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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
3-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
Sean Howard
-
아티스트
Sean Howard
-
인원
게임 소개
매뉴얼에서:
치비 족의 땅에서는 모든 것이 좋은 것은 아니었다.
고독의 요새가 그들이 살았던 곳이기 때문이다.
강한 문 너머와 안개를 통해
흙길을 따라, 빽빽한 미로였다.
두려운 미로 속에서 보물은...
쥐 한 마리도 방해받지 않고 수백 년을 살아왔죠
그래서 치비의 전사들은 보물이 있는 곳을 찾기 위해 출발했다.
그들은 그들의 부유한 월급날을 벌기 위해 나섰기 때문이다!
주제는 캐슬의 가든 메이즈를 배경으로 한다. 5명의 전사들은 정원의 미로에서 그들의 운명을 찾기 위해 출발한다. 모든 플레이어는 자신의 성격을 결정하고 특별한 능력을 보기 위해 카드를 뽑습니다.
리더는 항상 먼저 하게 됩니다.
건축업자는 한 판에 한번씩 연속으로 두 장의 정원 카드를 가지고 있다.
사상가는 라운드에서 다른 플레이어의 능력을 선택할 수 있습니다.
럭키는 게임플레이에서 2를 얻으면 추가 무료 상을 받는다.
홀리맨은 한 라운드당 한 번씩 카드를 폐기하도록 할 수 있습니다.
매 라운드마다 한 명의 플레이어가 보물 사냥꾼으로 선발된다. 그들의 목적은 정원 미로를 보물 지점으로 안내함으로써 가능한 한 많은 보물을 얻는 것이다. 다른 모든 이들의 목적은 가든카드 놀이를 통해 보물에 도달하는 것을 막거나 코스를 벗어나 버리는 것이다.
게임이 끝날 때, 보물 포인트는 합산되고 우승자는 가장 많은 전리품을 가진 플레이어입니다!
치비 족의 땅에서는 모든 것이 좋은 것은 아니었다.
고독의 요새가 그들이 살았던 곳이기 때문이다.
강한 문 너머와 안개를 통해
흙길을 따라, 빽빽한 미로였다.
두려운 미로 속에서 보물은...
쥐 한 마리도 방해받지 않고 수백 년을 살아왔죠
그래서 치비의 전사들은 보물이 있는 곳을 찾기 위해 출발했다.
그들은 그들의 부유한 월급날을 벌기 위해 나섰기 때문이다!
주제는 캐슬의 가든 메이즈를 배경으로 한다. 5명의 전사들은 정원의 미로에서 그들의 운명을 찾기 위해 출발한다. 모든 플레이어는 자신의 성격을 결정하고 특별한 능력을 보기 위해 카드를 뽑습니다.
리더는 항상 먼저 하게 됩니다.
건축업자는 한 판에 한번씩 연속으로 두 장의 정원 카드를 가지고 있다.
사상가는 라운드에서 다른 플레이어의 능력을 선택할 수 있습니다.
럭키는 게임플레이에서 2를 얻으면 추가 무료 상을 받는다.
홀리맨은 한 라운드당 한 번씩 카드를 폐기하도록 할 수 있습니다.
매 라운드마다 한 명의 플레이어가 보물 사냥꾼으로 선발된다. 그들의 목적은 정원 미로를 보물 지점으로 안내함으로써 가능한 한 많은 보물을 얻는 것이다. 다른 모든 이들의 목적은 가든카드 놀이를 통해 보물에 도달하는 것을 막거나 코스를 벗어나 버리는 것이다.
게임이 끝날 때, 보물 포인트는 합산되고 우승자는 가장 많은 전리품을 가진 플레이어입니다!
From the Manual:
In the land of the Chibi, not all was well.
For a fortress of solitude is where they did dwell.
Beyond the strong gates and through the haze,
along the dirt road, was a dense maze.
In the feared maze, the treasure sat-
for hundreds of years without disturbance, not even a rat.
So the warriors of Chibi set forth to find where the treasure lay,
for they were setting forth to earn their rich pay day!
The theme is set in a Castle's Garden Maze. 5 warriors set out to seek their fortune in the garden maze. Every player draws a card to determine their character and see their special abilities.
The leader always gets to go first.
The builder gets to play 2 garden cards in a row once per round,
The Thinker gets to choose a different player's ability for the round.
Lucky obtains an extra free award when she obtains 2 from gameplay.
The Holyman can have a player discard their card rather than play it, once per round.
Each round, a player is selected to be the treasure hunter. Their object is to obtain as much treasure as possible, by guiding the garden maze to the treasure points. The object of everyone else is to stop him/her from reaching the treasure by playing garden cards to dead-end them or throw them off course.
At the end of the game, treasure points are totalled up and the winner is the player with the most loot!
In the land of the Chibi, not all was well.
For a fortress of solitude is where they did dwell.
Beyond the strong gates and through the haze,
along the dirt road, was a dense maze.
In the feared maze, the treasure sat-
for hundreds of years without disturbance, not even a rat.
So the warriors of Chibi set forth to find where the treasure lay,
for they were setting forth to earn their rich pay day!
The theme is set in a Castle's Garden Maze. 5 warriors set out to seek their fortune in the garden maze. Every player draws a card to determine their character and see their special abilities.
The leader always gets to go first.
The builder gets to play 2 garden cards in a row once per round,
The Thinker gets to choose a different player's ability for the round.
Lucky obtains an extra free award when she obtains 2 from gameplay.
The Holyman can have a player discard their card rather than play it, once per round.
Each round, a player is selected to be the treasure hunter. Their object is to obtain as much treasure as possible, by guiding the garden maze to the treasure points. The object of everyone else is to stop him/her from reaching the treasure by playing garden cards to dead-end them or throw them off course.
At the end of the game, treasure points are totalled up and the winner is the player with the most loot!
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