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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Mike Guerena, Lori Killpatrick, Dan McDowell, Anne Paxton-Smith
-
아티스트
-
인원
게임 소개
이 게임은 GMT 게임과 관련된 타이틀과 전혀 관련이 없습니다.
이 게임의 목표는 아프리카 식민지의 경제적 가치를 바탕으로 가장 많은 포인트를 획득하는 것입니다.
더 룰즈
1. 각각의 선수들은 국가를 선택하고 베를린 회의에 자신의 작품을 올려놓습니다. 한 선수가 득점 키퍼를 맡아 점수표를 작성한다.
2. 선수들은 첫 번째 선수를 결정하기 위해 회전합니다. 가장 높은 스핀이 먼저 진행됩니다. 스피너가 우연히 착지하면, 플레이어는 다시 회전한다.
3. 플레이어들은 얼마나 많은 공간을 전진시킬지 결정하기 위해 회전합니다. 각 육각형은 하나의 공간을 나타내며 진입점을 제외하고 한 번에 한 명의 플레이어만 공간을 차지할 수 있다.
4. 스피너가 우연히 착지할 경우, 플레이어는 찬스 카드를 뽑고 큰 소리로 읽은 후 지시에 따라 점수표에 점수를 더하거나 감점합니다.
5. 영토에 진입하기 위해서는 정확한 롤을 통해 진입 지점에 착지해야 합니다. 그런 다음 그는 그 지역에 대한 딜레마 카드를 선택할 것입니다. 그는 카드를 소리 내어 읽고 선택해야만 한다. 그런 다음 딜레마 답안지에서 해당 번호를 확인해야 합니다. 성공하면 영토가 식민지가 됩니다. 그런 다음 플레이어는 해당 국가의 국기를 해당 영토에 배치하고 점수에 적절한 수의 점수를 더한다. 성공하지 못할 경우, 플레이어는 진입 지점에 있는 자신의 피스를 한 바퀴 잃지만 다음 차례에 영토를 식민지로 만들 수 있다. 이 기간 동안 다른 플레이어들이 이 지역을 식민지로 만들 수 있습니다.
6. 영토가 식민지화되면 플레이어는 다른 영토로 들어가기 전에 바다로 돌아와야 합니다.
7. 모든 영역이 식민지화되거나 강사가 게임을 끝낼 때까지 게임을 계속합니다.
이 게임의 목표는 아프리카 식민지의 경제적 가치를 바탕으로 가장 많은 포인트를 획득하는 것입니다.
더 룰즈
1. 각각의 선수들은 국가를 선택하고 베를린 회의에 자신의 작품을 올려놓습니다. 한 선수가 득점 키퍼를 맡아 점수표를 작성한다.
2. 선수들은 첫 번째 선수를 결정하기 위해 회전합니다. 가장 높은 스핀이 먼저 진행됩니다. 스피너가 우연히 착지하면, 플레이어는 다시 회전한다.
3. 플레이어들은 얼마나 많은 공간을 전진시킬지 결정하기 위해 회전합니다. 각 육각형은 하나의 공간을 나타내며 진입점을 제외하고 한 번에 한 명의 플레이어만 공간을 차지할 수 있다.
4. 스피너가 우연히 착지할 경우, 플레이어는 찬스 카드를 뽑고 큰 소리로 읽은 후 지시에 따라 점수표에 점수를 더하거나 감점합니다.
5. 영토에 진입하기 위해서는 정확한 롤을 통해 진입 지점에 착지해야 합니다. 그런 다음 그는 그 지역에 대한 딜레마 카드를 선택할 것입니다. 그는 카드를 소리 내어 읽고 선택해야만 한다. 그런 다음 딜레마 답안지에서 해당 번호를 확인해야 합니다. 성공하면 영토가 식민지가 됩니다. 그런 다음 플레이어는 해당 국가의 국기를 해당 영토에 배치하고 점수에 적절한 수의 점수를 더한다. 성공하지 못할 경우, 플레이어는 진입 지점에 있는 자신의 피스를 한 바퀴 잃지만 다음 차례에 영토를 식민지로 만들 수 있다. 이 기간 동안 다른 플레이어들이 이 지역을 식민지로 만들 수 있습니다.
6. 영토가 식민지화되면 플레이어는 다른 영토로 들어가기 전에 바다로 돌아와야 합니다.
7. 모든 영역이 식민지화되거나 강사가 게임을 끝낼 때까지 게임을 계속합니다.
THIS GAME IS IN NO WAY RELATED TO THE TITLE ASSOCIATED WITH GMT GAMES
The goal of the game is to acquire the most points based on the economic value of the colonies in Africa.
The Rules
1. Each player selects a country and places his piece at the Berlin Conference. One player will be the score keeper, filling out the score sheet.
2. Players spin to determine the first player. The highest spin goes first. If the spinner lands on chance, the player spins again.
3. Players spin to determine how many spaces to advance. Each hexagon represents one space and only one player may occupy a space at a time with the exception of the entry points.
4. If the spinner lands on chance, the player will draw a chance card, read it out loud and follow the directions, adding or subtracting points on the score sheet.
5. In order to enter a territory, a player must land on the entry point by exact roll. He will then select the dilemma card for that territory. He must read the card aloud and select a choice. He then must check the corresponding number on the Dilemma Answer Sheet. If successful, then the territory is colonized. The player then places the appropriate country's flag on that territory and adds the appropriate number of points to their score. If unsuccessful, the player, with his piece still on the entry point, loses one turn but may attempt to colonize the territory on his next turn. During this time, other players may attempt to colonize this territory.
6. Once a territory is colonized, a player must return to the sea before entering another territory.
7. Play continues until all territories are colonized or the instructor ends play.
The goal of the game is to acquire the most points based on the economic value of the colonies in Africa.
The Rules
1. Each player selects a country and places his piece at the Berlin Conference. One player will be the score keeper, filling out the score sheet.
2. Players spin to determine the first player. The highest spin goes first. If the spinner lands on chance, the player spins again.
3. Players spin to determine how many spaces to advance. Each hexagon represents one space and only one player may occupy a space at a time with the exception of the entry points.
4. If the spinner lands on chance, the player will draw a chance card, read it out loud and follow the directions, adding or subtracting points on the score sheet.
5. In order to enter a territory, a player must land on the entry point by exact roll. He will then select the dilemma card for that territory. He must read the card aloud and select a choice. He then must check the corresponding number on the Dilemma Answer Sheet. If successful, then the territory is colonized. The player then places the appropriate country's flag on that territory and adds the appropriate number of points to their score. If unsuccessful, the player, with his piece still on the entry point, loses one turn but may attempt to colonize the territory on his next turn. During this time, other players may attempt to colonize this territory.
6. Once a territory is colonized, a player must return to the sea before entering another territory.
7. Play continues until all territories are colonized or the instructor ends play.
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