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BGG랭킹
BGG전체 : 10315
WARGAMES : 1492
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-2+ 명 -
게임시간
240-240 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
3.06 / 5
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디자이너
Jon Southard
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아티스트
Stephen Crane, Loring Eutemey, Fight For The Standard 1865 (painting), Kevin Wilkins
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인원
게임 소개
치카마우가는 1863년 9월 19일부터 20일까지 치카마우가 강에서 벌어진 전투를 모의실험한 것이다. 실제 전투는 각 군대가 단편적으로 실전에 돌입하는 혼란스러운 난투극이었다.
이 게임은 이 전투 캐릭터를 부여한 명령 제어 문제를 강조한다.
치카마우가에서 남북전쟁의 최고 장군들과 최악의 장군들 중 일부가 싸웠다는 사실을 시뮬레이션하기 위해 전표 추첨 명령 메커니즘과 결합된 독특한 계획 포인트 축적 시스템을 사용한다.
이 게임은 이 전투 캐릭터를 부여한 명령 제어 문제를 강조한다.
치카마우가에서 남북전쟁의 최고 장군들과 최악의 장군들 중 일부가 싸웠다는 사실을 시뮬레이션하기 위해 전표 추첨 명령 메커니즘과 결합된 독특한 계획 포인트 축적 시스템을 사용한다.
Chickamauga is a brigade-level simulation of the battle of September 19-20th, 1863 along Chickamauga Creek. The actual battle was a confused melee in which each army went into action piecemeal.
The game emphasizes the command control problems that gave this battle character.
It uses a unique planning points accumulation system combined with a chit-drawing command mechanism to simulate the fact that some of the best and some of the worst Generals of the entire Civil War fought at Chickamauga.
The game emphasizes the command control problems that gave this battle character.
It uses a unique planning points accumulation system combined with a chit-drawing command mechanism to simulate the fact that some of the best and some of the worst Generals of the entire Civil War fought at Chickamauga.
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