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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 1-4 명 -
게임시간
180-180 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.50 / 5
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디자이너
Wayne C. Close
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아티스트
Wayne C. Close
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인원
게임 소개
규칙집:” 하나의 규칙집, 4-전면 및 후면으로 인쇄된 지형 지도 섹션, 2-차트 & 테이블 시트, 1-다이(6면), 1-플롯 패드, 그리고 전투 및 정보 카운터를 포함하는 2개의 다이 컷 시트(1-전체 & 1/2 시트)를 참조하십시오. 참고: 작성자가 제공한 ()의 정보입니다.
제공되는 게임 컴포넌트는 프론트 & 백 인쇄된 광택 카운터, 딥 책장 스타일 박스, 동시 이동 패드(26시트, 양면 인쇄), 페어 차트(종이 대신 두꺼운 카드보드일 수 있음), 페어 맵 시트(주제에 대한 그래픽이 부족함) 등 매우 전문적으로 제작되었다. 지도 시트는 전체적으로 흰색이며 3가지 색상으로 되어 있다: 블랙 로드, 타운, 블루 워터 피처, 우즈, 브라운-기타 지형. 2054년부터 2115년까지 묘사된 4개의 주요 전쟁이 있다: 문 전쟁-2054 (4개의 시나리오), MARS 식민지 반란-2080 (4개의 시나리오), 알파 센타우루스 반란 (5개의 시나리오), 그리고 제2차 알파 센타우루스 전쟁-2115 (3-시나리오스). 364개의 카운터(노란색 프린트가 빨간색, 흰색 프린트가 파란색)와 레이저 보병, 모르타르 인프, 로켓 팩 인프, 호버크래프트, Hobertanks, S.P.를 나타내는 다양한 유형의 유닛(30개 이상)이 있습니다.포병, 우주선, 요새. 또한 AUTOMIC Mine 카운터, Force Field 마커- (ON/OFF), Rubble, 4가지 유형의 Wrack Type, Orbital Laser & Airke Impact 마커, DOME, Crater, Panic 및 Disruption 마커와 같은 정보 카운터(WHITE with BLACK print)와 일부 빈 카운터도 있습니다.
주어진 시간 척도는 턴당 3분, 직경이 100m, 보병 유형이 소대 레벨, 차량은 카운터당 3~5대이며 유형에 따라 다릅니다. 각 시나리오에 대한 복잡성 등급(1-10)과 4인 시나리오:&rdqu;리커버리 오브 에일리언 스타드라이브, 2081"가 있다. 15페이지에는 4개 전쟁과 각 전투원의 부대 조직표가 나와 있습니다. 이것들은 어떻게 "를 묘사한다.상위 에셜론" 유닛은 게임과 함께 제공된 카운터를 사용하여 생성되며, 아마도 "Create Your OWN" 게임을 위해 생성될 것입니다.
참고: 상자 뒷면에는 392개의 카운터가 있지만 364개(그 중 34개는 공백)가 있습니다.
제공되는 게임 컴포넌트는 프론트 & 백 인쇄된 광택 카운터, 딥 책장 스타일 박스, 동시 이동 패드(26시트, 양면 인쇄), 페어 차트(종이 대신 두꺼운 카드보드일 수 있음), 페어 맵 시트(주제에 대한 그래픽이 부족함) 등 매우 전문적으로 제작되었다. 지도 시트는 전체적으로 흰색이며 3가지 색상으로 되어 있다: 블랙 로드, 타운, 블루 워터 피처, 우즈, 브라운-기타 지형. 2054년부터 2115년까지 묘사된 4개의 주요 전쟁이 있다: 문 전쟁-2054 (4개의 시나리오), MARS 식민지 반란-2080 (4개의 시나리오), 알파 센타우루스 반란 (5개의 시나리오), 그리고 제2차 알파 센타우루스 전쟁-2115 (3-시나리오스). 364개의 카운터(노란색 프린트가 빨간색, 흰색 프린트가 파란색)와 레이저 보병, 모르타르 인프, 로켓 팩 인프, 호버크래프트, Hobertanks, S.P.를 나타내는 다양한 유형의 유닛(30개 이상)이 있습니다.포병, 우주선, 요새. 또한 AUTOMIC Mine 카운터, Force Field 마커- (ON/OFF), Rubble, 4가지 유형의 Wrack Type, Orbital Laser & Airke Impact 마커, DOME, Crater, Panic 및 Disruption 마커와 같은 정보 카운터(WHITE with BLACK print)와 일부 빈 카운터도 있습니다.
주어진 시간 척도는 턴당 3분, 직경이 100m, 보병 유형이 소대 레벨, 차량은 카운터당 3~5대이며 유형에 따라 다릅니다. 각 시나리오에 대한 복잡성 등급(1-10)과 4인 시나리오:&rdqu;리커버리 오브 에일리언 스타드라이브, 2081"가 있다. 15페이지에는 4개 전쟁과 각 전투원의 부대 조직표가 나와 있습니다. 이것들은 어떻게 "를 묘사한다.상위 에셜론" 유닛은 게임과 함께 제공된 카운터를 사용하여 생성되며, 아마도 "Create Your OWN" 게임을 위해 생성될 것입니다.
참고: 상자 뒷면에는 392개의 카운터가 있지만 364개(그 중 34개는 공백)가 있습니다.
From the Rulebook:” One Rulebook, 4-Front & Back printed geomorphic map sections, 2-Charts & Tables Sheets, 1-Die (6-sided), 1-Plotting Pad, and 2 Die-Cut Sheets (1-Full & 1/2 Sheet) containing the combat and informational counters". NOTE: info in () provided by this author.
The game components provided are very professionally produced including Front & Back printed glossy counters, DEEP Bookcase style BOX, Simultaneous Movement PAD (26 Sheets, both sides printed), fair Charts (could've been thicker cardboard instead of paper), and fair Map sheets (graphics are lacking for topic). The Map sheets are WHITE overall and have 3 colors: BLACK-Roads, Towns; BLUE-Water Features, Woods; BROWN-All other Terrain. There are 4 Major Wars depicted from 2054-2115: the MOON War-2054 (4-Scenarios); the MARS Colony Revolt-2080 (4-Scenarios); the Alpha Centauri REVOLT 1-2110(5-Scenarios); and the 2nd Alpha Centauri War-2115 (3-Scenarios). There are 364 counters (RED with YELLOW print, BLUE with WHITE print) & Lots of different TYPES of units (over 30!) representing LASER Infantry, MORTAR Inf., Rocket pack Inf., Hovercraft, Hovertanks, S.P.Artillery, Spacecraft, and Forts. There are also informational counters (WHITE with BLACK print) such as ATOMIC Mine counters, Force Field markers- (ON/OFF), Rubble, 4 kinds of Wreck Types, Orbital Laser & Airstrike Impact markers, DOME, Crater, Panic, and Disruption markers plus some blank counters.
The TIME scale given is 3 Minutes per TURN, Hexes are 100m across, INFANTRY types are Platoon level, Vehicles are 3-5 per counter, and depending on what type they are. There are Complexity ratings (1-10) for each Scenario and a 4-Player Scenario:” Recovery of Alien Stardrive, 2081". On Page 15 are the Unit Organization Tables for each of the 4 Wars and their respective combatants. These depict how "Upper Echelon" units are created using the counters provided with the game, presumably for "Create Your OWN" games.
Note: The back of the box states 392 counters, but there are 364 (34 of those are blanks)
The game components provided are very professionally produced including Front & Back printed glossy counters, DEEP Bookcase style BOX, Simultaneous Movement PAD (26 Sheets, both sides printed), fair Charts (could've been thicker cardboard instead of paper), and fair Map sheets (graphics are lacking for topic). The Map sheets are WHITE overall and have 3 colors: BLACK-Roads, Towns; BLUE-Water Features, Woods; BROWN-All other Terrain. There are 4 Major Wars depicted from 2054-2115: the MOON War-2054 (4-Scenarios); the MARS Colony Revolt-2080 (4-Scenarios); the Alpha Centauri REVOLT 1-2110(5-Scenarios); and the 2nd Alpha Centauri War-2115 (3-Scenarios). There are 364 counters (RED with YELLOW print, BLUE with WHITE print) & Lots of different TYPES of units (over 30!) representing LASER Infantry, MORTAR Inf., Rocket pack Inf., Hovercraft, Hovertanks, S.P.Artillery, Spacecraft, and Forts. There are also informational counters (WHITE with BLACK print) such as ATOMIC Mine counters, Force Field markers- (ON/OFF), Rubble, 4 kinds of Wreck Types, Orbital Laser & Airstrike Impact markers, DOME, Crater, Panic, and Disruption markers plus some blank counters.
The TIME scale given is 3 Minutes per TURN, Hexes are 100m across, INFANTRY types are Platoon level, Vehicles are 3-5 per counter, and depending on what type they are. There are Complexity ratings (1-10) for each Scenario and a 4-Player Scenario:” Recovery of Alien Stardrive, 2081". On Page 15 are the Unit Organization Tables for each of the 4 Wars and their respective combatants. These depict how "Upper Echelon" units are created using the counters provided with the game, presumably for "Create Your OWN" games.
Note: The back of the box states 392 counters, but there are 364 (34 of those are blanks)
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