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BGG랭킹
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
8+
BGG추천: 6+ -
게임 난이도
1.50 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
슈퍼 스파이에서는 플레이어들에게 첩보 기관의 본부를 몰래 통과하여 비밀 문서를 회수하는 임무가 주어진다. 그들은 숨겨진 알람을 울리지 않고 이것을 해야 합니다.
게임이 시작될 때, 각 플레이어는 그들이 찾아야 할 문서를 알려주는 할당 카드를 뽑는다. 예를 들어, 한 장의 카드는 "를 얻으라고 말할 수 있다.프로젝트 선원의 라디오 메시지"와 "레이저 빔 패턴의 마이크로 필름". 이들은 첩보본부를 거쳐 지도실, 라디오실, 마이크로필름실, 파일룸을 방문하며 문서를 금고로 가져가야 한다.
게임을 어렵게 만드는 것은 본사 곳곳에 숨겨진 "경고"가 있다는 것이다. 선수가 경각심이 있는 공간에 착지할 때마다 벨이 울립니다. 그런 다음 플레이어는 경보 카드를 뽑고 카드 위의 방에 있는 "안전한 장소"로 가야 합니다. 선수들이 본사 주변을 이동할 때 경보기가 어디에 있는지 기억해야 한다.
플레이어가 룸의 이름 위치에 도착할 때마다 해당 룸의 문서를 검색하여 원하는 룸을 검색합니다. 모든 문서를 금고로 가져가는 첫 번째 플레이어가 승자입니다.
게임이 시작될 때, 각 플레이어는 그들이 찾아야 할 문서를 알려주는 할당 카드를 뽑는다. 예를 들어, 한 장의 카드는 "를 얻으라고 말할 수 있다.프로젝트 선원의 라디오 메시지"와 "레이저 빔 패턴의 마이크로 필름". 이들은 첩보본부를 거쳐 지도실, 라디오실, 마이크로필름실, 파일룸을 방문하며 문서를 금고로 가져가야 한다.
게임을 어렵게 만드는 것은 본사 곳곳에 숨겨진 "경고"가 있다는 것이다. 선수가 경각심이 있는 공간에 착지할 때마다 벨이 울립니다. 그런 다음 플레이어는 경보 카드를 뽑고 카드 위의 방에 있는 "안전한 장소"로 가야 합니다. 선수들이 본사 주변을 이동할 때 경보기가 어디에 있는지 기억해야 한다.
플레이어가 룸의 이름 위치에 도착할 때마다 해당 룸의 문서를 검색하여 원하는 룸을 검색합니다. 모든 문서를 금고로 가져가는 첫 번째 플레이어가 승자입니다.
In Super Spy the players are given the task of sneaking through the headquarters of a spy agency and retrieving secret documents. They have to do this without setting off the hidden alarms.
At the start of the game, each player draws an assignment card which tells them the documents they must find. For example, one card may tell them to get the "Radio Messages from Project seafarer" and the "Micro-film of laser beam patterns". They travel through the spy headquarters visiting the Map Room, Radio Room, Microfilm Room and File Room and must carry their documents to the Vault.
What makes the game difficult is that there are hidden "alarms" throughout the headquarters. Whenever a player lands on an alarmed space the bell rings. The player must then draw an alarm card and go to the "safe spot" in the room on the card. As players move around the headquarters they must remember where the alarms are.
Whenever a player lands on the name location of one of the rooms they search the documents in that room and retrieve the one they are looking for. The first player to get all of their documents to the vault is the winner.
At the start of the game, each player draws an assignment card which tells them the documents they must find. For example, one card may tell them to get the "Radio Messages from Project seafarer" and the "Micro-film of laser beam patterns". They travel through the spy headquarters visiting the Map Room, Radio Room, Microfilm Room and File Room and must carry their documents to the Vault.
What makes the game difficult is that there are hidden "alarms" throughout the headquarters. Whenever a player lands on an alarmed space the bell rings. The player must then draw an alarm card and go to the "safe spot" in the room on the card. As players move around the headquarters they must remember where the alarms are.
Whenever a player lands on the name location of one of the rooms they search the documents in that room and retrieve the one they are looking for. The first player to get all of their documents to the vault is the winner.
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