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BGG랭킹
BGG전체 : 7133
THEMATIC : 1089
FAMILYGAMES : 1890 -
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
20-20 분
-
연령
8+
BGG추천: 6+ -
게임 난이도
1.12 / 5
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디자이너
Harry Obst
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아티스트
Cathleen Quinn-Kinney, Lisa Teach-Swaziek
-
인원
게임 소개
이 게임은 1962년에 처음 출판된 게임의 복제판이다.
개요
Harry’s Grand Slam Baseball Game은 실제 야구 경기를 시뮬레이션합니다. 원정팀은 9회초, 홈팀은 후반기 타석에 들어선다. 주자들은 베이스를 돌고, 득점과 이닝은 스탠드업 스코어보드 화면에 기록된다. 그 게임은 전형적인 야구 플레이를 대표하는 54개의 카드로 구성된 특별한 데크를 사용한다. 매니저’s 팀이 타석에 있을 때, 그 매니저는 득점을 돕는 카드를 하려고 할 것이다. 타석에 서지 않을 때, 그 감독은 다른 팀의 아웃을 초래하는 카드를 하려고 할 것이다.
그의 원판 디자이너는 "을 인용했다.채점 규칙은 간단하고 논리적이며 야구의 공식 규칙과 약간의 차이가 있을 뿐이다. 운과 기술의 요소들이 신중하게 균형을 이루어서 각각의 경기를 흥미롭고 다른 시합으로 만든다.
이 게임에는 3명 또는 4명의 플레이어와 함께 플레이하는 방법을 포함한 1962년 오리지널 규칙이 포함되어 있다.슬러그페스트 " 및 "Shutout" 변형입니다.
게임플레이
각 플레이어는 카드 3장을 뽑고, 카드를 뽑으면 플레이 결과가 나온다. 매 반 이닝 초에, 그 타자는 첫 번째 타자를 위해 카드를 던진다. 그런 다음 플레이가 해결되고 플레이어가 카드를 뽑아 자신의 손을 셋으로 되돌린다. 그리고 나서 투수팀은 두 번째 타자에게 결과를 도출하기 위해 카드를 꺼내 그의 손에 대체한다. 3아웃이 나올 때까지 플레이는 이렇게 진행됩니다.
게임에는 두 가지 다른 종류의 특별한 카드가 있습니다. 대체 카드는 추첨할 때 플레이어의 앞에서 위쪽으로 향하게 되며, 데크에서 뽑은 다른 카드와 함께 보이지 않는 한 그 위에 올려놓는다. 선수가 자신의 손에 유용한 카드가 없을 때(즉, 타석에 있을 때 안타, 투구할 때 아웃) 대체 카드를 경기에서 "핀치 타자"또는 "구원 투수"로 사용할 수 있다. 그런 다음 대체 카드를 뒤집어서 재생합니다.
와일드 카드는 주자에게만 영향을 미치고 타석(폭투, 패스볼, 도루, 보크)을 해결하지 않는 카드이다. 이 카드들 중 하나가 플레이되면, 결과는 주목되지만, 플레이는 타석을 해결하기 위해 카드를 치게 될 상대에게 다시 넘어간다.
매 3회마다 두 선수는 데크로 손을 돌려 데크를 개편하고 3장의 카드를 새로 받는다. 9이닝 이후에는 가장 많은 실점을 한 사람이 승리한다.
개요
Harry’s Grand Slam Baseball Game은 실제 야구 경기를 시뮬레이션합니다. 원정팀은 9회초, 홈팀은 후반기 타석에 들어선다. 주자들은 베이스를 돌고, 득점과 이닝은 스탠드업 스코어보드 화면에 기록된다. 그 게임은 전형적인 야구 플레이를 대표하는 54개의 카드로 구성된 특별한 데크를 사용한다. 매니저’s 팀이 타석에 있을 때, 그 매니저는 득점을 돕는 카드를 하려고 할 것이다. 타석에 서지 않을 때, 그 감독은 다른 팀의 아웃을 초래하는 카드를 하려고 할 것이다.
그의 원판 디자이너는 "을 인용했다.채점 규칙은 간단하고 논리적이며 야구의 공식 규칙과 약간의 차이가 있을 뿐이다. 운과 기술의 요소들이 신중하게 균형을 이루어서 각각의 경기를 흥미롭고 다른 시합으로 만든다.
이 게임에는 3명 또는 4명의 플레이어와 함께 플레이하는 방법을 포함한 1962년 오리지널 규칙이 포함되어 있다.슬러그페스트 " 및 "Shutout" 변형입니다.
게임플레이
각 플레이어는 카드 3장을 뽑고, 카드를 뽑으면 플레이 결과가 나온다. 매 반 이닝 초에, 그 타자는 첫 번째 타자를 위해 카드를 던진다. 그런 다음 플레이가 해결되고 플레이어가 카드를 뽑아 자신의 손을 셋으로 되돌린다. 그리고 나서 투수팀은 두 번째 타자에게 결과를 도출하기 위해 카드를 꺼내 그의 손에 대체한다. 3아웃이 나올 때까지 플레이는 이렇게 진행됩니다.
게임에는 두 가지 다른 종류의 특별한 카드가 있습니다. 대체 카드는 추첨할 때 플레이어의 앞에서 위쪽으로 향하게 되며, 데크에서 뽑은 다른 카드와 함께 보이지 않는 한 그 위에 올려놓는다. 선수가 자신의 손에 유용한 카드가 없을 때(즉, 타석에 있을 때 안타, 투구할 때 아웃) 대체 카드를 경기에서 "핀치 타자"또는 "구원 투수"로 사용할 수 있다. 그런 다음 대체 카드를 뒤집어서 재생합니다.
와일드 카드는 주자에게만 영향을 미치고 타석(폭투, 패스볼, 도루, 보크)을 해결하지 않는 카드이다. 이 카드들 중 하나가 플레이되면, 결과는 주목되지만, 플레이는 타석을 해결하기 위해 카드를 치게 될 상대에게 다시 넘어간다.
매 3회마다 두 선수는 데크로 손을 돌려 데크를 개편하고 3장의 카드를 새로 받는다. 9이닝 이후에는 가장 많은 실점을 한 사람이 승리한다.
Part of the publisher's Heirloom Games Series, this is a reproduction of a game first printed in 1962.
OVERVIEW
Harry’s Grand Slam Baseball Game simulates a real baseball game. The Visiting Team bats in the top half of each of the nine innings and the Home Team, in the bottom half. Runners move around the bases, and runs and innings are recorded on a stand-up scoreboard screen. The game uses a special deck of 54 cards, which represent typical baseball plays. When a manager’s team is at bat, that manager will try to play cards that will help score runs. When not at bat, that manager will try to play cards that will result in outs for the other team.
The designer on his original edition: "The scoring rules are simple and logical, and differ only slightly from the official rules of baseball. The elements of luck and skill are balanced carefully, so as to make each game an interesting and different contest."
The game includes rules for the Heirloom edition as well as the original 1962 rules, which contain instructions for playing with 3 or 4 players plus "Slugfest" and "Shutout" variants.
GAMEPLAY
Each player draws a hand of 3 cards, which when played will result in a play result. At the beginning of each half inning, the batting team plays a card for the first batter. The play is then resolved and the player draws a card to bring his hand back to three. The pitching team then plays a card to derive a result for the second batter and draws a card to replace into his hand. Play goes like this until three outs are made.
There are two different types of special cards in the game. Substitute cards, when drawn, are immediately played face up in front of the player drawing them, along with another card drawn from the deck and placed, unseen, on top of it. A player may use the substitute card as a "pinch hitter" or "relief pitcher" in the game when his hand does not have a useful card (i.e. a hit when he is at bat or an out when he is pitching). The substitute card is then flipped over and played.
Wild cards are those which only affect base runners and do not resolve an at bat (e.g. wild pitch, passed ball, stolen base, balk). When one of these cards is played, the result is noted, but then play passes back to the opponent, who will play a card to resolve the at bat.
After every three innings, both players return their hands to the deck, reshuffle the deck, and receive a new hand of three cards. After nine innings, whoever has the most runs is the winner.
OVERVIEW
Harry’s Grand Slam Baseball Game simulates a real baseball game. The Visiting Team bats in the top half of each of the nine innings and the Home Team, in the bottom half. Runners move around the bases, and runs and innings are recorded on a stand-up scoreboard screen. The game uses a special deck of 54 cards, which represent typical baseball plays. When a manager’s team is at bat, that manager will try to play cards that will help score runs. When not at bat, that manager will try to play cards that will result in outs for the other team.
The designer on his original edition: "The scoring rules are simple and logical, and differ only slightly from the official rules of baseball. The elements of luck and skill are balanced carefully, so as to make each game an interesting and different contest."
The game includes rules for the Heirloom edition as well as the original 1962 rules, which contain instructions for playing with 3 or 4 players plus "Slugfest" and "Shutout" variants.
GAMEPLAY
Each player draws a hand of 3 cards, which when played will result in a play result. At the beginning of each half inning, the batting team plays a card for the first batter. The play is then resolved and the player draws a card to bring his hand back to three. The pitching team then plays a card to derive a result for the second batter and draws a card to replace into his hand. Play goes like this until three outs are made.
There are two different types of special cards in the game. Substitute cards, when drawn, are immediately played face up in front of the player drawing them, along with another card drawn from the deck and placed, unseen, on top of it. A player may use the substitute card as a "pinch hitter" or "relief pitcher" in the game when his hand does not have a useful card (i.e. a hit when he is at bat or an out when he is pitching). The substitute card is then flipped over and played.
Wild cards are those which only affect base runners and do not resolve an at bat (e.g. wild pitch, passed ball, stolen base, balk). When one of these cards is played, the result is noted, but then play passes back to the opponent, who will play a card to resolve the at bat.
After every three innings, both players return their hands to the deck, reshuffle the deck, and receive a new hand of three cards. After nine innings, whoever has the most runs is the winner.
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