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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-120 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Marc Figueras
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아티스트
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인원
게임 소개
&ldquo명예로운 평화?" 는 1829년 2월 27일 현재 에콰도르 쿠엔카 인근 타르퀴 평원에서 벌어진 타르퀴 전투를 직접 재현한 작품입니다. 이 전투는 페루와 당시 콜롬비아, 에콰도르, 베네수엘라라는 현대 국가를 포함한 그란 콜롬비아 군대 간에 벌어진 전투입니다. 이들 국가 외에는 잘 알려지지 않았지만, 이는 국가의 영향권을 정의하는 데 있어 핵심적인 싸움이었습니다.
매 턴 동안 플레이어는 모든 유닛이 소진되거나 플레이어가 활성화를 중단할 때까지 한 번에 하나씩 번갈아 가며 유닛을 활성화합니다. 각 활성화를 통해 유닛 또는 스택은 이동, 전투 또는 사격의 한 가지 동작을 수행할 수 있습니다. 각 활성화 후 장치는 항상 준비 상태를 확인해야 합니다. 승리 조건에는 적의 부대를 제거하고 주요 지리적 목표를 통제하는 것이 포함됩니다.
-디자이너의 desc 설명
매 턴 동안 플레이어는 모든 유닛이 소진되거나 플레이어가 활성화를 중단할 때까지 한 번에 하나씩 번갈아 가며 유닛을 활성화합니다. 각 활성화를 통해 유닛 또는 스택은 이동, 전투 또는 사격의 한 가지 동작을 수행할 수 있습니다. 각 활성화 후 장치는 항상 준비 상태를 확인해야 합니다. 승리 조건에는 적의 부대를 제거하고 주요 지리적 목표를 통제하는 것이 포함됩니다.
-디자이너의 desc 설명
“An honorable peace?” is a straightforward recreation of the Battle of Tarqui, which took place on the plains of Tarqui near Cuenca, in present-day Ecuador, on 27 February 1829. This battle was fought between the armies of Peru and Gran Colombia, which at the time included the modern-day countries of Colombia, Ecuador, and Venezuela. Although little known outside these countries, it was a key battle in defining the spheres of influence of the countries.
During each turn, players will alternate activating their units one at a time until all units are either exhausted or the players choose to stop activating them. Each activation allows a unit or stack to perform one action: movement, combat, or fire. After each activation, units must always check their readiness status. Victory conditions involve the elimination of enemy units and control of key geographical objectives.
-description from designer
During each turn, players will alternate activating their units one at a time until all units are either exhausted or the players choose to stop activating them. Each activation allows a unit or stack to perform one action: movement, combat, or fire. After each activation, units must always check their readiness status. Victory conditions involve the elimination of enemy units and control of key geographical objectives.
-description from designer
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