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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-3 명
BGG추천: 1-3+ 명 -
게임시간
180-180 분
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연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.25 / 5
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디자이너
Tim Taylor
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아티스트
Amabel Holland, Ilya Kudriashov
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인원
게임 소개
모든 비용을 들여!는 동부 전선의 모든 측면을 아우르는 세계 1차 대전의 전략적인 수준의 전쟁 게임이다.
올 코스트!는 카드를 사용하여 유닛이 주요 기술, 군사 및 정치적 이벤트와 싸우고 교체품을 가져가고 게임 진행 과정에 영향을 미칠 수 있는 카드 기반 게임이다. 플레이어들은 카드놀이와 무빙피스를 번갈아 한다. 게임 시퀀스는 매우 상호 작용하며, 다운타임이 없어 다른 플레이어가 자신의 차례를 차지할 때까지 기다린다. 전투 시스템은 각 전투마다 두 명의 플레이어가 주사위를 굴린다.
이 두 명의 플레이어 게임에서 각 플레이어는 전쟁 전의 탄약, 비축량, 계획을 나타내는 카드로 캠페인 게임과 1914년 시나리오를 시작한다. 플레이어들은 이 카드 할당량을 사용한 후 새로운 유닛과 함께 더 많은 카드를 구매해야 한다. 선수마다 자원이 한정돼 있어 턴마다 큰 공세를 펼치지 못하는 경우가 많다. 그들은 자원을 아껴야 할 것이다. 이것은 다음 " 인용문을 위한 준비를 나타냅니다.빅 푸쉬." 이 모든 것이 게임 내내 어려운 게임 판정으로 이어집니다.
1914년부터 1917년까지의 전쟁 연도에 대한 시나리오와 함께 가설적인 1918년 시나리오가 있다. 또한 전쟁 전에 구상된 많은 전쟁 계획과 적절한 설정도 포함된다.
규칙은 다음과 같다: 그레이트 오펜시브, 스토시스텐, 탱크, 가스 공격, 기병, 대규모 전투, 예비군, 공성포, 요새, 기타 전선에서의 이벤트.
올 코스트!는 카드를 사용하여 유닛이 주요 기술, 군사 및 정치적 이벤트와 싸우고 교체품을 가져가고 게임 진행 과정에 영향을 미칠 수 있는 카드 기반 게임이다. 플레이어들은 카드놀이와 무빙피스를 번갈아 한다. 게임 시퀀스는 매우 상호 작용하며, 다운타임이 없어 다른 플레이어가 자신의 차례를 차지할 때까지 기다린다. 전투 시스템은 각 전투마다 두 명의 플레이어가 주사위를 굴린다.
이 두 명의 플레이어 게임에서 각 플레이어는 전쟁 전의 탄약, 비축량, 계획을 나타내는 카드로 캠페인 게임과 1914년 시나리오를 시작한다. 플레이어들은 이 카드 할당량을 사용한 후 새로운 유닛과 함께 더 많은 카드를 구매해야 한다. 선수마다 자원이 한정돼 있어 턴마다 큰 공세를 펼치지 못하는 경우가 많다. 그들은 자원을 아껴야 할 것이다. 이것은 다음 " 인용문을 위한 준비를 나타냅니다.빅 푸쉬." 이 모든 것이 게임 내내 어려운 게임 판정으로 이어집니다.
1914년부터 1917년까지의 전쟁 연도에 대한 시나리오와 함께 가설적인 1918년 시나리오가 있다. 또한 전쟁 전에 구상된 많은 전쟁 계획과 적절한 설정도 포함된다.
규칙은 다음과 같다: 그레이트 오펜시브, 스토시스텐, 탱크, 가스 공격, 기병, 대규모 전투, 예비군, 공성포, 요새, 기타 전선에서의 이벤트.
At All Costs! is a strategic level wargame of World War 1 covering all aspects of the eastern front.
At All Costs! is a card driven game that uses cards to allow units to fight, take replacements and affect the course of the game with key technological, military, and political events. Players alternate playing cards and moving pieces. The game sequence is very interactive, with NO down time waiting for the other player to take his turn. The combat system has both players rolling dice in each combat.
In this two player game each player starts the campaign game and 1914 scenario with cards that also represent the prewar stocks of ammunition, reserves and planning that allows the war to start off with a large bang. After players expend this allotment of cards, they must purchase more cards along with new units. Each player's resources are limited, so players often will not be able to launch large offensives every turn. They'll need to husband their resources. This represents the preparation for the next "Big Push." All of this leads to difficult game decisions all the way through the game.
There are scenarios for each year of the war from 1914 to 1917, along with a hypothetical 1918 scenario. Also included are the many war plans conceived prior to the war and their appropriate set-ups.
Rules include: Great Offensives, Stosstruppen, tanks, gas attacks, cavalry, huge dogfights, reserves, siege guns, forts, events on other fronts, and much more.
At All Costs! is a card driven game that uses cards to allow units to fight, take replacements and affect the course of the game with key technological, military, and political events. Players alternate playing cards and moving pieces. The game sequence is very interactive, with NO down time waiting for the other player to take his turn. The combat system has both players rolling dice in each combat.
In this two player game each player starts the campaign game and 1914 scenario with cards that also represent the prewar stocks of ammunition, reserves and planning that allows the war to start off with a large bang. After players expend this allotment of cards, they must purchase more cards along with new units. Each player's resources are limited, so players often will not be able to launch large offensives every turn. They'll need to husband their resources. This represents the preparation for the next "Big Push." All of this leads to difficult game decisions all the way through the game.
There are scenarios for each year of the war from 1914 to 1917, along with a hypothetical 1918 scenario. Also included are the many war plans conceived prior to the war and their appropriate set-ups.
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