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게임 소개

유럽의 이성의 시대 남인도를 배경으로 한 2인용 작전 수준의 전쟁 게임입니다. 이것은 \'식민지\' 게임이 아닙니다. 서기 1730년대와 1740년대에 트라방코어-네덜란드 전쟁(트라방코어가 승리한 전쟁), 카나레의 북말라바르 침공, 마두라이 계승 전쟁, 무굴 제국 남부 변두리에서 무슬림 모험가들의 왕국 건설 등 원주민들의 전쟁에 초점을 맞추고 있습니다.

이 게임은 두 개의 지도 눈금(샌드박스 그랜드 캠페인 시나리오의 경우 헥스당 4개 리그, 다양한 마이너 시나리오의 경우 헥스당 1개 리그)을 사용하며, 다양한 지도를 사용합니다. 부대 규모는 \'여단\'이며 기동 부대는 군대이며 지도자가 지휘하는 \"열\"입니다. 개척자, 코끼리 또는 암살자와 같은 전문가는 특정 임무 요건(교량, 공성전, 적의 지도자 살해 등)을 위해 정규 포메이션에 할당됩니다. 턴수는 3주이며 시나리오는 1년에서 10년까지의 기간을 다룹니다.

레드 새시 게임즈\' 레이스 워 시리즈의 16번째 권으로 시리즈의 다른 게임과 규칙이 호환됩니다. RSG\의 씨 로드 모듈 카르나틱 워(포 코너 박스에서 별도로 판매)를 추가하여 3~4인용 게임을 만드는 규칙이 포함되어 있습니다.

-디자이너의 desc 설명

Two-player operational-level war game set in South India during Europe\'s Age of Reason. This is not a \'colonial\' game. It focuses on the wars of the native states during the 1730s and 1740s AD, such as the Travancore-Dutch War (which Travancore won), the Canarese invasion of Northern Malabar, the Madurai Succession Wars, and kingdom-building by Muslim adventurers on the southern fringe of the Mughal Empire.

The game uses two map scales (4 leagues per hex for the sandbox grand campaign scenario, and 1 league per hex for the various minor scenarios, which use different maps). Unit scale is \'brigade\' and manoeuvre-units are armies and \'columns\' commanded by leaders. Specialists such as pioneers, elephants, or assassins, are allocated to the regular formations for specific mission requirements (bridging, siegecraft, killing an enemy leader, etc.). Turns represent 3 weeks and scenarios cover periods from one to ten years.

16th volume of Red Sash Games\' Lace Wars series and rules-compatible with the other games in the series. Includes rules for adding RSG\'s Sea Lords module Carnatic War (sold separately in the Four Corners box) to create a 3 to 4-player game.

-description from designer

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