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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-40 분
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연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
サダマツ ケイタ (Keita Sadamatsu)
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아티스트
西棟エマ (Ema Nishito)
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인원
게임 소개
한 마을에 네명의 마녀 자매가 살았다. 그들의 큰아버지가 그들에게 말하였다마을 외곽에 있는 땅을 줄게요. 거기에 저택을 지어 살 수 있습니다." 그래서 네 자매는 함께 집을 짓기 시작했다. 그들이 만들어내는 방은 마법 같아서 문을 열면 예상치 못한 곳으로 이어집니다. 이기적인 소녀들은 자신이 좋아하는 방을 만들기 위해 가족들을 이용한다; 큰 딸은 정원 가꾸기를 좋아하고, 둘째 언니는 요리와 식사에 집착하고, 셋째 딸은 책을 갈망하고, 셋째 딸은 잠자기가 취미이다. 이 마녀들 중 누가 신비로운 배치로 저택을 짓는 데 가장 큰 기여를 할 것인가?
체스터의 차례마다 플레이어는 자신의 손에서 하나의 방 타일을 선택하여 자신의 큐브 중 하나로 표시하여 저택에 추가한다. 각 방에는 방\의 요구사항을 보여주기 위해 각 출구에 색을 칠한 화살표가 있고, 플레이어는 조건이 충족되면 그 화살표를 큐브로 덮는다. 방이 완성되면 방을 배치한 플레이어는 타일에 적힌 포인트를 받는다. 선수들은 계속해서 방을 완성하고 점수를 모으며, 경기가 끝날 때 가장 많은 점수를 획득한 선수가 승리한다. (게임에는 솔로 플레이에 대한 특별 규정이 포함되어 있습니다.)
—출판사의 설명(번역)
체스터의 차례마다 플레이어는 자신의 손에서 하나의 방 타일을 선택하여 자신의 큐브 중 하나로 표시하여 저택에 추가한다. 각 방에는 방\의 요구사항을 보여주기 위해 각 출구에 색을 칠한 화살표가 있고, 플레이어는 조건이 충족되면 그 화살표를 큐브로 덮는다. 방이 완성되면 방을 배치한 플레이어는 타일에 적힌 포인트를 받는다. 선수들은 계속해서 방을 완성하고 점수를 모으며, 경기가 끝날 때 가장 많은 점수를 획득한 선수가 승리한다. (게임에는 솔로 플레이에 대한 특별 규정이 포함되어 있습니다.)
—출판사의 설명(번역)
In a village lived four witch sisters. Their elder said to them, "I\'ll give you some land on the outskirts of the village. You can build a mansion there to live." And so the four sisters began building a house together. The rooms they create are magical, leading to unexpected places when you open the door. The selfish girls use their familiars to create the rooms they like; the eldest daughter loves gardening, the second sister obsesses over cooking and eating, the third daughter who craves books, and the third daughter\'s hobby is sleeping. Of these witches, who will contribute the most to building their mansion with its mysterious layout?
In each turn of Chester, a player chooses one room tile from their hand and adds it to the mansion, marking it with one of their cubes. Each room has colored arrows at each exit to show the room\'s requirements, and the player covers those arrows with cubes as the conditions are met. Once a room is completed, the player who placed it receives the points written on the tile. Players continue to complete their rooms and collect points, and the player with the most points at the end of the game wins. (The game includes special rules for solo play.)
—description from the publisher (translated)
In each turn of Chester, a player chooses one room tile from their hand and adds it to the mansion, marking it with one of their cubes. Each room has colored arrows at each exit to show the room\'s requirements, and the player covers those arrows with cubes as the conditions are met. Once a room is completed, the player who placed it receives the points written on the tile. Players continue to complete their rooms and collect points, and the player with the most points at the end of the game wins. (The game includes special rules for solo play.)
—description from the publisher (translated)
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