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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Edward Farren
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아티스트
-
인원
게임 소개
1965년 10월 19일 & 11월 26일
1965년 10월과 11월의 베트남 중부 고원 전투를 재현한 전투 시뮬레이션입니다.
"Play Me 1965"는 1965년 10월부터 11월까지 남베트남의 플레이쿠 지방에서 미 제1기병사단의 행동을 재현한 2인용 워게임 시뮬레이션이다. NVA B3 전선은 남베트남을 중부 고원 지대를 공격하여 둘로 쪼개려는 대담한 계획을 가지고 있었다. 이 전역은 공성전, 매복전, 전투, 부대 포위전 등 다양한 형태의 교전이 이루어졌다.
이 시뮬레이션은 정글 전투의 불확실성과 에어모바일 운영과 관련된 급변하는 상황을 반영하기 위한 것이다.
1965년 10월과 11월의 베트남 중부 고원 전투를 재현한 전투 시뮬레이션입니다.
"Play Me 1965"는 1965년 10월부터 11월까지 남베트남의 플레이쿠 지방에서 미 제1기병사단의 행동을 재현한 2인용 워게임 시뮬레이션이다. NVA B3 전선은 남베트남을 중부 고원 지대를 공격하여 둘로 쪼개려는 대담한 계획을 가지고 있었다. 이 전역은 공성전, 매복전, 전투, 부대 포위전 등 다양한 형태의 교전이 이루어졌다.
이 시뮬레이션은 정글 전투의 불확실성과 에어모바일 운영과 관련된 급변하는 상황을 반영하기 위한 것이다.
19 Oct – 26 Nov 1965
A conflict simulation re‐enacting the battles of October and November 1965 in the Central Highlands of VietNam.
"Plei Me 1965" is a two player wargame simulation recreating the actions of the US 1st Cavalry Division (airmobile) in the Pleiku province of South Vietnam during October and November 1965. The NVA B3 Front had an audacious plan to split South Vietnam in two with a strike through the central highlands, if it wasn’t for the intervention of America’s latest formation in airmobile warfare they could have very well succeeded. The Campaign had many varying types of force engagement; sieges, ambushes, running battles and whole unit encirclements.
The simulation is meant to reflect the uncertainties in jungle fighting and the rapidly changing situations involved with airmobile operations.
A conflict simulation re‐enacting the battles of October and November 1965 in the Central Highlands of VietNam.
"Plei Me 1965" is a two player wargame simulation recreating the actions of the US 1st Cavalry Division (airmobile) in the Pleiku province of South Vietnam during October and November 1965. The NVA B3 Front had an audacious plan to split South Vietnam in two with a strike through the central highlands, if it wasn’t for the intervention of America’s latest formation in airmobile warfare they could have very well succeeded. The Campaign had many varying types of force engagement; sieges, ambushes, running battles and whole unit encirclements.
The simulation is meant to reflect the uncertainties in jungle fighting and the rapidly changing situations involved with airmobile operations.
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