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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
240-240 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Jim Arnold
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아티스트
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인원
게임 소개
Europa Magazine #28에 등장하는 El Alamein (유로파 데모 배틀 #1)은 잡지의 중앙에 특별히 번호가 매겨진 4페이지 풀아웃입니다. 시나리오는 서부 사막의 카운터 및 지도 19를 요구하며, 일부 변형을 제외하고 서부 사막 또는 발칸 전선의 규칙 집합에 의존한다.
엘 알라메인은 유로파의 제2차 세계 대전 당시 격렬하고 세트피스적인 전투 모델을 만들기 위해 만들어졌다.
서론에서 지적한 바와 같이 "롬멜은 어떤 대가를 치르더라도 지휘할 수 있었지만, 몽고메리는 그의 명령을 뒷받침할 수 있는 병참기지를 가지고 있었다. 그 결과 전투는 일반적인 2차 대전의 전투보다 더 많은 폭력과 최후를 맞았고, 유로파 1회전에서 우리가 볼 수 있는 것보다 더 많은 6각형을 제거했다. 따라서 이 전투는 그러한 상황을 다루기 위한 몇 가지 특별한 규칙의 필요성을 입증하는 역할을 하며 "설계자의 선택"규칙 제안에 대한 작은 테스트 사례를 제공한다.
엘 알라메인은 유로파의 제2차 세계 대전 당시 격렬하고 세트피스적인 전투 모델을 만들기 위해 만들어졌다.
서론에서 지적한 바와 같이 "롬멜은 어떤 대가를 치르더라도 지휘할 수 있었지만, 몽고메리는 그의 명령을 뒷받침할 수 있는 병참기지를 가지고 있었다. 그 결과 전투는 일반적인 2차 대전의 전투보다 더 많은 폭력과 최후를 맞았고, 유로파 1회전에서 우리가 볼 수 있는 것보다 더 많은 6각형을 제거했다. 따라서 이 전투는 그러한 상황을 다루기 위한 몇 가지 특별한 규칙의 필요성을 입증하는 역할을 하며 "설계자의 선택"규칙 제안에 대한 작은 테스트 사례를 제공한다.
Appearing in Europa Magazine #28, El Alamein (Europa Demonstration Battle #1) is a specially numbered 4 page pullout in the center of the magazine. The scenario requires the counters, and map 19, from Western Desert, and except for a few variants, relies on the rule sets from Western Desert or Balkan Front.
El Alamein was created to illustrate Europa's ability to model "an intense, set-piece World War II battle. "
As the Introduction points out, "[El Alamein] was generaled by two commanders operating under severe operational constraints: Rommel was to hold at all costs; Montegomery, however, had the luxury of a logistical base that could support his imperative. Consequently the battle, for its scale, had more violence and finality than the typical WWII action, and more clearing of hexes than we are likely to see in a single turn of Europa. The battle thus serves to demonstrate the need for some special rules to address such a situation, and provides a small test case for "designer's choice" rules suggestions..."
El Alamein was created to illustrate Europa's ability to model "an intense, set-piece World War II battle. "
As the Introduction points out, "[El Alamein] was generaled by two commanders operating under severe operational constraints: Rommel was to hold at all costs; Montegomery, however, had the luxury of a logistical base that could support his imperative. Consequently the battle, for its scale, had more violence and finality than the typical WWII action, and more clearing of hexes than we are likely to see in a single turn of Europa. The battle thus serves to demonstrate the need for some special rules to address such a situation, and provides a small test case for "designer's choice" rules suggestions..."
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