-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
스케이트 선수들은 선수들과 탑승한 퍽을 유리한 슈팅 위치로 조종하는데, 가장 좋은 것은 골문 앞에 동그라미가 친 18개의 공간 중 하나이다.
폰과 서클이 참여하는 보드게임에서 패스 앤 스코어는 훌륭한 하키 플레이에 눈에 띄게 충실합니다. 각 플레이어는 순차적으로 세 가지 동작을 할 수 있는데, 이것은 폰을 한 칸씩 이동시키고, 퍽을 한 폰에서 다른 폰으로 이동시키며, 물론 골에 맞는 슛을 하는 조합이 될 수 있다. 패스는 표준 오프사이드 규칙을 위반해서는 안 됩니다.
주어진 폰은 한 번에 두 칸만 움직일 수 있지만, 보드에는 공격이나 방어 시 속도 폭발을 허용하는 "슬라이드" 라인을 포함한다. 한 플레이어는 퍽 캐리어와 같은 공간으로 폰을 이동시켜 퍽을 빼앗는다.
모든 선수에게 가장 어려운 문제: 어느 한 팀이 15초 이내에 3요소 동작을 완료하지 못할 때 페널티킥이 호출됩니다. 한계를 넘으면 다음 세 차례에 걸쳐 졸 중 하나를 잃게 됩니다.
재미로 게임을 할 의도였지만, 그것은 보드에 다른 위치에 대한 책임 영역을 보여주는 점선과 박스 안에 나열된 18개의 하키 팁 세트를 포함한 중요한 티칭 구성 요소를 포함하고 있다.
폰과 서클이 참여하는 보드게임에서 패스 앤 스코어는 훌륭한 하키 플레이에 눈에 띄게 충실합니다. 각 플레이어는 순차적으로 세 가지 동작을 할 수 있는데, 이것은 폰을 한 칸씩 이동시키고, 퍽을 한 폰에서 다른 폰으로 이동시키며, 물론 골에 맞는 슛을 하는 조합이 될 수 있다. 패스는 표준 오프사이드 규칙을 위반해서는 안 됩니다.
주어진 폰은 한 번에 두 칸만 움직일 수 있지만, 보드에는 공격이나 방어 시 속도 폭발을 허용하는 "슬라이드" 라인을 포함한다. 한 플레이어는 퍽 캐리어와 같은 공간으로 폰을 이동시켜 퍽을 빼앗는다.
모든 선수에게 가장 어려운 문제: 어느 한 팀이 15초 이내에 3요소 동작을 완료하지 못할 때 페널티킥이 호출됩니다. 한계를 넘으면 다음 세 차례에 걸쳐 졸 중 하나를 잃게 됩니다.
재미로 게임을 할 의도였지만, 그것은 보드에 다른 위치에 대한 책임 영역을 보여주는 점선과 박스 안에 나열된 18개의 하키 팁 세트를 포함한 중요한 티칭 구성 요소를 포함하고 있다.
Skaters maneuver their players and puck on board to an advantageous shooting position, the best being one of the 18 circled spaces in front of the goal.
For a board game involving pawns and a board of circles, Pass and Score is remarkably faithful to good hockey play. Each player gets three moves in sequence, which can be a combination of moving a pawn one space, passing the puck from one pawn to another along any clear line, and of course shooting on goal. Passes must not violate standard offside rules.
Any given pawn can only move two spaces in a turn, but the board includes "slide" lines that allow bursts of speed on offence or defence. One player takes the puck away from the other by moving a pawn onto the same space as the puck carrier (the pawns have a peg to hold them on top of the puck), "checking" his opponent into an adjacent circle.
Most challenging of all for all players: a penalty is called when either team fails to complete its three-element move within 15 seconds! Going over the limit means you lose one of your pawns for the next three turns.
While intended to be played for fun, it includes a significant teaching component, including dotted lines on the board showing the areas of responsibility for different positions, and a set of 18 Hockey Tips listed inside the box.
For a board game involving pawns and a board of circles, Pass and Score is remarkably faithful to good hockey play. Each player gets three moves in sequence, which can be a combination of moving a pawn one space, passing the puck from one pawn to another along any clear line, and of course shooting on goal. Passes must not violate standard offside rules.
Any given pawn can only move two spaces in a turn, but the board includes "slide" lines that allow bursts of speed on offence or defence. One player takes the puck away from the other by moving a pawn onto the same space as the puck carrier (the pawns have a peg to hold them on top of the puck), "checking" his opponent into an adjacent circle.
Most challenging of all for all players: a penalty is called when either team fails to complete its three-element move within 15 seconds! Going over the limit means you lose one of your pawns for the next three turns.
While intended to be played for fun, it includes a significant teaching component, including dotted lines on the board showing the areas of responsibility for different positions, and a set of 18 Hockey Tips listed inside the box.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
536
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
436
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
376
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
342
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
603
-
2024-11-13
-
Lv.18