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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
180-180 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
James Gabel, Richard Spence
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아티스트
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인원
게임 소개
부제목:” 1866년 독일 전투" 내용은 17인치 x 22인치 크기의 지도 시트, 2페이지 분량의 규칙 폴더, 턴 레코드 트랙/멀리 전투 결과 표/화재 전투 결과 표/이니티브 표가 포함된 종이 시트, 그리고 얇은 전면 & 후면 인쇄되지 않은 카운터 시트로 구성됩니다. 플레이어는 게임을 하기 전에 자신만의 단일 6면체 DIE 및 CUTOUT 게임 카운터를 제공해야 합니다.
지도 시트는 전체적으로 TAN이며, 모든 지형적 특징이 BROWN으로 표시되어 있으며 파란색 숫자 및 수상 기능이 있습니다. 카운터 시트는 대부분 WHITE(오스트리아인)와 BLUE(프러시아인)로 되어 있으며 검은색으로 인쇄되어 있습니다. 규칙 폴더는 FRONT가 게임 타이틀 그래픽의 표지이기 때문에 3페이지에 더 가깝습니다. 경기 순서의 게임 메카니즘은 다음과 같다.이니셔티브 결정-어떤 플레이어가 먼저 시작할지 DIE를 롤링하고 테이블을 참조합니다. 2.화재 단계-BOTH 플레이어는 이전의 화재 단계로부터 이전에 파괴된 유닛을 복구하려고 시도하고 두 플레이어의 적격 유닛 3에 의해 동시 화재가 수행됩니다.무브먼트 단계-단계 플레이어는 중단되지 않은 유닛을 이동할 수 있습니다. 4.근거리 무선 접속 단계-BOTH 플레이어는 이전의 MELEE 단계에서 이전에 파괴된 유닛을 복구하려고 시도하고 페이징 플레이어는 적합한 인접 유닛을 MELEE로 진행할 수 있다.
ROYS 폴더는 전투 유닛의 광범위한 과거 유닛 명칭 약어에 대해 자세히 설명합니다. 뒷 페이지에는 설명, 승리 조건 및 기록 참고 섹션이 포함된 지형 효과 표가 있습니다. 전쟁 게이머라면 누구나 이해하기 쉽고 간결합니다.
지도 시트는 전체적으로 TAN이며, 모든 지형적 특징이 BROWN으로 표시되어 있으며 파란색 숫자 및 수상 기능이 있습니다. 카운터 시트는 대부분 WHITE(오스트리아인)와 BLUE(프러시아인)로 되어 있으며 검은색으로 인쇄되어 있습니다. 규칙 폴더는 FRONT가 게임 타이틀 그래픽의 표지이기 때문에 3페이지에 더 가깝습니다. 경기 순서의 게임 메카니즘은 다음과 같다.이니셔티브 결정-어떤 플레이어가 먼저 시작할지 DIE를 롤링하고 테이블을 참조합니다. 2.화재 단계-BOTH 플레이어는 이전의 화재 단계로부터 이전에 파괴된 유닛을 복구하려고 시도하고 두 플레이어의 적격 유닛 3에 의해 동시 화재가 수행됩니다.무브먼트 단계-단계 플레이어는 중단되지 않은 유닛을 이동할 수 있습니다. 4.근거리 무선 접속 단계-BOTH 플레이어는 이전의 MELEE 단계에서 이전에 파괴된 유닛을 복구하려고 시도하고 페이징 플레이어는 적합한 인접 유닛을 MELEE로 진행할 수 있다.
ROYS 폴더는 전투 유닛의 광범위한 과거 유닛 명칭 약어에 대해 자세히 설명합니다. 뒷 페이지에는 설명, 승리 조건 및 기록 참고 섹션이 포함된 지형 효과 표가 있습니다. 전쟁 게이머라면 누구나 이해하기 쉽고 간결합니다.
Sub-title:” The Battle for Germany, 1866". Contents comprise the following: A 17-inches by 22-inches Map sheet; a 2-pages Rules folder; a paper sheet with the Turn Record Track/Melee Combat Results Table/Fire Combat Results Table/Initiative Table; and a thin Front & Back printed uncut Counter Sheet. Players will have to provide their OWN single 6-sided DIE & CUTOUT the game Counters prior to play.
The Map sheet is overall TAN with all terrain features in BROWN with BLUE numerals & water features. The counter sheet is mostly WHITE (Austrians) with BLUE (Prussians) and printed in BLACK. The Rules folder is more like just 3 pages as the FRONT is the cover with the game title graphics. The game mechanics for the sequence of play is: 1.Initiative Determination-Either Player Rolls a DIE and consults the Table to see which player goes first; 2.FIRE phase-BOTH players attempt to recover previously Disrupted Units from an earlier FIRE phase THEN Simultaneous Fire is conducted by BOTH player's eligible Units; 3.MOVEMENT phase-The Phasing Player may move his Undisrupted Units; 4.MELEE phase-BOTH players attempt to recover previously Disrupted Units from an earlier MELEE phase and THEN the Phasing Player may conduct MELEE with eligible adjacent Units; once BOTH players have performed these phases, then a TURN is marked off and play continues until the end of the game is reached.
The RULES folder details the extensive Historical Unit designation abbreviations for the Combat Units. On the back page is located the Terrain Effects table with explanations, the Victory Conditions, and a Historical Notes section. Very concise and easy to learn or follow for any level of War gamer to comprehend.
The Map sheet is overall TAN with all terrain features in BROWN with BLUE numerals & water features. The counter sheet is mostly WHITE (Austrians) with BLUE (Prussians) and printed in BLACK. The Rules folder is more like just 3 pages as the FRONT is the cover with the game title graphics. The game mechanics for the sequence of play is: 1.Initiative Determination-Either Player Rolls a DIE and consults the Table to see which player goes first; 2.FIRE phase-BOTH players attempt to recover previously Disrupted Units from an earlier FIRE phase THEN Simultaneous Fire is conducted by BOTH player's eligible Units; 3.MOVEMENT phase-The Phasing Player may move his Undisrupted Units; 4.MELEE phase-BOTH players attempt to recover previously Disrupted Units from an earlier MELEE phase and THEN the Phasing Player may conduct MELEE with eligible adjacent Units; once BOTH players have performed these phases, then a TURN is marked off and play continues until the end of the game is reached.
The RULES folder details the extensive Historical Unit designation abbreviations for the Combat Units. On the back page is located the Terrain Effects table with explanations, the Victory Conditions, and a Historical Notes section. Very concise and easy to learn or follow for any level of War gamer to comprehend.
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