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    2-5 명

    BGG추천: 3-5 명
  • 게임시간

    120-120 분

  • 연령

    13+

    BGG추천: 12+
  • 게임 난이도

    3.36 / 5

게임 소개

마틴 월리스의 유선형 브라 재설계: 랭커셔.

플레이어들은 전통적인 장인이 증기로 움직이는 기계로 빠르게 대체되었던 산업혁명 초기의 거물들이다. 플레이어들은 원자재 생산, 상품 제조, 그리고 시장과 연결하기 위해 필요한 교통망에 투자한다.

브라처럼 전략적 공간이 방대하고, 플레이어의 결정은 카드에 의해 제한된다. 그러나 산업 시대에 카드는 특정 도시가 아닌 지역에 따라 색상으로 구분되어 플레이어들이 계획을 보다 유연하게 수행할 수 있으며, 동시에 이용 가능한 결정을 계속 제한할 수 있다. 색상으로 구분된 지역 카드는 확장 맵도 지원합니다.

게다가, 원래의 금관법은 운하 기간을 없앰으로써 간소화되었다; 철도 시대라는 단 하나의 기간. 각각의 지도에 따라 달라질 새로운 비특정 산업도 있다.

월리스에 따르면 "이제 브라의 깊이로 무언가를 연주할 수 있지만, 절반의 시간이 걸립니다. 경기는 한쪽은 독일, 다른 한쪽은 뉴잉글랜드 남부로 양면 지도가 형성될 예정이다.­
Martin Wallace's streamlined redesign of Brass: Lancashire.

Players are tycoons in the early days of the Industrial Revolution; a time when traditional craftsman were being rapidly replaced with steam-powered machines. Players invest in the production of raw materials, the manufacture of goods, and the transportation networks needed to connect them to their markets.

Like Brass, the strategic space is vast, and player decisions are limited by cards. In Age of Industry, however, cards are color-coded to regions rather than specific cities, allowing the players to be more flexible with their plans, while at the same time continuing to limit the decisions available. The color-coded region cards will also support expansion maps.

In addition, the original Brass rules were simplified by eliminating the canal period; there is only one period, the railway era. There is also a new, non-specific industry, which will change with each map.

According to Wallace, "You can now play something with the depth of Brass, but in half the time. The game will have a double-sided map, with Germany on one side and southern New England on the other."

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