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4.3Pony Soldiers: Skirmish Rules for the Indian Wars & the Old West (1994) -
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
180-180 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Glen Allison, James B. King
-
아티스트
-
인원
게임 소개
에브리 어더스터 화요일 밤 게이머 & 워 이글스 게이밍 소사이어티의 도움을 받아 펜실베이니아주 바신시에서 발행되었습니다. 15mm의 적절한 수치와 함께 사용할 수 있으며, 각 플레이어당 최소 1개의 6면 DI, 6-F를 제공해야 합니다. 줄자, 사격 및 관찰, 포병 대면 변화, 개틀링 건 사격 호, 캐넌 & 호위처 사격 호를 결정하는 보호기.
플레이어들은 말, 발, 무릎 꿇기, 엎드린 자세에서 자신의 캐릭터에 대한 수치를 제공할 것을 제안한다. 피스톨 휘두르기, 라이플 무장, 나이프, 세이버 등 다양한 무기가 전시된 피규어도 추천합니다. 규칙 CAN은 25mm 수치에도 사용할 수 있으며 ( )에는 이 척도에 대한 주석이 있다. 캐릭터 기록, 포병 기록, 그리고 말 기록지가 있는데, 이 기록들은 모두에게 충분한 것을 제공하기 위해 복사되어야 할 것입니다. 각 플레이어는 플레이당 6자 이하로 제어하는 것이 좋습니다. 빠르게 일을 시작할 수 있도록 미리 생성된 캐릭터 목록이 있지만, 대부분의 사람들은 그들이 염두에 두고 있는 "소유"오래된 서부 피규어를 만들고 싶어할 것입니다. 플레이어들은 미국 평원 지역 지도에 다양한 원주민 지역과 수많은 포트 & 타운이 있는 주의 경계를 발견하게 된다.옛 서부. 심지어 "도 있다.상상의 상세도&인용도&인용도&인용도플레이어의 욕구가 무엇이든 간에 캠페인을 시작하는 데 도움을 줄 수 있는 올드 웨스트&인용구 지역입니다. 규칙 책자의 뒷 페이지에는 이동 차트, 이동 수정자, 스킬 챌린지 손상 차트, 관찰 수정자, 일반 스킬 챌린지 수정자, 미사일 전투 차트, 근거리 전투 차트, 캠페인 관찰 수정자, 무기 & 범위 차트가 포함되어 있다.
플레이 순서는 다음과 같습니다: 1.진취적; 2.움직임; 3.관측치: 4.미사일 전투; 5.멀리 컴뱃; 6.포격; 7.정적 작업. 모두가 포병 같은 것을 매번 사용하지 않을 것이기 때문에 이 모든 것이 지켜지지는 않을 것이다. 정적 액션 동안 플레이어는 무기 그리기, 재장전, 살롱 갬블 등 이전 단계에서 다루지 않은 모든 작업을 수행합니다. 분명한 이유로 주심을 고용하는 것이 제안되는 동안 캠페인을 진행할 수 있는 조항도 있다. 디자이너는 서양 문자의 잘 알려진 이름들과 더 잘 알려진 만남들을 포함했습니다. 또 다른 섹션은 서양 소설 작가, 서부 테마 영화, 그리고 서부 논픽션 책들을 위한 참고 문헌 목록을 제공한다. 그러니 마차 주위를 돌면서 개들이 굴러다니게...이-이-하-아-아...*커-락*...라화이드!
플레이어들은 말, 발, 무릎 꿇기, 엎드린 자세에서 자신의 캐릭터에 대한 수치를 제공할 것을 제안한다. 피스톨 휘두르기, 라이플 무장, 나이프, 세이버 등 다양한 무기가 전시된 피규어도 추천합니다. 규칙 CAN은 25mm 수치에도 사용할 수 있으며 ( )에는 이 척도에 대한 주석이 있다. 캐릭터 기록, 포병 기록, 그리고 말 기록지가 있는데, 이 기록들은 모두에게 충분한 것을 제공하기 위해 복사되어야 할 것입니다. 각 플레이어는 플레이당 6자 이하로 제어하는 것이 좋습니다. 빠르게 일을 시작할 수 있도록 미리 생성된 캐릭터 목록이 있지만, 대부분의 사람들은 그들이 염두에 두고 있는 "소유"오래된 서부 피규어를 만들고 싶어할 것입니다. 플레이어들은 미국 평원 지역 지도에 다양한 원주민 지역과 수많은 포트 & 타운이 있는 주의 경계를 발견하게 된다.옛 서부. 심지어 "도 있다.상상의 상세도&인용도&인용도&인용도플레이어의 욕구가 무엇이든 간에 캠페인을 시작하는 데 도움을 줄 수 있는 올드 웨스트&인용구 지역입니다. 규칙 책자의 뒷 페이지에는 이동 차트, 이동 수정자, 스킬 챌린지 손상 차트, 관찰 수정자, 일반 스킬 챌린지 수정자, 미사일 전투 차트, 근거리 전투 차트, 캠페인 관찰 수정자, 무기 & 범위 차트가 포함되어 있다.
플레이 순서는 다음과 같습니다: 1.진취적; 2.움직임; 3.관측치: 4.미사일 전투; 5.멀리 컴뱃; 6.포격; 7.정적 작업. 모두가 포병 같은 것을 매번 사용하지 않을 것이기 때문에 이 모든 것이 지켜지지는 않을 것이다. 정적 액션 동안 플레이어는 무기 그리기, 재장전, 살롱 갬블 등 이전 단계에서 다루지 않은 모든 작업을 수행합니다. 분명한 이유로 주심을 고용하는 것이 제안되는 동안 캠페인을 진행할 수 있는 조항도 있다. 디자이너는 서양 문자의 잘 알려진 이름들과 더 잘 알려진 만남들을 포함했습니다. 또 다른 섹션은 서양 소설 작가, 서부 테마 영화, 그리고 서부 논픽션 책들을 위한 참고 문헌 목록을 제공한다. 그러니 마차 주위를 돌면서 개들이 굴러다니게...이-이-하-아-아...*커-락*...라화이드!
Published in Basin City, WA with assistance by the Every Other Tuesday Night Gamers & War Eagles Gaming Society. Can be used with 15mm appropriate figures, players will need to provide at least 1 6-sided DIE for each player, a 6-Ft. Tape measure, a Protractor for determining Gunfire & Observation, Artillery Facing changes, Gatling Gun Firing Arcs, and Cannon & Howitzer firing arcs.
It is suggested that players provide Figures for their characters in the following positions: on Horseback; on Foot; Kneeling; Prone. I would also suggest Figures displaying various armaments such as Pistol wielding, Rifle Armed, Knife or Sabre displayed, etc. The Rules CAN also be used for 25mm Figures and there are annotations in ( ) for this scale. There are Character Record, Artillery Record, and Horse Record Sheets which will have to be copied in order to provide enough for everyone. It is suggested that each Player control no more than 6 Characters per playing. There is a Pregenerated Character List to help gets things started quickly, but most folks will want to create their "own" Old West figure they have in mind. Players will find a Regional Map of the Plains section of the U.S.A. with various Native Areas located upon it and State's borders with numerous Forts & Towns of the "Old West". There is even a "Detail" map of an imaginary "Old West" area for assistance in starting up a Campaign for whatever the player's desire. The Back Pages of the Rules Booklet contain Movement Charts, Movement Modifiers, Skill Challenge Damage Chart, Observation Modifiers, General Skill Challenge Modifiers, Missile Combat Chart, Melee Combat Chart, Campaign Observation Modifiers, and Weapon & Range Chart.
The Sequence of Play is as follows: 1.Initiative; 2.Movement; 3.Observation; 4.Missile Combat; 5.Melee Combat; 6.Artillery Fire; 7.Static Actions. NOT all of these will be followed since not everyone will be using some such as Artillery everytime. During Static Actions, players will do anything NOT covered in previous phases, such as Draw Weapons, Reload, Gamble at the Saloon, etc. There are even provisions allowed for conducting a Campaign while it is suggested that a Referee be employed for obvious reasons. The Designer has included some of the more well known names of Western characters as well as the better recognized encounters. Another section provides a Bibliography for Western Novel Authors, Western Themed Movies, and Western Non-Fiction books. So Circle the Wagons and Keep them Doggies Rollin'...yee-HAAAAA...*ker-RAACK*...Rawhide!
It is suggested that players provide Figures for their characters in the following positions: on Horseback; on Foot; Kneeling; Prone. I would also suggest Figures displaying various armaments such as Pistol wielding, Rifle Armed, Knife or Sabre displayed, etc. The Rules CAN also be used for 25mm Figures and there are annotations in ( ) for this scale. There are Character Record, Artillery Record, and Horse Record Sheets which will have to be copied in order to provide enough for everyone. It is suggested that each Player control no more than 6 Characters per playing. There is a Pregenerated Character List to help gets things started quickly, but most folks will want to create their "own" Old West figure they have in mind. Players will find a Regional Map of the Plains section of the U.S.A. with various Native Areas located upon it and State's borders with numerous Forts & Towns of the "Old West". There is even a "Detail" map of an imaginary "Old West" area for assistance in starting up a Campaign for whatever the player's desire. The Back Pages of the Rules Booklet contain Movement Charts, Movement Modifiers, Skill Challenge Damage Chart, Observation Modifiers, General Skill Challenge Modifiers, Missile Combat Chart, Melee Combat Chart, Campaign Observation Modifiers, and Weapon & Range Chart.
The Sequence of Play is as follows: 1.Initiative; 2.Movement; 3.Observation; 4.Missile Combat; 5.Melee Combat; 6.Artillery Fire; 7.Static Actions. NOT all of these will be followed since not everyone will be using some such as Artillery everytime. During Static Actions, players will do anything NOT covered in previous phases, such as Draw Weapons, Reload, Gamble at the Saloon, etc. There are even provisions allowed for conducting a Campaign while it is suggested that a Referee be employed for obvious reasons. The Designer has included some of the more well known names of Western characters as well as the better recognized encounters. Another section provides a Bibliography for Western Novel Authors, Western Themed Movies, and Western Non-Fiction books. So Circle the Wagons and Keep them Doggies Rollin'...yee-HAAAAA...*ker-RAACK*...Rawhide!
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