-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
1-0 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-120 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Ken Camel, Wayne Turner
-
아티스트
Vincent Wai
-
인원
게임 소개
해머와 낫은 스탈린의 온슬라우트를 따라다니며 바그라티온 작전의 두 번째 단계인 충격군(Shock Army)과 독일 방어의 돌파에 초점을 맞춘다.
이 기동력이 뛰어난 군단은 독일군의 방어선에 생긴 틈을 통해 진군했고, 즉시 민스크와 보급선으로 향하는 독일군의 영토 깊숙한 곳으로 돌진했다.
북쪽과 남쪽의 창끝(망치와 낫)과 그들의 관련 군단을 강조하면 몇 가지 흥미로운 탱크와 장비 옵션을 얻을 수 있습니다.
소련군은 뭐가 있지?
해머와 시클은 기계화 군단과 전차 군단의 기동 공격 부대에 집중한다.
이 기동력이 뛰어난 군단은 독일군의 방어선에 생긴 틈을 통해 진군했고, 즉시 민스크와 보급선으로 향하는 독일군의 영토 깊숙한 곳으로 돌진했다.
북쪽과 남쪽의 창끝(망치와 낫)과 그들의 관련 군단을 강조하면 몇 가지 흥미로운 탱크와 장비 옵션을 얻을 수 있습니다.
소련군은 뭐가 있지?
해머와 시클은 기계화 군단과 전차 군단의 기동 공격 부대에 집중한다.
Hammer and Sickle follows Stalin’s Onslaught and focuses on the Soviet units carrying out the second phase of Operation Bagration, the exploitation of the Shock Armies’ breakthrough of the German defences.
These highly mobile corps launched through gaps created in the Germans lines and immediately rushed deep into German held territory heading directly for Minsk and its lines of supply.
Highlighting the northern and southern spearheads (the Hammer and Sickle) and their associated corps brings some interesting tank and equipment options.
What Soviet forces are inside?
Hammer and Sickle concentrates on the mobile exploitation forces of the Mechanised and Tank Corps that raced through the front line and smashed into the hastily assembled German blocking forces holding key objectives in the rear areas.
These highly mobile corps launched through gaps created in the Germans lines and immediately rushed deep into German held territory heading directly for Minsk and its lines of supply.
Highlighting the northern and southern spearheads (the Hammer and Sickle) and their associated corps brings some interesting tank and equipment options.
What Soviet forces are inside?
Hammer and Sickle concentrates on the mobile exploitation forces of the Mechanised and Tank Corps that raced through the front line and smashed into the hastily assembled German blocking forces holding key objectives in the rear areas.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
531
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
433
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
341
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
603
-
2024-11-13
-
Lv.18