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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
0+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Giacomo Dotta
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아티스트
Dario Calì
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인원
게임 소개
알고리트모는 1994년 프리미오 아르키메데스라는 미출판 게임 대회의 첫 번째 판에서 우승했다. Quality Game은 그 다음 해에 그것을 출판했다.
각 플레이어는 처음에 받았던 모든 "출력 카드"를 없애기 위해 보드 위에서 작동하는 작은 플라스틱 컴퓨터를 가지고 있다. 각 플레이어는 A, B, C라고 불리는 세 개의 상자가 있는 작은 판지를 가지고 있다. 플레이어는 특별한 갑판에서 세 개의 숫자를 뽑습니다. 그는 적합하다고 생각되는 대로 상자 위에 그것들을 배열했다. 작은 컴퓨터는 A + B 공간, A - B 공간, 특정 지점에서 B x C 공간까지 이동할 수 있다. 숫자는 특정 공간에서 변경될 수 있습니다. 컴퓨터가 특정 문자가 있는 공간에 멈추면 플레이어가 일치하는 "출력 카드"를 폐기할 수 있습니다. 선수가 정확히 "quot;에 착지했을 때끝&인용;공간, 출력 카드가 적은 쪽이 이깁니다.
각 플레이어는 처음에 받았던 모든 "출력 카드"를 없애기 위해 보드 위에서 작동하는 작은 플라스틱 컴퓨터를 가지고 있다. 각 플레이어는 A, B, C라고 불리는 세 개의 상자가 있는 작은 판지를 가지고 있다. 플레이어는 특별한 갑판에서 세 개의 숫자를 뽑습니다. 그는 적합하다고 생각되는 대로 상자 위에 그것들을 배열했다. 작은 컴퓨터는 A + B 공간, A - B 공간, 특정 지점에서 B x C 공간까지 이동할 수 있다. 숫자는 특정 공간에서 변경될 수 있습니다. 컴퓨터가 특정 문자가 있는 공간에 멈추면 플레이어가 일치하는 "출력 카드"를 폐기할 수 있습니다. 선수가 정확히 "quot;에 착지했을 때끝&인용;공간, 출력 카드가 적은 쪽이 이깁니다.
Algoritmo won the first edition of the contest for unpublished games, Premio Archimede, in 1994. Quality Game published it the year after.
Each player has a little plastic computer that runs on the board to get rid of all the "output cards" he got at the beginning. Each player has a little cardboard "console" with three boxes called A, B and C. The player draws three numbers from a special deck. He arrange them on the boxes as he see fit. To move on the board, dice are not used: the little computer can advance of A + B spaces, A - B spaces or, from certain spots, of B x C spaces. Numbers can be changed in certain spaces. When the computer stops on a space with a certain letter, the player can discard the matching "output card" if he has one. When a player lands exactly on the "End" space, the one with less output cards wins.
Each player has a little plastic computer that runs on the board to get rid of all the "output cards" he got at the beginning. Each player has a little cardboard "console" with three boxes called A, B and C. The player draws three numbers from a special deck. He arrange them on the boxes as he see fit. To move on the board, dice are not used: the little computer can advance of A + B spaces, A - B spaces or, from certain spots, of B x C spaces. Numbers can be changed in certain spaces. When the computer stops on a space with a certain letter, the player can discard the matching "output card" if he has one. When a player lands exactly on the "End" space, the one with less output cards wins.
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