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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
25-25 분
-
연령
6+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Tonia Caselman, PhD
-
아티스트
(Uncredited)
-
인원
게임 소개
바운더스 야구는 어린이들이 경계를 이해하고 존중하도록 도와줍니다. 경계는 또래와 어른과의 긍정적인 관계를 위해 필수적이다; 행동하는 아이들은 종종 명확한 경계와 그들을 존중하는 데 필요한 기술을 요구한다.
바운더스 야구는 야구 다이아몬드 형식을 경계를 벗어나지 않도록 시각적 알림으로 활용한다. 연극의 액션의 일부로, 학생들은 또한 “ball”를 던져 그것이 “strike 구역의 경계 내에 머물 수 있는 기회를 가질 것이다.”
게임 카드는 네 가지 종류의 경계를 가르친다.
(1) 말하고 받아들입니다.
(2) 강한 감정 관리(게임에서 감정이라고 함)
(3) 개인의 공간과 재산을 존중합니다.
(4) 관계/통신 한계.
플레이어들은 각 투구마다 무슨 일이 일어나는지 보기 위해 특별한 스피너를 사용한다. 예를 들어, 그들은 스트라이크, 볼, 싱글, 또는 팝 플라이 아웃을 얻을 수 있다. 플레이어는 다이아몬드 주위에서 시계 반대 방향으로 폰을 움직입니다. 그들의 졸은 야구선수들이다. 그러면 선수들은 스피너의 지시에 따라 전진하고, 착지한 공간의 색상과 일치하는 카드를 골라서 답한다. 예를 들어, 스트라이크는 한 칸 뒤로 가고, 공은 세 칸 앞으로 나아가며, 한 칸은 다음 베이스로 데려간다. 네 개의 카드 덱은 위에서 언급한 네 가지 범주의 경계에 해당합니다. 선수들이 홈플레이트에 도달하면, 그들은 스코어보드에서 그들의 점수에 하나를 더한다.
바운더스 야구는 야구 다이아몬드 형식을 경계를 벗어나지 않도록 시각적 알림으로 활용한다. 연극의 액션의 일부로, 학생들은 또한 “ball”를 던져 그것이 “strike 구역의 경계 내에 머물 수 있는 기회를 가질 것이다.”
게임 카드는 네 가지 종류의 경계를 가르친다.
(1) 말하고 받아들입니다.
(2) 강한 감정 관리(게임에서 감정이라고 함)
(3) 개인의 공간과 재산을 존중합니다.
(4) 관계/통신 한계.
플레이어들은 각 투구마다 무슨 일이 일어나는지 보기 위해 특별한 스피너를 사용한다. 예를 들어, 그들은 스트라이크, 볼, 싱글, 또는 팝 플라이 아웃을 얻을 수 있다. 플레이어는 다이아몬드 주위에서 시계 반대 방향으로 폰을 움직입니다. 그들의 졸은 야구선수들이다. 그러면 선수들은 스피너의 지시에 따라 전진하고, 착지한 공간의 색상과 일치하는 카드를 골라서 답한다. 예를 들어, 스트라이크는 한 칸 뒤로 가고, 공은 세 칸 앞으로 나아가며, 한 칸은 다음 베이스로 데려간다. 네 개의 카드 덱은 위에서 언급한 네 가지 범주의 경계에 해당합니다. 선수들이 홈플레이트에 도달하면, 그들은 스코어보드에서 그들의 점수에 하나를 더한다.
Boundaries Baseball helps children understand and respect boundaries. Boundaries are essential for positive relationships with peers and adults; children who act out are often asking for the security of clear boundaries and the skills needed to respect them.
Boundaries Baseball utilizes a baseball diamond format as a visual reminder for not going out of bounds. As part of the action of the play, students will also have opportunities to toss a “ball” so that it stays within the boundaries of a “strike zone.”
Game cards teach four kinds of boundaries:
(1) Saying and accepting “No,”.
(2) Managing strong emotions (called feelings in the game).
(3) Respecting personal space and property.
(4) Relationship/communication limits.
Players use a special spinner to see what happens for each pitch. For example, they could get a strike, a ball, a single, or a pop fly out. Players move their pawns, counterclockwise around the diamond. Their pawns are baseball players (see photo). The players then advance according to the instructions on the spinner and pick and answer cards that match the color of the space landed on. For example, a strike results in going back one space, a ball advances the player three spaces, and a single brings the player to the next base. The four decks of cards correspond to the four categories of boundaries mentioned above. When players reach home plate, they add one to their score on the scoreboard.
Boundaries Baseball utilizes a baseball diamond format as a visual reminder for not going out of bounds. As part of the action of the play, students will also have opportunities to toss a “ball” so that it stays within the boundaries of a “strike zone.”
Game cards teach four kinds of boundaries:
(1) Saying and accepting “No,”.
(2) Managing strong emotions (called feelings in the game).
(3) Respecting personal space and property.
(4) Relationship/communication limits.
Players use a special spinner to see what happens for each pitch. For example, they could get a strike, a ball, a single, or a pop fly out. Players move their pawns, counterclockwise around the diamond. Their pawns are baseball players (see photo). The players then advance according to the instructions on the spinner and pick and answer cards that match the color of the space landed on. For example, a strike results in going back one space, a ball advances the player three spaces, and a single brings the player to the next base. The four decks of cards correspond to the four categories of boundaries mentioned above. When players reach home plate, they add one to their score on the scoreboard.
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