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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
4.00 / 5
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디자이너
Christopher Fasulo
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아티스트
Kyle Gebhardt
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인원
게임 소개
이 게임은 죽음의 확장 쿠르스크 - 징그러운 독일입니다. 이 게임을 하기 위해서는 DRK-GD의 소유권이 필요합니다. 쿠르스크 돌출부를 제거하기 위한 전투를 시뮬레이션한 게임 시리즈 중 두 번째 게임이 될 것이다. 이 게임은 확장 게임이며 플레이어가 이 게임을 하기 위해서는 DRK-GD를 소유해야 합니다. 제3기갑사단은 XLVIII 기갑군단의 좌익을 맡아 페나 강을 건너고 독일 그로스 사단의 좌익을 압박하여 오보얀과 쿠르스크로 진격하는 데 중요한 역할을 했다. 이 게임은 1 기갑 사단 및 보병 사단, 1 탱크 군단, 1 라이플 사단으로 전투 순서를 확장합니다. DRK-GD의 맵은 대부분 이 게임에서 재사용되며 약 500개의 유닛 카운터 및 마커와 함께 추가 (4) 11" x 17" 맵 섹션이 추가된다.
데스 라이드 커스크 - 3호 전차는 동부 전선에서 GSI의 두 번째 제공물이다. 이 게임은 1943년 7월 쿠르스크 공격 당시 전술 레벨 전투와 전술에 초점을 맞추고 있다.
이 게임에는 제3기갑사단과 일부 제7기갑군단이 주로 소대 및 일부 중대/포대 수준에서, 붉은 군대(제10전차군단과 기타 소총 및 지원 부대)가 중대/포대 수준에서 지원된다. 전투 시스템은 플레이어가 최상의 효과를 얻기 위해 정확하게 사용해야 하는 전투 승수를 활용한다. 각 육각은 330미터입니다. 교대 시간은 낮에는 2시간, 밤에는 4시간이다. 규칙은 7개의 전장 운영 체제를 기반으로 모델링되어 쉽게 이해하고 학습할 수 있습니다. 이 수준의 다른 게임들과 달리 규칙은 거대하지 않다. 이 시스템은 광범위한 장애물(지뢰, 전선, 개선된 위치, 요새) 사용, 순찰 규칙, 오버워치 사격, 공중 및 포병 지원, 예비군 이동을 특징으로 한다. 이러한 장애물은 독일군이 자루를 죽이게 하고, 독일군이 지상에 진입하기 위해 강력한 저항을 뚫고 나아가게 하는 데 도움이 된다. 오버워치(Overwatch)는 플레이어가 짧은 거리를 움직인 다음 기회 사격을 사용할 수 있는 적 유닛을 향해 진압 사격을 할 수 있도록 설정하는 사격의 일종이다. 리저브 무브먼트는 플레이어가 적의 움직임에 반응하고 더 많은 유닛을 16진수로 이동하여 공격 전에 강화시킬 수 있습니다. 유닛은 대부분의 유닛이 가지고 있는 두 가지 주요 유형의 무기를 나타내도록 모델링됩니다. 2차(보통 작은 무기)와 1차(주포, 기관총 등)를 포함한다. 이 무기들은 그들이 원한다면 다른 목표물에 발포할 수 있다. 그들은 또한 표적에 다르게 영향을 미친다. 억압은 이 게임에서도 독보적으로 다뤄진다. 억압된 유닛은 육각 지형을 더 잘 활용하면서 동시에 다른 요소가 줄어들어 방어 보너스를 받는다. 유닛은 또한 운송이 필요한 것으로 모델링되며, 그에 따른 취약성과 함께 이동의 이점을 얻을 수 있습니다. 이 전투는 10일간의 전투 동안 사단들의 행동을 따른다. 사단은 그로스 도이칠란트 사단의 좌측에서 작전을 수행했다. 이 게임의 추가적인 갑옷은 플레이를 매우 재미있고 격렬하게 만들며 6 기갑연대를 포함한다.제3전차, 제4전차)와 제10전차군단 제3전차여단(120 T34 및 T70 전차 60대)이 있다. 3기갑은 2개 보병연대와 지원부대를 보유하고 있다. 이 게임은 또한 플레이어들에게 명령과 공급에 대한 설명을 강요할 것이다. 매일 아침 도착하는 대체품이 대부분이기 때문에 유지 보수와 수리는 양측 모두에게 매우 중요합니다. 병력 교체는 사상자를 전투로 돌려보냄으로써 발생한다. 많은 사상자들은 본질적으로 경미하고 양측 모두 부상자들을 전선으로 빨리 돌려보내기 위해 열심히 일했다. 공중 지상 공격은 전투에 상당한 영향을 미칠 수 있으며, 양측 모두 전투에 영향을 미칠 수 있는 공중 능력을 가지고 있다. 독일군은 결국 하얗게 피를 흘리며 시타델을 점령해야 했다.
이 3기갑사단 게임은 DRK-GD 게임의 기본 틀에 들어맞는 게임으로, 단순히 공백을 메우고 GD의 확장된 왼쪽 측면을 커버하는 3기갑대대 카운터를 대체한다.
3호 전차 - 풀 컬러로 제공:
(4) 페나 강 운영 지역의 지도 구간(지도 A1 ~ A4)
3기갑에 특화된 추가 규칙
배틀 카드 훈장
독일 및 붉은 군대 대형별 태스크 조직도
약 1800개의 장치 카운터 및 마커
데스 라이드 커스크 - 3호 전차는 동부 전선에서 GSI의 두 번째 제공물이다. 이 게임은 1943년 7월 쿠르스크 공격 당시 전술 레벨 전투와 전술에 초점을 맞추고 있다.
이 게임에는 제3기갑사단과 일부 제7기갑군단이 주로 소대 및 일부 중대/포대 수준에서, 붉은 군대(제10전차군단과 기타 소총 및 지원 부대)가 중대/포대 수준에서 지원된다. 전투 시스템은 플레이어가 최상의 효과를 얻기 위해 정확하게 사용해야 하는 전투 승수를 활용한다. 각 육각은 330미터입니다. 교대 시간은 낮에는 2시간, 밤에는 4시간이다. 규칙은 7개의 전장 운영 체제를 기반으로 모델링되어 쉽게 이해하고 학습할 수 있습니다. 이 수준의 다른 게임들과 달리 규칙은 거대하지 않다. 이 시스템은 광범위한 장애물(지뢰, 전선, 개선된 위치, 요새) 사용, 순찰 규칙, 오버워치 사격, 공중 및 포병 지원, 예비군 이동을 특징으로 한다. 이러한 장애물은 독일군이 자루를 죽이게 하고, 독일군이 지상에 진입하기 위해 강력한 저항을 뚫고 나아가게 하는 데 도움이 된다. 오버워치(Overwatch)는 플레이어가 짧은 거리를 움직인 다음 기회 사격을 사용할 수 있는 적 유닛을 향해 진압 사격을 할 수 있도록 설정하는 사격의 일종이다. 리저브 무브먼트는 플레이어가 적의 움직임에 반응하고 더 많은 유닛을 16진수로 이동하여 공격 전에 강화시킬 수 있습니다. 유닛은 대부분의 유닛이 가지고 있는 두 가지 주요 유형의 무기를 나타내도록 모델링됩니다. 2차(보통 작은 무기)와 1차(주포, 기관총 등)를 포함한다. 이 무기들은 그들이 원한다면 다른 목표물에 발포할 수 있다. 그들은 또한 표적에 다르게 영향을 미친다. 억압은 이 게임에서도 독보적으로 다뤄진다. 억압된 유닛은 육각 지형을 더 잘 활용하면서 동시에 다른 요소가 줄어들어 방어 보너스를 받는다. 유닛은 또한 운송이 필요한 것으로 모델링되며, 그에 따른 취약성과 함께 이동의 이점을 얻을 수 있습니다. 이 전투는 10일간의 전투 동안 사단들의 행동을 따른다. 사단은 그로스 도이칠란트 사단의 좌측에서 작전을 수행했다. 이 게임의 추가적인 갑옷은 플레이를 매우 재미있고 격렬하게 만들며 6 기갑연대를 포함한다.제3전차, 제4전차)와 제10전차군단 제3전차여단(120 T34 및 T70 전차 60대)이 있다. 3기갑은 2개 보병연대와 지원부대를 보유하고 있다. 이 게임은 또한 플레이어들에게 명령과 공급에 대한 설명을 강요할 것이다. 매일 아침 도착하는 대체품이 대부분이기 때문에 유지 보수와 수리는 양측 모두에게 매우 중요합니다. 병력 교체는 사상자를 전투로 돌려보냄으로써 발생한다. 많은 사상자들은 본질적으로 경미하고 양측 모두 부상자들을 전선으로 빨리 돌려보내기 위해 열심히 일했다. 공중 지상 공격은 전투에 상당한 영향을 미칠 수 있으며, 양측 모두 전투에 영향을 미칠 수 있는 공중 능력을 가지고 있다. 독일군은 결국 하얗게 피를 흘리며 시타델을 점령해야 했다.
이 3기갑사단 게임은 DRK-GD 게임의 기본 틀에 들어맞는 게임으로, 단순히 공백을 메우고 GD의 확장된 왼쪽 측면을 커버하는 3기갑대대 카운터를 대체한다.
3호 전차 - 풀 컬러로 제공:
(4) 페나 강 운영 지역의 지도 구간(지도 A1 ~ A4)
3기갑에 특화된 추가 규칙
배틀 카드 훈장
독일 및 붉은 군대 대형별 태스크 조직도
약 1800개의 장치 카운터 및 마커
This game is an Expansion for Death Ride Kursk - Gross Deutschland. Ownership of DRK-GD is required in order to play this game. This will be the second in the series of games that simulate the battle to eliminate the Kursk Salient. This game is an expansion game and players must own DRK-GD in order to play this game. The 3rd Panzer Division held the left flank of XLVIII Panzer Korps and plays a major role in the crossing of the Pena River and keeping the pressure off the Gross Deutschland Divisions left flank so they can push north to Oboyan and Kursk. This game expands the order of battle by 1 Panzer and 1 Infantry Division, 1 Tank Corps, and a Rifle Division. Most of the maps from DRK-GD are reused in this game and an additional (4) 11" x 17" map sections are added along with about 500 additional unit counters and markers.
Death Ride Kursk - 3rd Panzer is GSI's second offering on the Eastern Front. The game focuses on tactical level combat and maneuver during the German attack at Kursk in July 1943.
The game features the 3rd Panzer Division and some supporting XLVIII Panzer Corps units at mostly Platoon and some Company/Battery level and the Red Army (10th Tank Corps, and other rifle and supporting elements) at Company/Battery level. The combat system utilizes combat multipliers that players must use correctly to have the best effect. Each hex is 330 meters. Turns are 2 hours long during the day and 4 hours at night. The rules are modeled around the seven battlefield operating systems which make them easily understood and easy to learn. Unlike other games at this level the rules are not massive. This system features extensive use of obstacles (mines, wire, improved positions, and fortifications), a patrol rule, overwatch fire, air and artillery support, and reserve movement. These obstacles help channel the attack and force the Germans into kill sacks and forcing them to push through the heavy resistance to take ground. Overwatch is a type of fire that allows the player to move a short distance and then setup to fire suppressive fire at enemy units that might otherwise use opportunity fire. Reserve movement will allow a player to respond to enemy movement and move more units into a hex to strengthen it before an assault. Units are modeled to represent the 2 major types of weapons that most units have. Secondary (usually small arms) and a primary (main gun, machine guns, etc...). These weapons may fire at different targets if they want. They also effect targets differently. Suppression is also handled uniquely in this game. Units that are suppressed get a defense bonus since they take better advantage of the terrain in the hex, while at the same time they have their other factors reduced. Units are also modeled as needing transports and get the benefits of movement from them with the vulnerability that goes with it. The battle follows the divisions actions during the 10 days of the battle. The division operated on the left flank of the Gross Deutschland Division. The additional armor in this game makes play extremely fun and intense and they include Panzer Regiment 6 (90 MkIII and IV tanks) and 10th Tank Corps 3 Tank Brigades (120 T34 and 60 T70 tanks). 3rd Panzer has its 2 Infantry Regiments and supporting elements. The game will also force players to account for Command and Control and Supply. Maintenance and repair are critical to both sides as this determines most of the replacements that arrive every morning. Troop replacements are generated by returning casualties to the battle. Lots of these casualties are minor in nature and both sides worked hard to get these wounded back to the front quickly. Air-Ground Attack can have a significant effect on the battle and both sides have a capability in the air to affect the battle. The Germans were eventually bled white and forced to suspend Citadel.
This 3rd Panzer division game fits into the DRK-GD game framework by being primarily a reinforcement in that game and replacing the 3rd Panzer battalion counters that simply fill the void and help cover the extended left flank of GD.
3rd Panzer - comes with (in Full Color):
(4) Map Sections of the Pena River Area of Operations (maps A1 to A4)
Supplemental Rules Specific to 3rd Panzer
Order of Battle Cards
Task Organization Charts for Each Major German and Red Army Formation
Approximately 1800 Unit Counters and Markers
Death Ride Kursk - 3rd Panzer is GSI's second offering on the Eastern Front. The game focuses on tactical level combat and maneuver during the German attack at Kursk in July 1943.
The game features the 3rd Panzer Division and some supporting XLVIII Panzer Corps units at mostly Platoon and some Company/Battery level and the Red Army (10th Tank Corps, and other rifle and supporting elements) at Company/Battery level. The combat system utilizes combat multipliers that players must use correctly to have the best effect. Each hex is 330 meters. Turns are 2 hours long during the day and 4 hours at night. The rules are modeled around the seven battlefield operating systems which make them easily understood and easy to learn. Unlike other games at this level the rules are not massive. This system features extensive use of obstacles (mines, wire, improved positions, and fortifications), a patrol rule, overwatch fire, air and artillery support, and reserve movement. These obstacles help channel the attack and force the Germans into kill sacks and forcing them to push through the heavy resistance to take ground. Overwatch is a type of fire that allows the player to move a short distance and then setup to fire suppressive fire at enemy units that might otherwise use opportunity fire. Reserve movement will allow a player to respond to enemy movement and move more units into a hex to strengthen it before an assault. Units are modeled to represent the 2 major types of weapons that most units have. Secondary (usually small arms) and a primary (main gun, machine guns, etc...). These weapons may fire at different targets if they want. They also effect targets differently. Suppression is also handled uniquely in this game. Units that are suppressed get a defense bonus since they take better advantage of the terrain in the hex, while at the same time they have their other factors reduced. Units are also modeled as needing transports and get the benefits of movement from them with the vulnerability that goes with it. The battle follows the divisions actions during the 10 days of the battle. The division operated on the left flank of the Gross Deutschland Division. The additional armor in this game makes play extremely fun and intense and they include Panzer Regiment 6 (90 MkIII and IV tanks) and 10th Tank Corps 3 Tank Brigades (120 T34 and 60 T70 tanks). 3rd Panzer has its 2 Infantry Regiments and supporting elements. The game will also force players to account for Command and Control and Supply. Maintenance and repair are critical to both sides as this determines most of the replacements that arrive every morning. Troop replacements are generated by returning casualties to the battle. Lots of these casualties are minor in nature and both sides worked hard to get these wounded back to the front quickly. Air-Ground Attack can have a significant effect on the battle and both sides have a capability in the air to affect the battle. The Germans were eventually bled white and forced to suspend Citadel.
This 3rd Panzer division game fits into the DRK-GD game framework by being primarily a reinforcement in that game and replacing the 3rd Panzer battalion counters that simply fill the void and help cover the extended left flank of GD.
3rd Panzer - comes with (in Full Color):
(4) Map Sections of the Pena River Area of Operations (maps A1 to A4)
Supplemental Rules Specific to 3rd Panzer
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