-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
이 게임의 목적은 구슬을 채점 휠로 조작하여 채점 휠이 한 바퀴 완전히 회전하는 첫 번째 플레이어가 되는 것입니다.
각각의 선수들은 그의 구슬을 그의 티터 보드의 바깥 채널로 넣는다. 선수의 득점 바퀴는 그의 티터 보드와 같은 색입니다.
그 단어에.바둑 선수들은 티터 보드를 티터 보드로 움직이며 티터 보드를 위아래로 그리고 오프닝에서 조작하여 득점 휠로 조작하려고 합니다. 득점 바퀴가 한 바퀴를 완전히 회전시키는 첫 번째 선수가 게임에서 승리합니다.
각각의 선수들은 그의 구슬을 그의 티터 보드의 바깥 채널로 넣는다. 선수의 득점 바퀴는 그의 티터 보드와 같은 색입니다.
그 단어에.바둑 선수들은 티터 보드를 티터 보드로 움직이며 티터 보드를 위아래로 그리고 오프닝에서 조작하여 득점 휠로 조작하려고 합니다. 득점 바퀴가 한 바퀴를 완전히 회전시키는 첫 번째 선수가 게임에서 승리합니다.
Object of the game is to manipulate Your marbles into the scoring wheel and be the first player whose scoring wheel makes one complete revolution.
Each player places his marbles into the outside channel of his teeter board. A player's scoring wheel is the same color as his teeter board.
At the word "GO" players work their teeter board in a teeter-totter motion manipulating their marbles up & down the teeter board and through the opening, attempting to manuever them into the scoring wheel. The first player whose scoring wheel makes one complete revolution wins the game.
Each player places his marbles into the outside channel of his teeter board. A player's scoring wheel is the same color as his teeter board.
At the word "GO" players work their teeter board in a teeter-totter motion manipulating their marbles up & down the teeter board and through the opening, attempting to manuever them into the scoring wheel. The first player whose scoring wheel makes one complete revolution wins the game.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
520
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
433
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18