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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-20 분
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연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Scott Slomiany
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아티스트
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인원
게임 소개
와인 만들기 주사위(및 리소스 관리) 게임입니다. 필요한 것은 6면 주사위와 각 선수별 점수표이다.
플레이어는 주사위 다발을 굴려 중앙 공동 풀을 만든 다음, 주사위 가운데 풀에서 주사위 그룹을 교대로 뽑아 용품을 구입한다. 결국, 한 선수는 와인 한 통을 만들고 득점을 할 수 있는 충분한 공급량을 갖게 될 것이다.
그러나 주사위 중앙 풀이 계속 줄어들고 있기 때문에, 향후 주사위 풀은 원하는 공급을 받을 수 있는 올바른 종류의 주사위를 가지고 있지 않을 수 있기 때문에, 플레이어는 그에 따라 계획을 세워야 한다.
시장 게시판에 새로 추가되어 와인 판매 시기가 더욱 중요해졌습니다.
게임은 버전 7 같은 것까지 있지만 지금은 베타라고 부르기를 거부할 정도로 게임이 강력합니다. 아래 링크된 것처럼 모든 파일을 하나의 zip 파일에 저장했습니다.
http://www.boardgamegeek.com/filepage/66776/my-little-vineya...
플레이어는 주사위 다발을 굴려 중앙 공동 풀을 만든 다음, 주사위 가운데 풀에서 주사위 그룹을 교대로 뽑아 용품을 구입한다. 결국, 한 선수는 와인 한 통을 만들고 득점을 할 수 있는 충분한 공급량을 갖게 될 것이다.
그러나 주사위 중앙 풀이 계속 줄어들고 있기 때문에, 향후 주사위 풀은 원하는 공급을 받을 수 있는 올바른 종류의 주사위를 가지고 있지 않을 수 있기 때문에, 플레이어는 그에 따라 계획을 세워야 한다.
시장 게시판에 새로 추가되어 와인 판매 시기가 더욱 중요해졌습니다.
게임은 버전 7 같은 것까지 있지만 지금은 베타라고 부르기를 거부할 정도로 게임이 강력합니다. 아래 링크된 것처럼 모든 파일을 하나의 zip 파일에 저장했습니다.
http://www.boardgamegeek.com/filepage/66776/my-little-vineya...
A print-and-play dice (and resource management) game of making wine. All that is required is a lot of 6-sided dice, and a score sheet for each player.
Players roll a bunch of dice to create a central communal pool, and then take turns pulling out groups of dice from the center pool of dice to buy supplies. Eventually, a player will have enough supplies to make a barrel of wine and score points.
However, the trick is that since the center pool of dice is constantly dwindling, a player has to plan accordingly, since on future turns the dice pool may not have the correct kinds of dice that a player needs to get the desired supply he wants.
A new addition in the market board, which makes the timing of selling your wine all the more important.
The game is up to version 7 or something, but the game is now strong enough that I refuse to call it a beta anymore. I have placed all of the files into a single zip file, as linked below:
http://www.boardgamegeek.com/filepage/66776/my-little-vineya...
Players roll a bunch of dice to create a central communal pool, and then take turns pulling out groups of dice from the center pool of dice to buy supplies. Eventually, a player will have enough supplies to make a barrel of wine and score points.
However, the trick is that since the center pool of dice is constantly dwindling, a player has to plan accordingly, since on future turns the dice pool may not have the correct kinds of dice that a player needs to get the desired supply he wants.
A new addition in the market board, which makes the timing of selling your wine all the more important.
The game is up to version 7 or something, but the game is now strong enough that I refuse to call it a beta anymore. I have placed all of the files into a single zip file, as linked below:
http://www.boardgamegeek.com/filepage/66776/my-little-vineya...
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