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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
ABSTRACTS : 0 -
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
(Uncredited)
-
인원
게임 소개
체스처럼 단순하고 전략적인 줄거리와 계략 게임입니다.
유일한 생존자가 되기 위해 전진, 후퇴, 연기, 참여 및 포획합니다.
보드의 플롯 영역은 안전 지대이자 유리한 지점이라고 긴장감과 전략의 요소가 더해진다.
이 게임의 목적은 적의 모든 피스를 획득하고 보드에 자신의 피스를 하나 이상 보유하는 것입니다.
조각은 주사위 굴림에 따라 움직입니다. 플레이어가 시작 영역에 하나 이상의 피스가 남아 있는 한, 각 피스는 한 방향으로의 수평 또는 수직 이동으로 제한됩니다. 모든 피스가 출발 구역에서 벗어나면, 플레이어는 대각선 이동을 할 수 있으며, 이제 플레이하는 상대편을 잡을 수 있다. 점프는 허용되지 않으며 1개만 공간을 차지할 수 있습니다.
말들은 상대편의 움직임 끝에 사각형에 착지함으로써 잡힌다. 움직임이 두 조각으로 나뉘면 두 조각이 잡힐 수 있다. 한 조각으로 줄이면 두 개의 주사위 각각을 일직선으로 세거나 두 번째 다이와 방향을 바꿔서 두 개의 상대편을 잡을 수 있다.
이 게임은 특별한 6면 주사위 두 개를 포함합니다. 옆면에는 숫자 1-5가 인쇄되어 있고 옆면에는 "P가 인쇄되어 있습니다." 하나일 경우 "P"는 롤링되었습니다. 당신은 당신 자신의 (또는 상대편) 중 하나를 롤링된 번호로 이동할 수 있습니다. 상대를 다시 시작 영역으로 이동할 수도 있습니다. 만약 당신이 두 개를 굴리면.P"는 시작 영역에서 오더라도 조각 중 하나를 플롯 영역으로 직접 이동할 수 있습니다.
플롯 영역은 그리드 중앙에 있는 안전 영역입니다. 각각의 선수들은 자신의 색깔의 정사각형을 가지고 있다. 두 개의 인용구를 굴리는 것 말고도.P"는 지정된 색상을 통해 이 영역에 들어갈 수 있으며, 지정된 색상으로만 휴식을 취할 수 있습니다. 한 선수가 구르는 말 "플롯 영역 밖으로 피스를 이동할 수 있습니다.
유일한 생존자가 되기 위해 전진, 후퇴, 연기, 참여 및 포획합니다.
보드의 플롯 영역은 안전 지대이자 유리한 지점이라고 긴장감과 전략의 요소가 더해진다.
이 게임의 목적은 적의 모든 피스를 획득하고 보드에 자신의 피스를 하나 이상 보유하는 것입니다.
조각은 주사위 굴림에 따라 움직입니다. 플레이어가 시작 영역에 하나 이상의 피스가 남아 있는 한, 각 피스는 한 방향으로의 수평 또는 수직 이동으로 제한됩니다. 모든 피스가 출발 구역에서 벗어나면, 플레이어는 대각선 이동을 할 수 있으며, 이제 플레이하는 상대편을 잡을 수 있다. 점프는 허용되지 않으며 1개만 공간을 차지할 수 있습니다.
말들은 상대편의 움직임 끝에 사각형에 착지함으로써 잡힌다. 움직임이 두 조각으로 나뉘면 두 조각이 잡힐 수 있다. 한 조각으로 줄이면 두 개의 주사위 각각을 일직선으로 세거나 두 번째 다이와 방향을 바꿔서 두 개의 상대편을 잡을 수 있다.
이 게임은 특별한 6면 주사위 두 개를 포함합니다. 옆면에는 숫자 1-5가 인쇄되어 있고 옆면에는 "P가 인쇄되어 있습니다." 하나일 경우 "P"는 롤링되었습니다. 당신은 당신 자신의 (또는 상대편) 중 하나를 롤링된 번호로 이동할 수 있습니다. 상대를 다시 시작 영역으로 이동할 수도 있습니다. 만약 당신이 두 개를 굴리면.P"는 시작 영역에서 오더라도 조각 중 하나를 플롯 영역으로 직접 이동할 수 있습니다.
플롯 영역은 그리드 중앙에 있는 안전 영역입니다. 각각의 선수들은 자신의 색깔의 정사각형을 가지고 있다. 두 개의 인용구를 굴리는 것 말고도.P"는 지정된 색상을 통해 이 영역에 들어갈 수 있으며, 지정된 색상으로만 휴식을 취할 수 있습니다. 한 선수가 구르는 말 "플롯 영역 밖으로 피스를 이동할 수 있습니다.
A game of plots and schemes, as simple as checkers, as strategic as chess.
Advance, retreat, feint, engage and capture in an effort to be the sole survivor.
Plot area on the board is a safety zone and a vantage point, adds an extra element of suspense and strategy.
Object of the game is to capture all enemy pieces, and still have one or more of your own pieces on the board.
Pieces move based on the roll of the dice. As long as a player has one or more pieces remaining in the Starting Area, each piece is limited to either a horizontal or vertical move in one direction. Once all pieces are out of the Starting Area, a player is also allowed diagonal moves, and can now capture opponents playing pieces. Jumping is not allowed and only 1 pieces may occupy any space.
Pieces are captured by landing on its square at the end of an opponents move. Two pieces may be captured, if a move is split between two pieces. Once down to one piece, you may capture two opponents pieces, by exact count of each of the two dice, either in a straight line, or by changing directions with the second die.
This game includes two special 6 sided dice. Sides have printed numbers 1-5 and a side with a "P." If one "P" is rolled, you may move one of your own (or an opponents) piece the number rolled. You can even move the opponent back to his Starting Area. If you roll two "P's", you can move one of your pieces directly to the Plot Area, even if coming from the Starting Area.
The Plot Area is a safety zone in the center of the grid. Each player has a square of his color. Besides rolling two "P's", you may enter this area through your assigned color, and can only come to rest on your own assigned color. A player rolling one "P" may move your piece out of the Plot Area.
Advance, retreat, feint, engage and capture in an effort to be the sole survivor.
Plot area on the board is a safety zone and a vantage point, adds an extra element of suspense and strategy.
Object of the game is to capture all enemy pieces, and still have one or more of your own pieces on the board.
Pieces move based on the roll of the dice. As long as a player has one or more pieces remaining in the Starting Area, each piece is limited to either a horizontal or vertical move in one direction. Once all pieces are out of the Starting Area, a player is also allowed diagonal moves, and can now capture opponents playing pieces. Jumping is not allowed and only 1 pieces may occupy any space.
Pieces are captured by landing on its square at the end of an opponents move. Two pieces may be captured, if a move is split between two pieces. Once down to one piece, you may capture two opponents pieces, by exact count of each of the two dice, either in a straight line, or by changing directions with the second die.
This game includes two special 6 sided dice. Sides have printed numbers 1-5 and a side with a "P." If one "P" is rolled, you may move one of your own (or an opponents) piece the number rolled. You can even move the opponent back to his Starting Area. If you roll two "P's", you can move one of your pieces directly to the Plot Area, even if coming from the Starting Area.
The Plot Area is a safety zone in the center of the grid. Each player has a square of his color. Besides rolling two "P's", you may enter this area through your assigned color, and can only come to rest on your own assigned color. A player rolling one "P" may move your piece out of the Plot Area.
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