대한 책임이 있습니다. 배치 후 5초가 지나면 다음 플레이어에게 책임이 이동합니다.
승자
모든 플레이어가 첫 번째 플레이어가 되면 경기는 종료됩니다. 가장 높은 점수를 받은 플레이어가 게임에서 승리합니다.
-게시자의 desc 설명
This is a balance game with dice rolling. The player will throw a dice and load a log with the same total of the dice\'s pips on the raft. The player who accumulates the highest score at the end of match wins.
Component in the box
A raft board.
A wood die.
Two kind of 12 logs numbered 1 to 6.
12 penalty stones
12 score tiles
A binding log holder
Players: 2 or group
Playing
Decide the first player and then the players will take their turns alternately. The active player throws a die and selects one log with the same value as the die pips and loads it onto the raft. There are no limitations regarding placement of the logs.
If there isn\'t a log with the same value as the die, then the player must put a penalty stone on the raft. It isn\'t a score for the player but the player can disrupt the opponent\'s next placement of a log by the placement of the stone.
When all logs are loaded safely on the raft, play is over. Players obtain the score they safely loaded on the raft. If a player causes any logs or stones to fall from the raft, the play is over, and the game ends. The payer loses any points scored during the game, and any other players will obtain the score they could safely load.
The active player has the responsibility for the safety of the raft during their turn. After 5 seconds have passed from placement the responsibility moves to next player.
Winner
Once all players have been the first player, the match is over. The player who accumulated the highest score wins the game.
—description from the publisher
Component in the box
A raft board.
A wood die.
Two kind of 12 logs numbered 1 to 6.
12 penalty stones
12 score tiles
A binding log holder
Players: 2 or group
Playing
Decide the first player and then the players will take their turns alternately. The active player throws a die and selects one log with the same value as the die pips and loads it onto the raft. There are no limitations regarding placement of the logs.
If there isn\'t a log with the same value as the die, then the player must put a penalty stone on the raft. It isn\'t a score for the player but the player can disrupt the opponent\'s next placement of a log by the placement of the stone.
When all logs are loaded safely on the raft, play is over. Players obtain the score they safely loaded on the raft. If a player causes any logs or stones to fall from the raft, the play is over, and the game ends. The payer loses any points scored during the game, and any other players will obtain the score they could safely load.
The active player has the responsibility for the safety of the raft during their turn. After 5 seconds have passed from placement the responsibility moves to next player.
Winner
Once all players have been the first player, the match is over. The player who accumulated the highest score wins the game.
—description from the publisher
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