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BGG랭킹
BGG전체 : 25277
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인원
3-6 명
BGG추천: 2-6+ 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
7+
BGG추천: 6+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Richard Borg
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아티스트
Pixel Productions Inc.
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인원
게임 소개
카드 게임 카우타운에서는 소를 올바른 무리로 옮겨 점수를 따고 손을 비울 수 있습니다.
각 라운드가 시작될 때, 각 플레이어는 6장의 카드를 받고, 4장의 카드를 테이블 위에 올려놓는다.Cowtown" 각 색상의 카드. 카우타운 카드는 항상 즉시 테이블에 올려져 어린 강아지들이 정착할 수 있는 장소를 제공합니다.
차례에, 당신은 당신의 손에서 카드를 탁자 위의 스택에 댑니다. 플레이하는 카드는 스택의 맨 위 카드보다 하나 높아야 합니다. (카우타운 카드는 사실상 0번입니다.) 여러 카드를 숫자 순서대로 – Horn-to-Tail Sequence – 순서대로 재생할 수 있으며, 같은 번호 – 스탬프 –의 여러 카드를 더 낮은 번호를 가진 다른 스택에서 재생할 수 있습니다. 3장짜리 혼 투 테일 시퀀스나 스탬피드는 1 "스코어카우"의 가치가 있다.
스택에 일치하는 색의 카드를 재생할 때마다 안전하지만 다른 색상의 카드 &NDASH, 강세 카드 &NDASH, 그리고 데크의 맨 위 카드를 하나 이상 뽑아서 버려야 합니다. 만약 그 카드가 과녁의 과녁에 맞으면, 당신은 발길질을 당한 것이고 카드를 뽑아야 합니다. 10점을 쌓아놓고 헛간을 닫으면 한 바퀴 더 돌거나 카드 중 하나를 다른 플레이어에게 넘길 수 있습니다.
라운드는 한 선수의 카드가 떨어지거나 덱이 소진되는 즉시 종료된다. 가장 적은 카드를 가진 플레이어가 4점, 가장 적은 카드를 가진 플레이어가 2점, 가장 많은 카드를 가진 플레이어가 아닌 플레이어가 1점을 얻는다. 4라운드 후, 가장 많은 득점을 한 사람이 승리합니다!
각 라운드가 시작될 때, 각 플레이어는 6장의 카드를 받고, 4장의 카드를 테이블 위에 올려놓는다.Cowtown" 각 색상의 카드. 카우타운 카드는 항상 즉시 테이블에 올려져 어린 강아지들이 정착할 수 있는 장소를 제공합니다.
차례에, 당신은 당신의 손에서 카드를 탁자 위의 스택에 댑니다. 플레이하는 카드는 스택의 맨 위 카드보다 하나 높아야 합니다. (카우타운 카드는 사실상 0번입니다.) 여러 카드를 숫자 순서대로 – Horn-to-Tail Sequence – 순서대로 재생할 수 있으며, 같은 번호 – 스탬프 –의 여러 카드를 더 낮은 번호를 가진 다른 스택에서 재생할 수 있습니다. 3장짜리 혼 투 테일 시퀀스나 스탬피드는 1 "스코어카우"의 가치가 있다.
스택에 일치하는 색의 카드를 재생할 때마다 안전하지만 다른 색상의 카드 &NDASH, 강세 카드 &NDASH, 그리고 데크의 맨 위 카드를 하나 이상 뽑아서 버려야 합니다. 만약 그 카드가 과녁의 과녁에 맞으면, 당신은 발길질을 당한 것이고 카드를 뽑아야 합니다. 10점을 쌓아놓고 헛간을 닫으면 한 바퀴 더 돌거나 카드 중 하나를 다른 플레이어에게 넘길 수 있습니다.
라운드는 한 선수의 카드가 떨어지거나 덱이 소진되는 즉시 종료된다. 가장 적은 카드를 가진 플레이어가 4점, 가장 적은 카드를 가진 플레이어가 2점, 가장 많은 카드를 가진 플레이어가 아닌 플레이어가 1점을 얻는다. 4라운드 후, 가장 많은 득점을 한 사람이 승리합니다!
In the card game Cowtown, you want to move cows into the right herds so that you can score points and empty your hand.
At the start of each round, each player receives a hand of six cards, then four more cards are placed face-up on the table; the deck includes cards in four colors, numbered 1-10 twice, along with two "Cowtown" cards of each color. Cowtown cards are always played on the table immediately in order to give the little dogies a place to settle.
On a turn, you play a card from your hand onto a stack on the table. The card you play must be one higher than the top card on a stack. (Cowtown cards are effectively numbered 0.) If you can play multiple cards in numerical order – a Horn-to-Tail Sequence – you can do so; in addition (or alternatively) you can play multiple cards with the same number – a Stampede – onto different stacks when those stacks have the same lower number. Playing a three-card Horn-to-Tail Sequence or a Stampede is worth 1 "scorecow".
Whenever you play a card of matching color onto a stack, you're safe, but if you play at least one card of a different color – a bullish play – then you must draw and discard the top card of the deck. If that card shows a red bull's eye, then you've been kicked and must draw a card. Lay a 10 on a stack and you close that barn, getting to take another turn or pass one of your cards to another player.
The round ends as soon as one player is out of cards or the deck runs out. The player with the fewest cards earns 4 scorecows, the player with the next fewest 2 scorecows, and everyone other than the player with the most cards earns 1 scorecow. After four rounds, whoever holds the most scorecows wins!
At the start of each round, each player receives a hand of six cards, then four more cards are placed face-up on the table; the deck includes cards in four colors, numbered 1-10 twice, along with two "Cowtown" cards of each color. Cowtown cards are always played on the table immediately in order to give the little dogies a place to settle.
On a turn, you play a card from your hand onto a stack on the table. The card you play must be one higher than the top card on a stack. (Cowtown cards are effectively numbered 0.) If you can play multiple cards in numerical order – a Horn-to-Tail Sequence – you can do so; in addition (or alternatively) you can play multiple cards with the same number – a Stampede – onto different stacks when those stacks have the same lower number. Playing a three-card Horn-to-Tail Sequence or a Stampede is worth 1 "scorecow".
Whenever you play a card of matching color onto a stack, you're safe, but if you play at least one card of a different color – a bullish play – then you must draw and discard the top card of the deck. If that card shows a red bull's eye, then you've been kicked and must draw a card. Lay a 10 on a stack and you close that barn, getting to take another turn or pass one of your cards to another player.
The round ends as soon as one player is out of cards or the deck runs out. The player with the fewest cards earns 4 scorecows, the player with the next fewest 2 scorecows, and everyone other than the player with the most cards earns 1 scorecow. After four rounds, whoever holds the most scorecows wins!
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