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BGG랭킹
BGG전체 : 1274
WARGAMES : 50
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
360-360 분
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연령
14+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
3.16 / 5
-
디자이너
Carl Paradis
-
아티스트
Rodger B. MacGowan, Mark Simonitch
-
인원
게임 소개
(GMT 웹사이트:
후퇴 없음: 러시아 전선(Russian Front)은 2인승 빅토리 포인트 게임즈 2008 CSR 어워드 후보 워게임으로, 2차 세계대전 중 나치 독일과 공산주의 러시아 간의 타이타닉 투쟁을 플레이어 친화적이고 관리 가능한 범위와 난이도로 재구성한 게임이다. 이 에디션은 &ldquo의 디럭스 컴포넌트를 사용하여 오리지널 게임과 두 개의 확장 버전(나 베를린!과 노 서런트!)을 결합했다.Twilight Brogholder Deluxe Edition” 품질. 토너먼트 경기에는 40개의 육군/전면 카운터, 70개의 캠페인 카운터가 있으며, 매우 낮은 스택으로 인해 전략적이고 공격적인 플레이를 하는 선수를 선호한다.
매 턴마다 흥미로운 온보드 도전과 카드핸드 이벤트(Card Hand Events)의 놀라움으로 불이 붙고 있다.
고전적인 헥스 기반 워게이밍과 현대적인 카드 기반 시뮬레이션을 능숙하게 혼합한 노 리트랙트(No Retract: 러시아 전선은 러시아의 광활한 스텝과 숲을 가로지르는 기동, 착취, 포위 등의 적절한 느낌을 제공하면서 진정으로 이야기 중심적으로 유지된다. 단순하지만 혁신적인 경제 모델을 가진 플레이어들은 또한 러시아 붉은 군대의 힘과 정교함, 그리고 한때는 무적이던 독일 국방군의 몰락, 이 무자비한 캠페인이 벌어진 4년간의 장대한 시간 동안 느낄 수 있을 것이다.
어느 쪽도 증오하는 적에게 한 치의 땅도 양보할 수 없습니다. 그러니 당신의 명령은 다음과 같습니다: 후퇴하지 마십시오!”
구성 요소:
하나의 표준 크기 마운트 맵
카운터 시트 2개
55장의 카드 한 벌
규칙 책자
시나리오 책자
플레이어 지원 카드
6면 주사위 2개(검은색 1개, 흰색 1개)
시간 척도: 1회당 2개월
MAP 스케일: 16진수당 100km/60마일
부대 규모: 육군 및 전선
플레이어 수: 2
디자이너: 칼 파라디스
개발자: Alan Emrich & Carl Paradis
카운터 아트: 마크 시몬치 & 칼 파라디스
MAP ART: 마크 시모니치
후퇴 없음: 러시아 전선(Russian Front)은 2인승 빅토리 포인트 게임즈 2008 CSR 어워드 후보 워게임으로, 2차 세계대전 중 나치 독일과 공산주의 러시아 간의 타이타닉 투쟁을 플레이어 친화적이고 관리 가능한 범위와 난이도로 재구성한 게임이다. 이 에디션은 &ldquo의 디럭스 컴포넌트를 사용하여 오리지널 게임과 두 개의 확장 버전(나 베를린!과 노 서런트!)을 결합했다.Twilight Brogholder Deluxe Edition” 품질. 토너먼트 경기에는 40개의 육군/전면 카운터, 70개의 캠페인 카운터가 있으며, 매우 낮은 스택으로 인해 전략적이고 공격적인 플레이를 하는 선수를 선호한다.
매 턴마다 흥미로운 온보드 도전과 카드핸드 이벤트(Card Hand Events)의 놀라움으로 불이 붙고 있다.
고전적인 헥스 기반 워게이밍과 현대적인 카드 기반 시뮬레이션을 능숙하게 혼합한 노 리트랙트(No Retract: 러시아 전선은 러시아의 광활한 스텝과 숲을 가로지르는 기동, 착취, 포위 등의 적절한 느낌을 제공하면서 진정으로 이야기 중심적으로 유지된다. 단순하지만 혁신적인 경제 모델을 가진 플레이어들은 또한 러시아 붉은 군대의 힘과 정교함, 그리고 한때는 무적이던 독일 국방군의 몰락, 이 무자비한 캠페인이 벌어진 4년간의 장대한 시간 동안 느낄 수 있을 것이다.
어느 쪽도 증오하는 적에게 한 치의 땅도 양보할 수 없습니다. 그러니 당신의 명령은 다음과 같습니다: 후퇴하지 마십시오!”
구성 요소:
하나의 표준 크기 마운트 맵
카운터 시트 2개
55장의 카드 한 벌
규칙 책자
시나리오 책자
플레이어 지원 카드
6면 주사위 2개(검은색 1개, 흰색 1개)
시간 척도: 1회당 2개월
MAP 스케일: 16진수당 100km/60마일
부대 규모: 육군 및 전선
플레이어 수: 2
디자이너: 칼 파라디스
개발자: Alan Emrich & Carl Paradis
카운터 아트: 마크 시몬치 & 칼 파라디스
MAP ART: 마크 시모니치
(from GMT's website:)
No Retreat: The Russian Front is a new deluxe edition of the two-player Victory Point Games 2008 CSR Award Nominee wargame that retells the story of the titanic struggle between the invading armies of Nazi Germany versus Communist Russia during WW2 at a player-friendly and manageable level of scope and difficulty. This edition combines both the original game and its two extensions (Na Berlin! and No Surrender!) using deluxe components of “Twilight Struggle Deluxe Edition” quality. With only 40 Army/Front sized counters for the Tournament game, and 70 for the whole campaign, and with very low stacking, it’s a quick-playing yet realistic affair that favours the strategic and offensive-minded player.
Each turn is alight with intriguing on-board challenges plus the surprise of card hand Events as players vie to win in one of three different ways.
In a skillfully blended collation of classic hex-based wargaming and modern card-driven simulations, No Retreat: The Russian Front stays truly story-centric, providing the proper feel of sweeping maneuvers, exploitation and encirclements across the vast steppes and forests of Russia. With a simple-yet-innovative economic model, players will also feel the growing might and sophistication of the Russian’s Red Army, and the degradation of the once-invincible German Wehrmacht, over the epic four year sweep of time that this merciless campaign was fought.
Neither side can afford the disgrace of yielding an inch of ground to their hated foe, so your orders are: “No Retreat!”
Components:
One Standard size mounted map
Two Counter Sheets
One deck of 55 Playing Cards
Rule booklet
Scenario booklet
Player Aid Cards
Two 6-sided dice (1 black and 1 white)
TIME SCALE: 2 months per turn
MAP SCALE: 100km / 60 miles per hex
UNIT SCALE: Armies and Fronts
NUMBER OF PLAYERS: 2
DESIGNER: Carl Paradis
DEVELOPER: Alan Emrich & Carl Paradis
COUNTER ART: Mark Simonitch & Carl Paradis
MAP ART: Mark Simonitch
No Retreat: The Russian Front is a new deluxe edition of the two-player Victory Point Games 2008 CSR Award Nominee wargame that retells the story of the titanic struggle between the invading armies of Nazi Germany versus Communist Russia during WW2 at a player-friendly and manageable level of scope and difficulty. This edition combines both the original game and its two extensions (Na Berlin! and No Surrender!) using deluxe components of “Twilight Struggle Deluxe Edition” quality. With only 40 Army/Front sized counters for the Tournament game, and 70 for the whole campaign, and with very low stacking, it’s a quick-playing yet realistic affair that favours the strategic and offensive-minded player.
Each turn is alight with intriguing on-board challenges plus the surprise of card hand Events as players vie to win in one of three different ways.
In a skillfully blended collation of classic hex-based wargaming and modern card-driven simulations, No Retreat: The Russian Front stays truly story-centric, providing the proper feel of sweeping maneuvers, exploitation and encirclements across the vast steppes and forests of Russia. With a simple-yet-innovative economic model, players will also feel the growing might and sophistication of the Russian’s Red Army, and the degradation of the once-invincible German Wehrmacht, over the epic four year sweep of time that this merciless campaign was fought.
Neither side can afford the disgrace of yielding an inch of ground to their hated foe, so your orders are: “No Retreat!”
Components:
One Standard size mounted map
Two Counter Sheets
One deck of 55 Playing Cards
Rule booklet
Scenario booklet
Player Aid Cards
Two 6-sided dice (1 black and 1 white)
TIME SCALE: 2 months per turn
MAP SCALE: 100km / 60 miles per hex
UNIT SCALE: Armies and Fronts
NUMBER OF PLAYERS: 2
DESIGNER: Carl Paradis
DEVELOPER: Alan Emrich & Carl Paradis
COUNTER ART: Mark Simonitch & Carl Paradis
MAP ART: Mark Simonitch
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