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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-45 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Andrea Angiolino, Marco Bardella, C.UnS.A., Fabrizio Casa, Massimo Casa, Luca Giuliano, Stefano Giusti
-
아티스트
-
인원
게임 소개
에코랜드 게임은 환경 문제를 다루는 게임입니다. 플레이어들은 보드를 돌며 각각의 케이스에는 특수효과가 있다. 이탈리아 지도는 천천히 "을 덮고 있다.문제&인용;카드;"를 보관하기 위해 특별한 장소가 사용됩니다.세계의 다른 나라들의 문제점들을 인용합니다.
각 문제를 해결하기 위해 "의 특정 조합을 사용합니다.법률, 돈, 청원, 언론 캠페인 등 자원과 인용문이 필요하다. 플레이어가 올바른 세트를 가지고 있으면 ZAT 케이스에 들어가 주사위를 굴릴 수 있으며, 결과는 문제의 난이도와 비교된다. 만약 그가 성공한다면, 그는 일정 금액의 "을 얻게 된다.녹색 포인트&인용. 어쨌든, 그는 모든 자원을 잃는다.
게임의 맛은 거래의 가능성에 의해 주어진다: 플레이어들은 협력할 수 있고, 자원을 다른 것과 교환할 수 있거나, 일정량의 "녹색 포인트&인용. 그들은 약간의 포인트로 그것들을 줄 수도 있고, 더 많은 양을 바라기 위해 주사위를 시도할 수도 있습니다.
그린 포인트를 가장 많이 모은 사람이 승자입니다. 그러나 만약 어느 순간 이탈리아의 지도가 완전히 문제로 뒤덮인다면 모든 선수들이 이탈할 것이다.
각 문제를 해결하기 위해 "의 특정 조합을 사용합니다.법률, 돈, 청원, 언론 캠페인 등 자원과 인용문이 필요하다. 플레이어가 올바른 세트를 가지고 있으면 ZAT 케이스에 들어가 주사위를 굴릴 수 있으며, 결과는 문제의 난이도와 비교된다. 만약 그가 성공한다면, 그는 일정 금액의 "을 얻게 된다.녹색 포인트&인용. 어쨌든, 그는 모든 자원을 잃는다.
게임의 맛은 거래의 가능성에 의해 주어진다: 플레이어들은 협력할 수 있고, 자원을 다른 것과 교환할 수 있거나, 일정량의 "녹색 포인트&인용. 그들은 약간의 포인트로 그것들을 줄 수도 있고, 더 많은 양을 바라기 위해 주사위를 시도할 수도 있습니다.
그린 포인트를 가장 많이 모은 사람이 승자입니다. 그러나 만약 어느 순간 이탈리아의 지도가 완전히 문제로 뒤덮인다면 모든 선수들이 이탈할 것이다.
Ecolandia is a game about environmental problems. Players go around the board and each case has special effects. The map of Italy slowly covers itself of "Problem" cards; a special spot is used to keep "Problems" for the rest of the world.
To solve each problem, a specific combination of "Resources" is needed: laws, money, petitions, media campaign and so on. When a player has the right set, he can go on a ZAT case and roll the die: the result is compared to the difficulty level of the Problem. If he succeeds, he gets a certain amount of "Green points". Anyway, he looses all the resources.
The flavor of the game is given by the trading possibilities: players can cooperate, exchanging resources for other ones or for a certain amount of "Green points". They can choose to give them for a little amount of points, or to try the die to hope for a larger quantity.
The winner is the one who collects the most Green Points. But if in any moment the map of Italy is totally covered by problems, all the players loose.
To solve each problem, a specific combination of "Resources" is needed: laws, money, petitions, media campaign and so on. When a player has the right set, he can go on a ZAT case and roll the die: the result is compared to the difficulty level of the Problem. If he succeeds, he gets a certain amount of "Green points". Anyway, he looses all the resources.
The flavor of the game is given by the trading possibilities: players can cooperate, exchanging resources for other ones or for a certain amount of "Green points". They can choose to give them for a little amount of points, or to try the die to hope for a larger quantity.
The winner is the one who collects the most Green Points. But if in any moment the map of Italy is totally covered by problems, all the players loose.
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