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BGG랭킹
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FAMILYGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-15 분
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연령
10+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.38 / 5
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디자이너
Reiner Knizia
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아티스트
Martin Hoffmann, Claus Stephan
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인원
게임 소개
Spiel des Jahres Winner Keltis의 또 다른 자손입니다. 켈티스의 작은 게임입니다. Keltis Mitbringspiel과 약간 비슷하며, 선수들은 타일을 섞어야 합니다.
이 게임은 독일의 푸딩, 우유, 아이스크림 제조업체인 란들리에베 유제품의 판촉 상품이었다.
카드보드 2장, 카드보드 3장(2명), 카드보드 1장, 원석 1장, 보드용 특수 칩 4장, 작은 카드 33장으로 구성되어 있다.
게임플레이는 켈티스와 유사하지만 물론 단순하다. 시작점에서 세 개의 경로에 도달할 수 있습니다. 이 길에는 9개의 쪽지(보석 5개, 다른 쪽지 4개)가 공공연하게 놓여 있다. 각 플레이어에게 6장의 카드가 주어지고, 나머지 21장은 중앙 카드 더미에 넣어진다. 선수들은 특정한 색깔의 개인 더미 위에 하나의 카드를 올려놓는다. 말뚝은 오름차순 또는 내림차순일 수 있지만, 이 선택은 한 번만 가능합니다. 일단 카드가 더미에 합법적으로 추가되면 플레이어는 보드 위의 경로 중 하나에서 플레이 피스를 전진시킬 수 있다. 한 플레이 피스가 전표에 도달하면 전표가 제거되어 포인트를 주거나 원석을 플레이어가 가져갈 수 있다. 공개 카드 더미가 소진되면 게임은 끝납니다. 플레이어는 자신이 수집한 원석(0개 = -3, 1개 원석 = -1, 2개 원석 = 2, 3개 원석 = 3개 4개 원석 = 6, 5개 원석 모두 10점)의 전진에 따라 포인트를 얻는다. 가장 많은 점수를 받은 선수가 승자입니다.
이 게임은 독일의 푸딩, 우유, 아이스크림 제조업체인 란들리에베 유제품의 판촉 상품이었다.
카드보드 2장, 카드보드 3장(2명), 카드보드 1장, 원석 1장, 보드용 특수 칩 4장, 작은 카드 33장으로 구성되어 있다.
게임플레이는 켈티스와 유사하지만 물론 단순하다. 시작점에서 세 개의 경로에 도달할 수 있습니다. 이 길에는 9개의 쪽지(보석 5개, 다른 쪽지 4개)가 공공연하게 놓여 있다. 각 플레이어에게 6장의 카드가 주어지고, 나머지 21장은 중앙 카드 더미에 넣어진다. 선수들은 특정한 색깔의 개인 더미 위에 하나의 카드를 올려놓는다. 말뚝은 오름차순 또는 내림차순일 수 있지만, 이 선택은 한 번만 가능합니다. 일단 카드가 더미에 합법적으로 추가되면 플레이어는 보드 위의 경로 중 하나에서 플레이 피스를 전진시킬 수 있다. 한 플레이 피스가 전표에 도달하면 전표가 제거되어 포인트를 주거나 원석을 플레이어가 가져갈 수 있다. 공개 카드 더미가 소진되면 게임은 끝납니다. 플레이어는 자신이 수집한 원석(0개 = -3, 1개 원석 = -1, 2개 원석 = 2, 3개 원석 = 3개 4개 원석 = 6, 5개 원석 모두 10점)의 전진에 따라 포인트를 얻는다. 가장 많은 점수를 받은 선수가 승자입니다.
Another offspring from the Spiel des Jahres Winner Keltis. A mini game of Keltis. Its a bit like the Keltis Mitbringspiel, players must mix-match tiles.
The game was a promotion prize by the Landliebe dairy, makers of pudding, milk, ice-cream in Germany.
It consists of a (flimsy) card board board, made out of 2 pieces that will form a bigger board, 3 cardboard playing pieces per player (2 player), 1 scoring marker of cardboard, gemstones, 4 special chits for the board and 33 small cards.
Gameplay is similar to Keltis but simplified of course: From a starting point three paths can be reached. On these paths 9 chits (5 gemstones, 4 other chits) are openly laid. Each player gets 6 cards, the remaining 21 are put in a central card pile. Players lay one card on a private pile of a certain colour. The piles can be ascending or descending, but this choice can only made once. Once a card is legally added to a pile the player can choose to advance one of his playing pieces on one of the paths on the board. If one playing piece reaches a chit the chit is removed and gives points or if its a gemstone can be taken by the player. When the public card pile is exhausted the game is over. Players get points according to the advancement of their playing pieces (-2 to +10 points are possible on each path) and for each gemstone they collected (0 gemstones = -3, 1 gemstone = -1, 2 gemstones = 2, 3 gemstones = 3 4 gemstones = 6, all 5 gemstones = 10 points). The player with the most points is the winner.
The game was a promotion prize by the Landliebe dairy, makers of pudding, milk, ice-cream in Germany.
It consists of a (flimsy) card board board, made out of 2 pieces that will form a bigger board, 3 cardboard playing pieces per player (2 player), 1 scoring marker of cardboard, gemstones, 4 special chits for the board and 33 small cards.
Gameplay is similar to Keltis but simplified of course: From a starting point three paths can be reached. On these paths 9 chits (5 gemstones, 4 other chits) are openly laid. Each player gets 6 cards, the remaining 21 are put in a central card pile. Players lay one card on a private pile of a certain colour. The piles can be ascending or descending, but this choice can only made once. Once a card is legally added to a pile the player can choose to advance one of his playing pieces on one of the paths on the board. If one playing piece reaches a chit the chit is removed and gives points or if its a gemstone can be taken by the player. When the public card pile is exhausted the game is over. Players get points according to the advancement of their playing pieces (-2 to +10 points are possible on each path) and for each gemstone they collected (0 gemstones = -3, 1 gemstone = -1, 2 gemstones = 2, 3 gemstones = 3 4 gemstones = 6, all 5 gemstones = 10 points). The player with the most points is the winner.
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