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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-45 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Dan Verssen
-
아티스트
-
인원
게임 소개
DVG 웹 사이트에서:
유로/대량 시장으로의 첫 번째 모험입니다!
A “가족” 카드 게임. 2명부터 6명까지 하는 카드 게임입니다. 각 플레이어는 뉴욕시에서 1위를 차지하기 위해 노력하는 조직폭력배 보스 역할을 한다. 이 게임은 복잡성이 낮은 가족 게임으로 설계되었으며 게임하는 데 약 45-60분이 소요됩니다. 그 어조는 매우 가볍고 사회적으로 상호 작용한다.
그 목표는 다른 장소와 사람들을 통제하는 것이다.이웃". 그렇게 함으로써 당신은 명성을 얻게 됩니다. 평판 목표에 가장 먼저 도달한 선수가 승리합니다.
여기 이 게임의 멋진 부분이 있다.
게임의 초석은 "이다.기술자 벤데타. 내가 지역 델리카테센을 장악하면 평판 포인트를 얻을 수 있어 네가 와서 델리를 파괴하면 내가 델리를 지배하면서 얻은 평판 포인트를 가져가라.
하지만 기다려요!
더 있어요!
내 델리를 칠 때 벤데타 계산대 좀 줘 구체적인 번호는 델리 카드에 기재되어 있습니다. 미래에 내가 당신을 공격한다면, 나는 당신의 벤데타 카운터를 당신의 장소와 사람들을 공격하는데 사용할 수 있습니다.
그래서, 당신이 선수를 더 많이 때려줄수록, 그들은 당신을 다시 때려줄 미래에 더 많은 보너스를 가지고 있다.
이것은 두 가지 멋진 일을 합니다.
먼저, 당신은 모든 것을 이해합니다.Grude" 또는 "이제 그것은 폭도 전쟁의 개인적인 측면이다.
둘째로, 선수가 세게 당해도 복귀할 수 있는 여력이 있다. 그 말은 한 선수가 승리할 때까지 모두가 승리할 가능성이 있다는 거죠
디자인은 매우 빠르게 이루어졌고, 예술가인 제리는 우리가 추구하는 가벼운 느낌을 잘 포착하고 있습니다.
유로/대량 시장으로의 첫 번째 모험입니다!
A “가족” 카드 게임. 2명부터 6명까지 하는 카드 게임입니다. 각 플레이어는 뉴욕시에서 1위를 차지하기 위해 노력하는 조직폭력배 보스 역할을 한다. 이 게임은 복잡성이 낮은 가족 게임으로 설계되었으며 게임하는 데 약 45-60분이 소요됩니다. 그 어조는 매우 가볍고 사회적으로 상호 작용한다.
그 목표는 다른 장소와 사람들을 통제하는 것이다.이웃". 그렇게 함으로써 당신은 명성을 얻게 됩니다. 평판 목표에 가장 먼저 도달한 선수가 승리합니다.
여기 이 게임의 멋진 부분이 있다.
게임의 초석은 "이다.기술자 벤데타. 내가 지역 델리카테센을 장악하면 평판 포인트를 얻을 수 있어 네가 와서 델리를 파괴하면 내가 델리를 지배하면서 얻은 평판 포인트를 가져가라.
하지만 기다려요!
더 있어요!
내 델리를 칠 때 벤데타 계산대 좀 줘 구체적인 번호는 델리 카드에 기재되어 있습니다. 미래에 내가 당신을 공격한다면, 나는 당신의 벤데타 카운터를 당신의 장소와 사람들을 공격하는데 사용할 수 있습니다.
그래서, 당신이 선수를 더 많이 때려줄수록, 그들은 당신을 다시 때려줄 미래에 더 많은 보너스를 가지고 있다.
이것은 두 가지 멋진 일을 합니다.
먼저, 당신은 모든 것을 이해합니다.Grude" 또는 "이제 그것은 폭도 전쟁의 개인적인 측면이다.
둘째로, 선수가 세게 당해도 복귀할 수 있는 여력이 있다. 그 말은 한 선수가 승리할 때까지 모두가 승리할 가능성이 있다는 거죠
디자인은 매우 빠르게 이루어졌고, 예술가인 제리는 우리가 추구하는 가벼운 느낌을 잘 포착하고 있습니다.
From the DVG website:
Our first venture into the Euro/Mass Market!
A “Family” card game. It's a card game for 2 to 6 players. Each player plays a mob boss trying to take over the top spot in New York City. The game is designed to be a low complexity family game and takes about 45-60 minutes to play. The tone is very light and very socially interactive.
The goal is to take control of different places and people in the "Neighborhood". As you do so, you gain reputation. The first player to reach the reputation goal wins.
Here's the cool part of the game...
The cornerstone to the game is the "Vendetta" mechanic. If I take control of the local Delicatessen, I get some Reputation points. If you then come and Whack (destroy) the Deli, you take the Reputation points I gained from controlling Deli.
But wait!
There's more!
When you Whack my Deli, you must give me some of your Vendetta counters. The specific number is noted on the Deli card. If I attack you in the future, I can spend your Vendetta counters to pump up my attack against your places and people.
So, the more you Whack a player, the more bonuses they have in the future to Whack you back.
This does 2 cool things.
First, you get the whole "Grudge" or "Now it's personal" aspect of mob warfare.
Second, even if a player gets Whacked hard, he still has the resources to make a comeback. Which means until a player wins, everyone has a shot at winning.
The design came together very fast, and the artist, Jerry, is doing a great job of capturing the light feel we're going for.
Our first venture into the Euro/Mass Market!
A “Family” card game. It's a card game for 2 to 6 players. Each player plays a mob boss trying to take over the top spot in New York City. The game is designed to be a low complexity family game and takes about 45-60 minutes to play. The tone is very light and very socially interactive.
The goal is to take control of different places and people in the "Neighborhood". As you do so, you gain reputation. The first player to reach the reputation goal wins.
Here's the cool part of the game...
The cornerstone to the game is the "Vendetta" mechanic. If I take control of the local Delicatessen, I get some Reputation points. If you then come and Whack (destroy) the Deli, you take the Reputation points I gained from controlling Deli.
But wait!
There's more!
When you Whack my Deli, you must give me some of your Vendetta counters. The specific number is noted on the Deli card. If I attack you in the future, I can spend your Vendetta counters to pump up my attack against your places and people.
So, the more you Whack a player, the more bonuses they have in the future to Whack you back.
This does 2 cool things.
First, you get the whole "Grudge" or "Now it's personal" aspect of mob warfare.
Second, even if a player gets Whacked hard, he still has the resources to make a comeback. Which means until a player wins, everyone has a shot at winning.
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