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BGG랭킹
BGG전체 : 7878
WARGAMES : 974
7.3To the Green Fields Beyond: The Battle of Cambrai, 1917 (1978) -
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-2 명 -
게임시간
240-240 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
3.63 / 5
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디자이너
David C. Isby
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아티스트
Redmond A. Simonsen
-
인원
게임 소개
저 너머의 푸른 들판으로 가는 것은 1917년 역사상 최초의 대전차 전투인 캉브레 전투의 작전 시뮬레이션이다.
David Isby : 디자이너 노트로부터
이 글을 쓰면서 저는 아주 편안한 사무실의 타자기에 앉아 뜨거운 달콤한 차를 오른손에 들고 캉브레 전투가 어땠는지 여러분에게 말하고 있습니다. 그것은 망상입니다. 내가 할 수 있는 건 판지 조각과 종이 지도, 그리고 그걸로 뭘 해야 하는지, 어쩌면 역사적인 해설을 좀 하는 것 뿐이야. 여러분은 반격이 일어났을 때 영국 본부를 가득 메운 혼란과 혼란, 거짓과 사실의 보도들을 느낄 수 있는가? 여러분은 200야드 떨어진 곳에서 가스 마스크의 안개 낀 안대를 통해 Lee-Enfield 소총의 뒷모습을 들여다보는 장석들의 대열이 어떤 모습이었는지 생각할 수 있는가? 나는 그 전투를 치른 사람들의 마음과 영혼이 무엇이었는지 말할 수 없다. 나는 예술가가 아니다. 나는 워게임을 디자인합니다"
진흙과 피를 뚫고 저 너머 푸른 들판으로.이 인용구는 캉브레에서 탱크 군단을 지휘한 휴 엘스 준장이 말한 것으로, 영국군이 독일 참호를 뚫고 그들의 후방 지역으로 침입하려는 목적을 간결하게 진술하고 있다. 너머의 푸른 들판에 대한 돌파구는 1915년부터 연합군의 생각을 지배해 왔다. 캉브레는 1918년 마지막 돌파 전에 최대한 가까이 접근하기로 되어 있었다.
To the Green Fields Beyond는 1917년 11월 20일부터 12월 7일까지 진행된 캉브레 전투의 모의 작전이다. 두 명의 선수가 있는데, 한 명은 영국군을 지휘하고 다른 한 명은 독일군을 지휘한다. 이 게임은 세 가지 시나리오와 캠페인 게임으로 구성된다. 선수들은 캠페인 게임의 전체 17턴을 시도하기 전에 영국 돌파가 최선이라는 시나리오를 가지고 시작해야 한다. 선수들은 각 경기가 To the Green Fields Beyond로 반환될 때마다 많은 결정이 필요하며, 아마도 경기하는 데 30분에서 75분 정도 걸릴 것이라는 것을 유념해야 한다.
그린필드 비욘드에서는 두 선수 모두 공격 기회를 잡는 경우가 흔치 않다. 캠페인 게임은 양쪽이 공격할 수 있는 기회를 제공한다. 영국군의 돌파와 Battle for Bourlon 시나리오는 영국이 공격을 하는 반면, 독일의 반격 시나리오는 그들이 방어자로서의 역할을 하는 것이 분명하지만 여전히 공격을 할 수 있다.
지도 시트의 각 육각은 좌우로 1250야드를 나타낸다. 각 게임 턴은 24시간과 동일합니다.
내용:
규칙 책자
400 다이 컷 카운터
1 34" x 22" 지도
1 다이
David Isby : 디자이너 노트로부터
이 글을 쓰면서 저는 아주 편안한 사무실의 타자기에 앉아 뜨거운 달콤한 차를 오른손에 들고 캉브레 전투가 어땠는지 여러분에게 말하고 있습니다. 그것은 망상입니다. 내가 할 수 있는 건 판지 조각과 종이 지도, 그리고 그걸로 뭘 해야 하는지, 어쩌면 역사적인 해설을 좀 하는 것 뿐이야. 여러분은 반격이 일어났을 때 영국 본부를 가득 메운 혼란과 혼란, 거짓과 사실의 보도들을 느낄 수 있는가? 여러분은 200야드 떨어진 곳에서 가스 마스크의 안개 낀 안대를 통해 Lee-Enfield 소총의 뒷모습을 들여다보는 장석들의 대열이 어떤 모습이었는지 생각할 수 있는가? 나는 그 전투를 치른 사람들의 마음과 영혼이 무엇이었는지 말할 수 없다. 나는 예술가가 아니다. 나는 워게임을 디자인합니다"
진흙과 피를 뚫고 저 너머 푸른 들판으로.이 인용구는 캉브레에서 탱크 군단을 지휘한 휴 엘스 준장이 말한 것으로, 영국군이 독일 참호를 뚫고 그들의 후방 지역으로 침입하려는 목적을 간결하게 진술하고 있다. 너머의 푸른 들판에 대한 돌파구는 1915년부터 연합군의 생각을 지배해 왔다. 캉브레는 1918년 마지막 돌파 전에 최대한 가까이 접근하기로 되어 있었다.
To the Green Fields Beyond는 1917년 11월 20일부터 12월 7일까지 진행된 캉브레 전투의 모의 작전이다. 두 명의 선수가 있는데, 한 명은 영국군을 지휘하고 다른 한 명은 독일군을 지휘한다. 이 게임은 세 가지 시나리오와 캠페인 게임으로 구성된다. 선수들은 캠페인 게임의 전체 17턴을 시도하기 전에 영국 돌파가 최선이라는 시나리오를 가지고 시작해야 한다. 선수들은 각 경기가 To the Green Fields Beyond로 반환될 때마다 많은 결정이 필요하며, 아마도 경기하는 데 30분에서 75분 정도 걸릴 것이라는 것을 유념해야 한다.
그린필드 비욘드에서는 두 선수 모두 공격 기회를 잡는 경우가 흔치 않다. 캠페인 게임은 양쪽이 공격할 수 있는 기회를 제공한다. 영국군의 돌파와 Battle for Bourlon 시나리오는 영국이 공격을 하는 반면, 독일의 반격 시나리오는 그들이 방어자로서의 역할을 하는 것이 분명하지만 여전히 공격을 할 수 있다.
지도 시트의 각 육각은 좌우로 1250야드를 나타낸다. 각 게임 턴은 24시간과 동일합니다.
내용:
규칙 책자
400 다이 컷 카운터
1 34" x 22" 지도
1 다이
To the Green Fields Beyond is an operational simulation of the Battle of Cambrai, 1917, the first great tank battle in history.
David Isby : From the Designers Notes
"As I write this I am sitting at my typewriter in my extremely comfortable office, a mug of hot, sweet tea by my right hand, and telling you what the Battle of Cambrai was like. That is a delusion. All I can do is provide you with cardboard pieces and a paper map, and instructions on what to do with them, and maybe some words of historical commentary. Can you feel the confusion and chaos, the reports, false and true, that filled British Headquarters when the counterattack hit ? Can you think what it was like to see the ranks of feldgrau figures appear two hundred yards away, peering through the fogged eyepiece of a gas mask into the back sight of a Lee-Enfield rifle ? I cannot tell you what was in the minds and souls of men who fought the battle. I'm no artist. I design wargames"
"Through the mud and the blood to the green fields beyond." This quote, attributed to Brigadier General Hugh Elles, who led the Tank Corps into action at Cambrai, succinctly states the British objective-to penetrate the German trenches and break into their rear areas. The idea of a breakthrough to the green fields beyond had dominated Allied thinking since 1915. Cambrai was to be as close as they were to come before the final breakthrough of 1918.
To the Green Fields Beyond is an operational level simulation of the Battle of Cambrai which lasted from 20 November to 7 December, 1917. There are two players, one commanding the British and the other the German forces. The game consists of three scenarios and a campaign game. The players should start with a scenario- the British Breakthrough is best- before attempting the full 17 turns of the campaign game. Players should note that each game turn in To the Green Fields Beyond requires many decisions, and will probably take between 30 and 75 minutes to play.
To the Green Fields Beyond is uncommon amongst games in that both players get the opportunity to take the offensive. The campaign game provides opportunities for both sides to attack. The British Breakthrough and Battle for Bourlon scenarios have the British attacking, while the German Counterattack scenario obviously has them as defenders, although they can still often mount attacks as well.
Each hex on the mapsheet represents 1250 yards from side to side. Each Game Turn is equivalent to 24 hours.
Contents:
Rules booklet
400 Die cut counters
1 34" x 22" Map
1 Die
David Isby : From the Designers Notes
"As I write this I am sitting at my typewriter in my extremely comfortable office, a mug of hot, sweet tea by my right hand, and telling you what the Battle of Cambrai was like. That is a delusion. All I can do is provide you with cardboard pieces and a paper map, and instructions on what to do with them, and maybe some words of historical commentary. Can you feel the confusion and chaos, the reports, false and true, that filled British Headquarters when the counterattack hit ? Can you think what it was like to see the ranks of feldgrau figures appear two hundred yards away, peering through the fogged eyepiece of a gas mask into the back sight of a Lee-Enfield rifle ? I cannot tell you what was in the minds and souls of men who fought the battle. I'm no artist. I design wargames"
"Through the mud and the blood to the green fields beyond." This quote, attributed to Brigadier General Hugh Elles, who led the Tank Corps into action at Cambrai, succinctly states the British objective-to penetrate the German trenches and break into their rear areas. The idea of a breakthrough to the green fields beyond had dominated Allied thinking since 1915. Cambrai was to be as close as they were to come before the final breakthrough of 1918.
To the Green Fields Beyond is an operational level simulation of the Battle of Cambrai which lasted from 20 November to 7 December, 1917. There are two players, one commanding the British and the other the German forces. The game consists of three scenarios and a campaign game. The players should start with a scenario- the British Breakthrough is best- before attempting the full 17 turns of the campaign game. Players should note that each game turn in To the Green Fields Beyond requires many decisions, and will probably take between 30 and 75 minutes to play.
To the Green Fields Beyond is uncommon amongst games in that both players get the opportunity to take the offensive. The campaign game provides opportunities for both sides to attack. The British Breakthrough and Battle for Bourlon scenarios have the British attacking, while the German Counterattack scenario obviously has them as defenders, although they can still often mount attacks as well.
Each hex on the mapsheet represents 1250 yards from side to side. Each Game Turn is equivalent to 24 hours.
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