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4Robin Hood and his Merry Men of Sherwood Forest (1956) -
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
6+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
"셔우드 포레스트의 로빈 후드와 그의 즐거운 사람들과의 모험 게임" -일명 ""모험의 로빈 후드 게임"
이것은 1950년대 영국에서 벨 토이가 제작한 매우 간단한 스핀 앤 무브 게임입니다. 이 게임은 반복되는 플레이에 비해 너무 운이 따랐지만, 3차원 특징(표적, 사슴, 재무부)과 멋진 삽화가 그려진 보드를 포함하여 뛰어난 제작 가치를 가지고 있다.
게임은 2-4명의 선수를 위한 것입니다. 각 플레이어는 보드의 모서리를 선택하는데, 이것은 플레이어들의 페그("화살표")와 플레이어가 획득한 돈을 고정하는 데 사용됩니다.
각 플레이어는 로빈 후드의 밴드 멤버(윌 스칼렛, 턱 프라이어, 리틀 존, 메이드 마리안)를 데려와 "에 배치한다.시작&인용; 정사각형. 각 플레이어는 보드 중앙에 있는 스피너를 사용한다. 숫자 대신, 스피너는 다른 색상의 정사각형을 가리키고, 각 플레이어는 보드 주위에 있는 다음 색상의 정사각형을 향한다.
플레이어가 지시사항이 있는 광장에 착륙할 때, 그들은 복종해야 한다. 재무부 도로를 횡단하는 플레이어들은 재무부로부터 1개의 동전을 모읍니다.
만약 어떤 선수가 목표물이 있는 광장에 착지하면, 모든 선수는 양궁 경기를 위해 양궁장으로 향한다. 각 플레이어는 3개의 샷(중앙 스피너의 스파이)을 연속으로 쏘며, 핀("화살표")은 스피너가 나타내는 색상에 따라 표적에 배치된다. 가장 높은 점수를 받은 플레이어는 다른 플레이어들로부터 각각 동전을 수집한다.
플레이어가 사각형에 화살을 가지고 착지하면, 그 플레이어는 보드에서 가장 가까운 플레이어에게 1코인을 지불해야 한다.
선수가 "인용어로 표시된 정사각형에 착지하는 경우골든 챈스&인용; 그들은 결과를 결정하기 위해 중심 스피너를 돌린다:
- 만약 재무부에서 스피너 포인트가 2개의 동전을 모으면
- 스피너가 이름을 가리킨다면 동전 1개 모으기
- 만약 디어 포인트의 스피너가 재무부에 2개의 동전을 잃는다.
- 스피너가 과녁을 가리키면 양궁 경기가 열린다.
선수가 몰수금을 지불하기 위해 동전이 부족하면 차례를 놓친다.
선수가 "에 착지하는 경우;런던에 가보세요; 그들은 재무부에서 동전을 모읍니다.
우승자는 동전 10개를 모아서 가장 먼저 "에 도달한 선수입니다.런던으로 가세요.
이것은 1950년대 영국에서 벨 토이가 제작한 매우 간단한 스핀 앤 무브 게임입니다. 이 게임은 반복되는 플레이에 비해 너무 운이 따랐지만, 3차원 특징(표적, 사슴, 재무부)과 멋진 삽화가 그려진 보드를 포함하여 뛰어난 제작 가치를 가지고 있다.
게임은 2-4명의 선수를 위한 것입니다. 각 플레이어는 보드의 모서리를 선택하는데, 이것은 플레이어들의 페그("화살표")와 플레이어가 획득한 돈을 고정하는 데 사용됩니다.
각 플레이어는 로빈 후드의 밴드 멤버(윌 스칼렛, 턱 프라이어, 리틀 존, 메이드 마리안)를 데려와 "에 배치한다.시작&인용; 정사각형. 각 플레이어는 보드 중앙에 있는 스피너를 사용한다. 숫자 대신, 스피너는 다른 색상의 정사각형을 가리키고, 각 플레이어는 보드 주위에 있는 다음 색상의 정사각형을 향한다.
플레이어가 지시사항이 있는 광장에 착륙할 때, 그들은 복종해야 한다. 재무부 도로를 횡단하는 플레이어들은 재무부로부터 1개의 동전을 모읍니다.
만약 어떤 선수가 목표물이 있는 광장에 착지하면, 모든 선수는 양궁 경기를 위해 양궁장으로 향한다. 각 플레이어는 3개의 샷(중앙 스피너의 스파이)을 연속으로 쏘며, 핀("화살표")은 스피너가 나타내는 색상에 따라 표적에 배치된다. 가장 높은 점수를 받은 플레이어는 다른 플레이어들로부터 각각 동전을 수집한다.
플레이어가 사각형에 화살을 가지고 착지하면, 그 플레이어는 보드에서 가장 가까운 플레이어에게 1코인을 지불해야 한다.
선수가 "인용어로 표시된 정사각형에 착지하는 경우골든 챈스&인용; 그들은 결과를 결정하기 위해 중심 스피너를 돌린다:
- 만약 재무부에서 스피너 포인트가 2개의 동전을 모으면
- 스피너가 이름을 가리킨다면 동전 1개 모으기
- 만약 디어 포인트의 스피너가 재무부에 2개의 동전을 잃는다.
- 스피너가 과녁을 가리키면 양궁 경기가 열린다.
선수가 몰수금을 지불하기 위해 동전이 부족하면 차례를 놓친다.
선수가 "에 착지하는 경우;런던에 가보세요; 그들은 재무부에서 동전을 모읍니다.
우승자는 동전 10개를 모아서 가장 먼저 "에 도달한 선수입니다.런던으로 가세요.
"A game of adventure with Robin Hood and his Merry Men of Sherwood Forest" - also known as "ROBIN HOOD GAME OF ADVENTURE"
This is a very simple spin and move game produced in the UK in the 1950s by Bell Toys. The game is far too luck driven for repeated plays - but it has superb production values, including 3d features (the Target, Deer and Treasury) and a wonderfully illustrated board.
The game is for 2-4 players. Each player chooses a corner of the board, which is used to hold the players pegs ("arrows") and any money that the player wins.
Each player takes a member of Robin Hood's band (Will Scarlet, Friar Tuck, Little John or Maid Marian) and places them at the "Start" square. Each player then uses the spinner in centre of the board; instead of numbers, the spinner points to different coloured squares, Each players playing piece is then moved around the board to the next relevant coloured square,
When a player lands on a square with instructions on, they must be obeyed. Players crossing Treasury Road collect one coin from the Treasury.
If any player lands on a square with a target on it, all players proceed to the Archery ground for an Archery contest. Each player has 3 shots (spins of the central spinner) in succession, their pegs ("arrows") are placed in the target according to the colour indicated by the spinner. The player with the highest score collects a coin from each of the other players.
If a player lands on a square with an arrow then that player must pay one coin to the players nearest to them on the board.
If a player lands on a square marked "Golden Chance" they spin the central spinner to determine the result:
- if spinner points at the Treasury collect 2 coins
- if spinner points at a Name collect 1 coin
- if spinner points at the Deer lose 2 coins to the Treasury
- if spinner points at the Target an Archery contest takes place
If a player runs out of coins to pay a forfeit they miss a turn.
If a player lands in "Go to London" they collect a coin from the Treasury.
The winner is the first player to collect 10 coins and reach the "Go to London" square.
This is a very simple spin and move game produced in the UK in the 1950s by Bell Toys. The game is far too luck driven for repeated plays - but it has superb production values, including 3d features (the Target, Deer and Treasury) and a wonderfully illustrated board.
The game is for 2-4 players. Each player chooses a corner of the board, which is used to hold the players pegs ("arrows") and any money that the player wins.
Each player takes a member of Robin Hood's band (Will Scarlet, Friar Tuck, Little John or Maid Marian) and places them at the "Start" square. Each player then uses the spinner in centre of the board; instead of numbers, the spinner points to different coloured squares, Each players playing piece is then moved around the board to the next relevant coloured square,
When a player lands on a square with instructions on, they must be obeyed. Players crossing Treasury Road collect one coin from the Treasury.
If any player lands on a square with a target on it, all players proceed to the Archery ground for an Archery contest. Each player has 3 shots (spins of the central spinner) in succession, their pegs ("arrows") are placed in the target according to the colour indicated by the spinner. The player with the highest score collects a coin from each of the other players.
If a player lands on a square with an arrow then that player must pay one coin to the players nearest to them on the board.
If a player lands on a square marked "Golden Chance" they spin the central spinner to determine the result:
- if spinner points at the Treasury collect 2 coins
- if spinner points at a Name collect 1 coin
- if spinner points at the Deer lose 2 coins to the Treasury
- if spinner points at the Target an Archery contest takes place
If a player runs out of coins to pay a forfeit they miss a turn.
If a player lands in "Go to London" they collect a coin from the Treasury.
The winner is the first player to collect 10 coins and reach the "Go to London" square.
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