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인원
2-2 명
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게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Brent Oman
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아티스트
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인원
게임 소개
게시자 블러브:
필드 오브 배틀: 제2차 세계 대전은 1939년부터 1945년까지의 제2차 세계 대전 시대를 다룬다. Field of Battle: WW2는 독립형 게임입니다. 게임을 위해 추가적인 보충물이 필요하지 않습니다. 필드 오브 배틀: 2차 세계 대전은 영국, 프랑스, 독일, 폴란드, 이탈리아, 일본, 소련, 그리고 미국 군대의 등급과 조직도를 포함한다.
필드 오브 배틀: WW2는 미니어처 WW2 환경에서 플레이어들에게 대대, 연대, 사단 등을 지휘할 수 있는 느낌을 주기 위해 설계되었다. 한 면당 나눗셈이 있는 게임은 2시간에서 4시간 안에 쉽게 해결할 수 있습니다. 필드 오브 배틀: WW2는 모든 플레이어가 게임 중에 동등한 행동을 할 수 있는 기회를 주는 인기 있는 필드 오브 배틀 규칙에 사용되는 게임 프로세스를 사용하여 설계되었다.
필드 오브 배틀: WW2는 소규모 전투나 하위 레벨 액션 게임이 아니라 최대 규모 이상의 전투 중 하나이다.
야전: 제2차 세계 대전에서는 중대를 전투 요소로, 대대를 기동 요소로 사용한다.
탁상 위에 있는 부대로 대표되는 유일한 병력은 기동과 전투 요소들 - 보병 중대, 장갑 중대, 대전차포/제련소 중대 -이다. 중화기 회사도 없고 기관총이나 박격포도 따로 없다. 게임 메카니즘과 카드시스템에서는 기관총·박격포 업체 지원 효과가 추상화된다.
필드 오브 배틀: 제2차 세계 대전은 1939년부터 1945년까지의 제2차 세계 대전 시대를 다룬다. Field of Battle: WW2는 독립형 게임입니다. 게임을 위해 추가적인 보충물이 필요하지 않습니다. 필드 오브 배틀: 2차 세계 대전은 영국, 프랑스, 독일, 폴란드, 이탈리아, 일본, 소련, 그리고 미국 군대의 등급과 조직도를 포함한다.
필드 오브 배틀: WW2는 미니어처 WW2 환경에서 플레이어들에게 대대, 연대, 사단 등을 지휘할 수 있는 느낌을 주기 위해 설계되었다. 한 면당 나눗셈이 있는 게임은 2시간에서 4시간 안에 쉽게 해결할 수 있습니다. 필드 오브 배틀: WW2는 모든 플레이어가 게임 중에 동등한 행동을 할 수 있는 기회를 주는 인기 있는 필드 오브 배틀 규칙에 사용되는 게임 프로세스를 사용하여 설계되었다.
필드 오브 배틀: WW2는 소규모 전투나 하위 레벨 액션 게임이 아니라 최대 규모 이상의 전투 중 하나이다.
야전: 제2차 세계 대전에서는 중대를 전투 요소로, 대대를 기동 요소로 사용한다.
탁상 위에 있는 부대로 대표되는 유일한 병력은 기동과 전투 요소들 - 보병 중대, 장갑 중대, 대전차포/제련소 중대 -이다. 중화기 회사도 없고 기관총이나 박격포도 따로 없다. 게임 메카니즘과 카드시스템에서는 기관총·박격포 업체 지원 효과가 추상화된다.
Publisher Blurb:
Field of Battle: WW2 covers the World War 2 era from 1939 through 1945. Field of Battle: WW2 is a stand alone game - no additional supplements are necessary for play. Field of Battle: WW2 includes ratings and organizational charts for the British, French, German, Polish, Italian, Japanese, Soviet, and United States armies.
Field of Battle: WW2 is designed to give players the feel for commanding battalions, regiments, divisions, and more in a miniature WW2 environment. Games with a division per side can easily be resolved in 2 to 4 hours. Field of Battle: WW2 is designed using game processes used in the popular Field of Battle rules that gives all players an equal opportunity to act during the game.
Field of Battle: WW2 is not a game of skirmishes or low level actions, but rather one of battles of up to Division size or larger.
Field of Battle: WW2 uses companies as the combat element, and battalions as the maneuver element.
The only troops represented as units on the tabletop are maneuver and combat elements - infantry companies, armor companies, and anti-tank gun/artillery companies. There are no Heavy Weapon companies – no separate machine gun or mortar units. The effects of supporting machine gun and mortar companies are abstracted in the game mechanics and card system.
Field of Battle: WW2 covers the World War 2 era from 1939 through 1945. Field of Battle: WW2 is a stand alone game - no additional supplements are necessary for play. Field of Battle: WW2 includes ratings and organizational charts for the British, French, German, Polish, Italian, Japanese, Soviet, and United States armies.
Field of Battle: WW2 is designed to give players the feel for commanding battalions, regiments, divisions, and more in a miniature WW2 environment. Games with a division per side can easily be resolved in 2 to 4 hours. Field of Battle: WW2 is designed using game processes used in the popular Field of Battle rules that gives all players an equal opportunity to act during the game.
Field of Battle: WW2 is not a game of skirmishes or low level actions, but rather one of battles of up to Division size or larger.
Field of Battle: WW2 uses companies as the combat element, and battalions as the maneuver element.
The only troops represented as units on the tabletop are maneuver and combat elements - infantry companies, armor companies, and anti-tank gun/artillery companies. There are no Heavy Weapon companies – no separate machine gun or mortar units. The effects of supporting machine gun and mortar companies are abstracted in the game mechanics and card system.
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