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  • 인원

    2-6 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    30-30 분

  • 연령

    6+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    1.00 / 5

게임 소개

플리킹 치킨의 어떤 부분이라도 가능한 한 던질 수 있는 범위 내에서 과녁에 착륙하도록 하세요. 9라운드 이후 점수가 가장 낮은 선수가 승자입니다.

세우다
1 - 각 플레이어가 깜박이는 치킨을 선택합니다. 색깔에 주의하세요, 이것은 여러분의 치킨입니다!
2 - 점수 기록 담당자를 지정합니다. 이 사람은 게임 중에 동봉된 점수 키퍼와 연필을 사용하여 득점을 기록하게 됩니다. 스코어 키퍼에 각 플레이어의 이름을 적습니다.
3 - 가장 어린 플레이어가 먼저 대상 디스크를 가져갑니다. 그들은 디스크와 플리킹 치킨을 던지는 첫 번째 선수가 될 것이다.

각 라운드 플레이
1 - 플리킹 치킨은 9라운드로 진행됩니다. 9라운드 후 가장 낮은 점수를 받은 사람이 승자입니다.

2 - 각 라운드를 시작할 때 목표 디스크를 최대한 멀리 던집니다. 첫 번째 라운드는 가장 어린 선수가 먼저 던집니다. 다음 라운드에서, 이전 라운드의 승자는 종이 가위바위보를 하거나 동전을 던지거나 다른 동점자를 결정하는 의식을 치른다. 그레코로만형 레슬링은 추천되지 않는다.

3 - 돌아가면서, 대상 디스크 던지기 선수부터 시작해서, 각 플레이어는 대상 디스크를 향해 자신의 치킨을 던지고, 자신의 치킨의 일부를 디스크에 착지하려고 합니다. 플리킹 치킨의 일부라도 첫 번째 던질 때 타겟 디스크에 착지하면, 이것은 " 인용구입니다.폴로인원". 대단한 업적이니 다들 축하해주셔야죠.

4 - 모든 사람이 던졌으므로 이제 다음 던질 차례입니다(필요한 경우). 치킨이 목표 디스크에서 가장 멀리 떨어진 플레이어가 다음(닭이 착지한 위치에서 던짐)으로 넘어가는 방식으로 계속 진행합니다.

5 - 모든 사람이 Flickin' Chicken의 일부를 대상 디스크에 착륙시킬 때까지 반복합니다. 일단 목표 디스크를 맞추면, 당신의 치킨을 플레이에서 빼세요. 던질 때마다 1점이 되기 때문에 당신의 던지기를 계속 추적하세요.

6 - 모든 플레이어가 목표물에 닭을 착륙시키면 라운드가 끝납니다. 이제 라운드를 득점할 차례입니다.

7 - 9라운드를 모두 할 때까지 위의 과정을 반복합니다.

점수 매기기
1 - 대상 디스크는 보너스 측면과 페널티 측면의 두 부분으로 구성됩니다. 각 라운드는 대상 디스크가 착지한 후 어느 쪽을 위를 향하느냐에 따라 달라집니다.

2 - 플리킹 치킨의 일부가 대상 디스크의 가운데 흰색 원에 닿으면 다음과 같이 점수를 매깁니다.
"Penalty +1" - 플리킹 치킨의 일부가 페널티 서클에 닿으면 1점을 추가하세요.
"보너스 -1" - 플리킹 치킨의 일부가 보너스 서클에 닿으면 점수에서 1점을 차감하십시오.

3 - 플레이어 점수에 보너스 또는 벌점이 적용되는지 판단한 후, 연필을 사용하여 점수 기록기에 점수를 기록합니다.

4 - 9라운드가 끝난 후 선수들의 점수를 집계합니다. 가장 낮은 점수를 받은 플레이어가 승리합니다! (규칙집)
Try to land any part of your Flickin' Chicken on the target within the least of throws as possible. The player with the lowest score after nine-rounds is the winner.

SETUP
1 - Each player chooses a Flickin' Chicken. Pay attention to the color, this is YOUR chicken!
2 - Designate someone to be the score keeper. This person will keep score during the game using the included Score-Keeper and pencil. Write each player's name in the Score-Keeper.
3 - The youngest player takes the Target Disc first. They will be the first to throw the disc and their Flickin' Chicken.

PLAYING EACH ROUND
1 - Flickin' Chicken is played in 9 rounds. The person with the lowest score after nine rounds is the winner.

2 - At the start of each round, throw the Target Disc as far as you can. For the first round, the youngest player throws first. For subsequent rounds, the winner of the previous round, play paper-scissor-rock, flip a coin or other tie-breaking ritual to determinate the thrower. Greco-Roman Wrestling is not reccomended.

3 - Taking turns, and starting with the Target Disc thrower, each player throws their Flickin' Chicken at the Target Disc, trying to land any part of their chicken on the disc. If you land any part of your Flickin' Chicken on the Target Disc on your first throw, this is a "Pollo-In-One". Everyone should congratulate you, as it's quite a feat.

4 - After everyone has thrown, it is now time for your next throw (if needed). The player whose chicken landed furthest from the target disc will go next (throwing from where the chicken landed) continuing with the next furthest player, so forth and so on.

5 - Repeat this until everyone has landed any part of their Flickin' Chicken onto the Target Disc. Once you hit the target disc, remove your chicken from play. Keep track of your throws as each throw is equal to one point.

6 - When every player has landed their chicken on the target the round is over. It is now time to score the round.

7 - Repeat the above until you have played all nine-rounds.

SCORING
1 - The target Disc has 2 sides, a Bonus side and a Penalty side. Each round is different depending on which side of the Target Disc is facing up after it lands!

2 - If any part of your Flickin' Chicken is TOUCHING the center white circle of the Target Disc then score accordingly and as follows:
"Penalty +1" - Add one point to your score if any part of your Flickin' Chicken is touching the Penalty Circle.
"Bonus -1" - Deduce one point from your score if any part of your Flickin' Chicken is touching the Bonus Circle.

3 - After determining if any Bonus or Penalty points apply to a players score, write their score in the Score-Keeper using the including pencil.

4 - After 9 rounds of play, tally up the players' scores. The player with the lowest score wins! (from the Rules-book)

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