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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
7+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.33 / 5
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디자이너
Dan Sanfilippo
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아티스트
-
인원
게임 소개
이 게임은 1985년 G.I. Joe Cormando Attack 게임과는 확연히 다르다는 점에 유의하십시오.
이것은 플레이어들이 상대의 특공대원 6명을 모두 잡으려고 시도하는 간단한 전투 게임이다. 플레이어들은 특공대들의 어떤 조합으로도 얼마나 많은 공간을 움직일 수 있는지를 결정하기 위해 주사위를 굴린다. 만약 특공대가 상대편 인물에 근접하여 움직임을 끝내면, 각 플레이어가 주사위를 굴리고 더 높은 롤이 상대편을 잡는다. 포획된 특공대는 게임당 한 번씩 복합 게이트 공간으로 이동함으로써 해방될 수 있다. 또한 지도에는 팀의 능력을 일시적으로 향상시키는 데 사용할 수 있는 자원 타일이 있습니다.
게임의 진정한 매력은 플레이어가 주사위에 "미사일 발사기" 기호를 굴릴 때 나타난다. 그런 다음 플레이어는 배터리로 작동되는 총을 사용하여 보드를 향해 한두 개의 폼 디스크를 발사한다. 만약 조각이 넘어지면, 그것은 포획된다. 심지어 그것은 당신 자신의 특공대였다.
이것은 플레이어들이 상대의 특공대원 6명을 모두 잡으려고 시도하는 간단한 전투 게임이다. 플레이어들은 특공대들의 어떤 조합으로도 얼마나 많은 공간을 움직일 수 있는지를 결정하기 위해 주사위를 굴린다. 만약 특공대가 상대편 인물에 근접하여 움직임을 끝내면, 각 플레이어가 주사위를 굴리고 더 높은 롤이 상대편을 잡는다. 포획된 특공대는 게임당 한 번씩 복합 게이트 공간으로 이동함으로써 해방될 수 있다. 또한 지도에는 팀의 능력을 일시적으로 향상시키는 데 사용할 수 있는 자원 타일이 있습니다.
게임의 진정한 매력은 플레이어가 주사위에 "미사일 발사기" 기호를 굴릴 때 나타난다. 그런 다음 플레이어는 배터리로 작동되는 총을 사용하여 보드를 향해 한두 개의 폼 디스크를 발사한다. 만약 조각이 넘어지면, 그것은 포획된다. 심지어 그것은 당신 자신의 특공대였다.
Note that this game is significantly different from the 1985 G.I. Joe Commando Attack game.
This is a simple combat game in which players attempt to capture all six of their opponent's commandos. Players roll a die to determine how many spaces they may move any combination of commandos. If a commando ends their move adjacent to an opposing figure, combat takes place: each player rolls a die, and the higher roll captures the opposing piece. Once per game, captured commandos may be freed by moving onto a compound gate space. There are also resource tiles on the map that can be picked up and later used to temporarily boost your team's abilities.
The real attraction of the game comes into play when a player rolls the "missile launcher" symbol on the die. The player then uses a battery-operated gun to fire one or two foam discs at the board. If a piece is knocked over, it is captured, even it happened to be your own commando.
This is a simple combat game in which players attempt to capture all six of their opponent's commandos. Players roll a die to determine how many spaces they may move any combination of commandos. If a commando ends their move adjacent to an opposing figure, combat takes place: each player rolls a die, and the higher roll captures the opposing piece. Once per game, captured commandos may be freed by moving onto a compound gate space. There are also resource tiles on the map that can be picked up and later used to temporarily boost your team's abilities.
The real attraction of the game comes into play when a player rolls the "missile launcher" symbol on the die. The player then uses a battery-operated gun to fire one or two foam discs at the board. If a piece is knocked over, it is captured, even it happened to be your own commando.
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