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BGG랭킹
BGG전체 : 11935
CHILDRENSGAMES : 174
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
25-25 분
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연령
6+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.14 / 5
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디자이너
Kai Haferkamp, Markus Nikisch
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아티스트
Thies Schwarz
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인원
게임 소개
한 플레이어는 대여 금고에 침입하려는 도둑 무리입니다. 다른 한 명은 경찰이 도망치기 전에 그들을 잡으려 하고 있다. 경찰이 자석판을 돌며 도둑들을 찾는 동안 범인은 금고를 부수려고 주사위를 굴린다.
Polizei-Alarm!은 2-4명의 플레이어를 위한 액션/정밀한 게임입니다.한 쪽은 시간의 압박에 시달리는 특별한 주사위를 가지고 금고를 위한 올바른 조합을 던지려고 노력하는 금고털이 패거리를 연기한다.
다른 한 편은 경찰이 갱단의 은신처를 찾기 위해 애쓰고 있다. 이를 위해 그들은 보드를 비스듬히 잡고 게임 보드에 있는 미로 같은 도시 계획을 통해 경찰차를 조종한다. 그들이 안전한 크래커들이 조합을 성공시키기 전에 올바른 은신처를 찾았을 때, 후자는 빈손으로 걸어갑니다.
Polizei-Alarm!은 2-4명의 플레이어를 위한 액션/정밀한 게임입니다.한 쪽은 시간의 압박에 시달리는 특별한 주사위를 가지고 금고를 위한 올바른 조합을 던지려고 노력하는 금고털이 패거리를 연기한다.
다른 한 편은 경찰이 갱단의 은신처를 찾기 위해 애쓰고 있다. 이를 위해 그들은 보드를 비스듬히 잡고 게임 보드에 있는 미로 같은 도시 계획을 통해 경찰차를 조종한다. 그들이 안전한 크래커들이 조합을 성공시키기 전에 올바른 은신처를 찾았을 때, 후자는 빈손으로 걸어갑니다.
One player is the band of thieves, attempting to break into safe deposit boxes. The other player is the police, trying to hunt them down before they escape. While the police scoots around a magnetic board looking for the thieves, the criminal rolls the dice attempting to break open the safe deposit boxes.
Polizei-Alarm! is an action/dexterity game for 2-4 players (although only two sides play against each other).One side plays a gang of safe-crackers who try to throw the correct combinations for the safes with some special dice under time-pressure.
The other side is the Police, who try to find the the hideout of the gangsters. In order to achieve this they steer a police car through a labyrinth-like city plan on the game board by holding the board at an angle, so that the the police car slides on the surface (similar to the classic wooden labyrinth-games where you have to navigate a metal ball through a maze with holes in it - but without the holes). When they find the correct hideout before the safe-crackers succeed with the combination, the latter walk off empty-handed.
Polizei-Alarm! is an action/dexterity game for 2-4 players (although only two sides play against each other).One side plays a gang of safe-crackers who try to throw the correct combinations for the safes with some special dice under time-pressure.
The other side is the Police, who try to find the the hideout of the gangsters. In order to achieve this they steer a police car through a labyrinth-like city plan on the game board by holding the board at an angle, so that the the police car slides on the surface (similar to the classic wooden labyrinth-games where you have to navigate a metal ball through a maze with holes in it - but without the holes). When they find the correct hideout before the safe-crackers succeed with the combination, the latter walk off empty-handed.
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