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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-45 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Ed Teixeira
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아티스트
Paul Kime
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인원
게임 소개
2시간 워게임 사이트에서:
나, 좀비
ATZ 세계는 완성되었습니다.
네 명의 기병이 도착했습니다
'I, 좀비'는 만물 좀비 3부작의 마지막 책입니다.
앞의 두 권의 책인 ATZ와 Haven에서는 게임의 "how"를 소개했습니다. 어떻게 시작할까요? 어떻게 쏴요? 차량은 어떻게 작동합니까?
게임을 어떻게 하는지 알아야 할 모든 것이 이 두 책에 있습니다.
좀비, 우리는 5 "에 초점을 맞춘다.W"는 당신을 좀비 세상으로 빠져들게 할 수 있습니다. 반복적인 워게임에서 완전한 몰입게임으로 ATZ를 끌고 갈 때가 왔음을 이제 아셨군요. 우리는 여러분에게 5 & 인용구를 줌으로써 이것을 합니다.W's ". 누구?
뭐라고요?
어디?
언제?
왜요?
I, Zombie는 다음을 제공합니다.
애리조나주 레이크 하바수 시티의 포스트 아포칼립스 타운을 중심으로 한 완전히 인구가 밀집된 지역이다.
똑똑한 좀비들
라거스
BA 웜...생각만 해도 떨려요!
시온학
건물의 인테리어를 사용하기 위한 규칙입니다.
생존자 집단을 성장시킬 수 있는 완전한 경제 체제입니다.
테이블 상판 게임 중 최고의 AI로, 혼자서 또는 한 쪽에 있는 모든 사람과 협동하여 게임을 할 수 있습니다.
나, 좀비는 이야기를 살아나게 하고 당신이 모든 것을 좀비로 보는 방식을 바꾼다.
I, 좀비, ATZ로 확장:BDTZ는 새로운 규칙 업데이트(빠른 이동을 위한 대체 규칙)를 추가하고 Nuts!의 PEF와 같은 다른 THW 게임의 요소를 통합함으로써 그리고 수면 부족에 대한 규칙과 ATZ 시나리오 "에서 원래 발견되었던 보트를 사용함으로써 규칙을 규정한다.염소를 포기하는 것." I, Zombie는 또한 당신의 캠페인과 캐릭터를 만들기 위한 새로운 규칙을 소개한다. 새로운 규칙을 통해 당신은 무덤까지 원한을 품고 미래의 모임에서 당신의 삶을 비참하게 만들 적을 만들 수 있다.
새로운 Building Interior 규칙을 사용하면 건물로 사용하던 빈 껍데기를 가져와 빈 실내에 있어야 할 객실을 제공할 수 있습니다. 각 룸의 문과 창문이 있는 내부 타일 표시를 설정하고 NPC, 좀비 등을 추가하기만 하면 됩니다. 이제 가도 좋아
I, Zombie는 모든 것 좀비가 필요한 보충제입니다. 제드가 게임을 하기 위해 규칙을 정하는 게 좋을 거야.
나, 좀비
ATZ 세계는 완성되었습니다.
네 명의 기병이 도착했습니다
'I, 좀비'는 만물 좀비 3부작의 마지막 책입니다.
앞의 두 권의 책인 ATZ와 Haven에서는 게임의 "how"를 소개했습니다. 어떻게 시작할까요? 어떻게 쏴요? 차량은 어떻게 작동합니까?
게임을 어떻게 하는지 알아야 할 모든 것이 이 두 책에 있습니다.
좀비, 우리는 5 "에 초점을 맞춘다.W"는 당신을 좀비 세상으로 빠져들게 할 수 있습니다. 반복적인 워게임에서 완전한 몰입게임으로 ATZ를 끌고 갈 때가 왔음을 이제 아셨군요. 우리는 여러분에게 5 & 인용구를 줌으로써 이것을 합니다.W's ". 누구?
뭐라고요?
어디?
언제?
왜요?
I, Zombie는 다음을 제공합니다.
애리조나주 레이크 하바수 시티의 포스트 아포칼립스 타운을 중심으로 한 완전히 인구가 밀집된 지역이다.
똑똑한 좀비들
라거스
BA 웜...생각만 해도 떨려요!
시온학
건물의 인테리어를 사용하기 위한 규칙입니다.
생존자 집단을 성장시킬 수 있는 완전한 경제 체제입니다.
테이블 상판 게임 중 최고의 AI로, 혼자서 또는 한 쪽에 있는 모든 사람과 협동하여 게임을 할 수 있습니다.
나, 좀비는 이야기를 살아나게 하고 당신이 모든 것을 좀비로 보는 방식을 바꾼다.
I, 좀비, ATZ로 확장:BDTZ는 새로운 규칙 업데이트(빠른 이동을 위한 대체 규칙)를 추가하고 Nuts!의 PEF와 같은 다른 THW 게임의 요소를 통합함으로써 그리고 수면 부족에 대한 규칙과 ATZ 시나리오 "에서 원래 발견되었던 보트를 사용함으로써 규칙을 규정한다.염소를 포기하는 것." I, Zombie는 또한 당신의 캠페인과 캐릭터를 만들기 위한 새로운 규칙을 소개한다. 새로운 규칙을 통해 당신은 무덤까지 원한을 품고 미래의 모임에서 당신의 삶을 비참하게 만들 적을 만들 수 있다.
새로운 Building Interior 규칙을 사용하면 건물로 사용하던 빈 껍데기를 가져와 빈 실내에 있어야 할 객실을 제공할 수 있습니다. 각 룸의 문과 창문이 있는 내부 타일 표시를 설정하고 NPC, 좀비 등을 추가하기만 하면 됩니다. 이제 가도 좋아
I, Zombie는 모든 것 좀비가 필요한 보충제입니다. 제드가 게임을 하기 위해 규칙을 정하는 게 좋을 거야.
From the Two Hour Wargames Site:
I, Zombie
The ATZ world is complete.
THE FOUR HORSEMEN HAVE ARRIVED
I, Zombie is the last book in the All Things Zombie Trilogy.
In the previous two books, ATZ and Haven, we gave you the "how" of the game. How do you get started? How do you shoot? How do vehicles work?
Everything you need to know about how to play the game is in those two books.
In I, Zombie, we focus on the 5 "W's" that will immerse you into the Zombie world. Now that you know the how it's time to take ATZ from a repetitive wargame to a full immersion game. We do this by giving you the 5 "W's". Who?
What?
Where?
When?
Why?
I, Zombie provides you with:
A completely populated area to game in centered around the Post-Apocalyptic town of Lake Havasu City, AZ.
Smart Zombies
Ragers
BA Worms ..."I tremor just thinking about them!"
Psionics
Rules for using interiors of buildings.
A complete economic system that allows you to grow your gang of survivors.
The best AI in tabletop gaming that allows you to play the game solo or cooperatively with everyone on the same side.
I, Zombie brings the story to life and it changes how you view All Things Zombie.
I, Zombie expands upon the ATZ:BDTZ rules by adding some new rule updates (ie, alternate rules for Fast Moves)and incorporating elements from other THW games, such as PEF (Possibel Enemy Forces) from Nuts!, and the rules for lack of sleep and using boats that were originally found in the ATZ scenario "Giving up the Goat." I, Zombie also introduces new rules for building your campaign and your characters in it. With the new rules you can make enemies that will carry their grudges against to the grave and make life miserable for you in future meetings.
With the new Building Interior rules, you can take the empty shells you were using as buildings and give them the rooms that they should have. Simply set up the interior tiles mark where the doors and windows are for each room, add your NPC's, Zombies, etc... and you are good to go.
I, Zombie is a supplement you will need the All Things Zombie: Better Dead Then Zed rules in order to play.
I, Zombie
The ATZ world is complete.
THE FOUR HORSEMEN HAVE ARRIVED
I, Zombie is the last book in the All Things Zombie Trilogy.
In the previous two books, ATZ and Haven, we gave you the "how" of the game. How do you get started? How do you shoot? How do vehicles work?
Everything you need to know about how to play the game is in those two books.
In I, Zombie, we focus on the 5 "W's" that will immerse you into the Zombie world. Now that you know the how it's time to take ATZ from a repetitive wargame to a full immersion game. We do this by giving you the 5 "W's". Who?
What?
Where?
When?
Why?
I, Zombie provides you with:
A completely populated area to game in centered around the Post-Apocalyptic town of Lake Havasu City, AZ.
Smart Zombies
Ragers
BA Worms ..."I tremor just thinking about them!"
Psionics
Rules for using interiors of buildings.
A complete economic system that allows you to grow your gang of survivors.
The best AI in tabletop gaming that allows you to play the game solo or cooperatively with everyone on the same side.
I, Zombie brings the story to life and it changes how you view All Things Zombie.
I, Zombie expands upon the ATZ:BDTZ rules by adding some new rule updates (ie, alternate rules for Fast Moves)and incorporating elements from other THW games, such as PEF (Possibel Enemy Forces) from Nuts!, and the rules for lack of sleep and using boats that were originally found in the ATZ scenario "Giving up the Goat." I, Zombie also introduces new rules for building your campaign and your characters in it. With the new rules you can make enemies that will carry their grudges against to the grave and make life miserable for you in future meetings.
With the new Building Interior rules, you can take the empty shells you were using as buildings and give them the rooms that they should have. Simply set up the interior tiles mark where the doors and windows are for each room, add your NPC's, Zombies, etc... and you are good to go.
I, Zombie is a supplement you will need the All Things Zombie: Better Dead Then Zed rules in order to play.
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