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BGG랭킹
BGG전체 : 0
CHILDRENSGAMES : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
15-15 분
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연령
5+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Emmanuel Gillet
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아티스트
Marie-Anne Bonneterre
-
인원
게임 소개
장비: 푸쉬 푸쉬 à la perme는 동물, 과일, 채소 또는 농장(심볼)의 도구를 나타내는 36개의 카드를 포함하는 카드 게임입니다. 각 카드는 파란색, 녹색, 분홍색과 1개에서 4개까지의 다양한 기호를 가지고 있다.
게임의 목표: 선수들은 농부들이다. 각 플레이어는 자신의 카드를 가지고 같은 숫자, 색상, 기호로 끊기지 않은 선을 그어 점수를 얻는다. 먼저 10점에 도달한 사람이 승리합니다.
설정: 카드를 섞어서 각 플레이어에게 3장의 카드를 줍니다. 3x3 격자는 팩의 처음 9개의 카드를 돌려서 구성한다.
경기 과정: 차례가 되면 각 선수는 다음을 수행해야 한다.
1. 그의 손에서 카드를 댑니다.
플레이어는 게임 스퀘어 한쪽(위, 아래, 왼쪽, 오른쪽)에 카드를 놓고 선택한 카드를 해당 라인을 밀어 사각형 안으로 밀어 넣음으로써 반대쪽 끝에 있는 카드를 밀어낸다. 이 마지막 카드는 폐기됩니다.
이제 정사각형이 새 구성으로 전환되었습니다. 플레이어는 자신이 새로 만든 모든 유효한 라인(숫자, 색상 또는 기호)을 선언합니다. 그는 생성되고 선언된 각 라인마다 1점을 획득합니다.
2. 카드를 뽑으세요. 그 선수는 갑판에서 카드를 뽑습니다.
게임 종료: 한 선수가 10점에 도달하여 게임에서 승리하면 게임이 종료됩니다.
게임의 목표: 선수들은 농부들이다. 각 플레이어는 자신의 카드를 가지고 같은 숫자, 색상, 기호로 끊기지 않은 선을 그어 점수를 얻는다. 먼저 10점에 도달한 사람이 승리합니다.
설정: 카드를 섞어서 각 플레이어에게 3장의 카드를 줍니다. 3x3 격자는 팩의 처음 9개의 카드를 돌려서 구성한다.
경기 과정: 차례가 되면 각 선수는 다음을 수행해야 한다.
1. 그의 손에서 카드를 댑니다.
플레이어는 게임 스퀘어 한쪽(위, 아래, 왼쪽, 오른쪽)에 카드를 놓고 선택한 카드를 해당 라인을 밀어 사각형 안으로 밀어 넣음으로써 반대쪽 끝에 있는 카드를 밀어낸다. 이 마지막 카드는 폐기됩니다.
이제 정사각형이 새 구성으로 전환되었습니다. 플레이어는 자신이 새로 만든 모든 유효한 라인(숫자, 색상 또는 기호)을 선언합니다. 그는 생성되고 선언된 각 라인마다 1점을 획득합니다.
2. 카드를 뽑으세요. 그 선수는 갑판에서 카드를 뽑습니다.
게임 종료: 한 선수가 10점에 도달하여 게임에서 승리하면 게임이 종료됩니다.
Equipment: Poush Poush à la ferme is a card game that contains 36 cards representing either animals, fruits and vegetables or tools from the farm (symbols). Each card has a colour, blue, green or pink and a number of symbols, varying from one to four.
Goal of the game: The players are farmers. Each player plays his/her cards to draw unbroken lines of the same Figures, Colours or Symbols in order to score points. The first to reach 10 points wins the game.
Set-up: The cards are shuffled and each player receives 3 cards. A 3x3 grid is constituted by turning the first 9 cards of the pack.
Course of the game: On his turn, each player must:
1. Play a card from his hand.
The player lays a card on one side of the game square (Top, Bottom, Left, Right) and pushes the chosen card into the square by sliding the corresponding line, thus pushing out the card placed at the opposite end of the line. This last card is discarded.
The square is now in a new configuration. The player declares all the valid lines he has newly created (Number, Color or Symbol). He scores 1 point for each line created and declared.
2. Draw a card. The player draws a card from the deck.
End of the game: The game ends when a player reaches 10 points and wins the game.
Goal of the game: The players are farmers. Each player plays his/her cards to draw unbroken lines of the same Figures, Colours or Symbols in order to score points. The first to reach 10 points wins the game.
Set-up: The cards are shuffled and each player receives 3 cards. A 3x3 grid is constituted by turning the first 9 cards of the pack.
Course of the game: On his turn, each player must:
1. Play a card from his hand.
The player lays a card on one side of the game square (Top, Bottom, Left, Right) and pushes the chosen card into the square by sliding the corresponding line, thus pushing out the card placed at the opposite end of the line. This last card is discarded.
The square is now in a new configuration. The player declares all the valid lines he has newly created (Number, Color or Symbol). He scores 1 point for each line created and declared.
2. Draw a card. The player draws a card from the deck.
End of the game: The game ends when a player reaches 10 points and wins the game.
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